Bij AS heb ik eigenlijk nog nooit iets van kleding van Cannondale gezien. Bij de dealers is het meestal ook beperkt tot MTB kleding.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenJa , weet het, ben een 'fan' van u op het fiets.nl forum.
Heb zelf ook al een tijd een Evo en is mijn lievelingsfiets.
En mijn andere fietsen zijn een 65.1 (is te koop) en een F8.
De Evo is echt een klasse frame. En zo 'simpel' van uitzicht.
Als je op al die 'beauty' frames van tegenwoordig uitgekeken bent dan straalt de EVO nog steeds door zijn eenvoud.
Raak je nooit moe.
Had ook een CAAD8 maar die is vervangen door de CAAD12 Disc, met CX banden de perfecte all weather, go everywhere bike voor mij.
Door die CAAD12 heb ik nu de SS Evo disc besteld. Dat remgevoel wil ik ook in de zomer.
Schrijfremmen zijn tegenwoordig al aanvaardbaar van gewicht geworden en veel nadelen ervan (oa slepende blokjes) zijn ondertussen stilaan verleden tijd. Als Campagnolo binnenkort ook mee op de schrijremtrein zit, dan zal het bij racefietsen al snel de norm worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk BerichtenBij AS heb ik eigenlijk nog nooit iets van kleding van Cannondale gezien. Bij de dealers is het meestal ook beperkt tot MTB kleding.
Comment
-
Afgelegde km's 2016
SS EVO racefiets: 3.738 km
Slate: 1.238 km
F29 MTB: 4.315 km
Totaal: 9.291 km
De SS EVO komt in totaal op 27.692 km. Buiten cassettes, kettingbladen en kettingen (de normale slijtage dus), nog niets aan voorgehad. De F29 MTB komt op 18.331 in totaal. Kapotte BB30 lagers, BB30 lagers die in het frame gelijmd moesten worden, de lager van de cassettebody die stuk is gegaan en een nieuwe gemodificeerde Lefty stuurbuis die gemonteerd diende te worden. Voor de rest de normale slijtages, kettingen, cassettes, remblokjes... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk kom normaal tussen de 10.000 en 12.000 km per jaar. Maar tandproblemen hebben me in mei en juni wat belet fatsoenlijk te kunnen fietsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Lol, ik haal ook dat km aantal.....met mijne otto
Comment
-
Ik ben uitgekomen op 6776.6 km op de fiets.
MTB amper 117 km... (vandaar ook verkocht)
Alles samen 8321 km gesport in 2016. Geeft toch voldoening om dat op het eind van het jaar even op te tellen :-)
Sinds december 2011 - toen ik alles begon bijhouden - al 36.145km gedaan. Volgens Runkeeper goed voor het verbranden van14.426.056 calorieën.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Last edited by Hayes; 06/01/2017, 22:29.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Die foto bewerkingden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Boonen is klaar voor het nieuwe seizoen!
Comment
-
-
7 jaar en weer 21,7km gereden. :-)
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zal aan de Geert Wellens vragen of dat ze een contract kan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Familie van Baba Yega ?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment