Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij AS heb ik eigenlijk nog nooit iets van kleding van Cannondale gezien. Bij de dealers is het meestal ook beperkt tot MTB kleding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
      Ja , weet het, ben een 'fan' van u op het fiets.nl forum.

Heb zelf ook al een tijd een Evo en is mijn lievelingsfiets.
      En mijn andere fietsen zijn een 65.1 (is te koop) en een F8.
      De Evo is echt een klasse frame. En zo 'simpel' van uitzicht.
      Als je op al die 'beauty' frames van tegenwoordig uitgekeken bent dan straalt de EVO nog steeds door zijn eenvoud.
      Raak je nooit moe.

Had ook een CAAD8 maar die is vervangen door de CAAD12 Disc, met CX banden de perfecte all weather, go everywhere bike voor mij.

Door die CAAD12 heb ik nu de SS Evo disc besteld. Dat remgevoel wil ik ook in de zomer.
      Die lichtblauwe EVO, zalige kleur vind ik!
      Schrijfremmen zijn tegenwoordig al aanvaardbaar van gewicht geworden en veel nadelen ervan (oa slepende blokjes) zijn ondertussen stilaan verleden tijd. Als Campagnolo binnenkort ook mee op de schrijremtrein zit, dan zal het bij racefietsen al snel de norm worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
        Bij AS heb ik eigenlijk nog nooit iets van kleding van Cannondale gezien. Bij de dealers is het meestal ook beperkt tot MTB kleding.
        Cannondale kledij (buiten de teamkledij) is moeilijk te vinden. Op online shops kan je soms wel eens iets scoren, maar dan heb je dikwijls weer het probleem dat je niet kan passen.

Comment

• Afgelegde km's 2016

SS EVO racefiets: 3.738 km
          Slate: 1.238 km
          F29 MTB: 4.315 km

Totaal: 9.291 km

De SS EVO komt in totaal op 27.692 km. Buiten cassettes, kettingbladen en kettingen (de normale slijtage dus), nog niets aan voorgehad. De F29 MTB komt op 18.331 in totaal. Kapotte BB30 lagers, BB30 lagers die in het frame gelijmd moesten worden, de lager van de cassettebody die stuk is gegaan en een nieuwe gemodificeerde Lefty stuurbuis die gemonteerd diende te worden. Voor de rest de normale slijtages, kettingen, cassettes, remblokjes... .

Comment

• Dubbel////

Comment

• Ik heb geen onderverdeling per fiets, gebruik één Garmin op al mijn fietsen en heb alleen het jaartotaal.
              10.025km op 11 maand, Januari was ik buiten strijd wegens dubbele liesbreuk.
              Gok 60% op de Evo, en 40% de Pina's.

Comment

• Ik kom normaal tussen de 10.000 en 12.000 km per jaar. Maar tandproblemen hebben me in mei en juni wat belet fatsoenlijk te kunnen fietsen.

Comment

• De eerste 66 km's van 't jaar zitten erop. Dat is een gemiddelde van 33 per dag, als ik dat volhoud tot 31 december van dit jaar, dan zit ik aan 12.045 km als 2017 jaartotaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Ik kom normaal tussen de 10.000 en 12.000 km per jaar. Maar tandproblemen hebben me in mei en juni wat belet fatsoenlijk te kunnen fietsen.
                    Lol, ik haal ook dat km aantal.....met mijne otto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Lol, ik haal ook dat km aantal.....met mijne otto
                      Met de auto in 't nieuwe jaar: Op twee dagen 26 km.

Comment

• Ik ben uitgekomen op 6776.6 km op de fiets.
                        MTB amper 117 km... (vandaar ook verkocht)
                        Alles samen 8321 km gesport in 2016. Geeft toch voldoening om dat op het eind van het jaar even op te tellen :-)

Sinds december 2011 - toen ik alles begon bijhouden - al 36.145km gedaan. Volgens Runkeeper goed voor het verbranden van14.426.056 calorieën.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Nieuw jasje gekocht van Santic.

Grrr, foto uploaden blijft mislukken str*ntforum. Dan maar zelf met code beginnen prutsen.

Last edited by Hayes; 06/01/2017, 22:29.

Comment

• Goed bezig, Hayes.

Eneuh... schoon frakske!

Comment

• Die foto bewerking
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Boonen is klaar voor het nieuwe seizoen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Nieuw jasje gekocht van Santic.

Grrr, foto uploaden blijft mislukken str*ntforum. Dan maar zelf met code beginnen prutsen.

Familie van Baba Yega ?

Comment

• 7 jaar en weer 21,7km gereden. :-)

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik zal aan de Geert Wellens vragen of dat ze een contract kan krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Ik zal aan de Geert Wellens vragen of dat ze een contract kan krijgen.
                                        Of aan Sven, die hebben al fietskes in die maat voor Jolientje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Familie van Baba Yega ?
                                          Afgekeken van mij ja! :-)

Comment

Working...
                                          X