Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto foto Foto foto Foto foto
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb even gekeken op de Thompson site. Knappe fiets in een heerlijk kleurtje!

Comment

• Mooie fiets.
        Bij Thompson zijn ze wel altijd karig met uitleg over hun fietsen.
        Het ziet er geen toerfiets uit.
        den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Foto foto Foto foto Foto foto
          Da ga ni !
          Toch niet voor hij geproduceerd is...

Vanop de website geeft het echter dit :

En met een snelle nabewerking heb ik het stuurlint ook maar het kleurtje gegeven dat het gaat krijgen.

Comment

• Ziet er goed uit.
            Er zou in het achterwiel ook nog een klein accent kunnen zitten, wielnaaf of zo.
            den borre

Int3x0r

Comment

• Binnenkant vorken komt de kleur van bovenop het kader terug.

Comment

• Idee van de kleurencombi is trouwens hier gevonden :

Comment

• Die heeft ook een paar accenten
                  den borre

Int3x0r

Comment

• Mooie combo. B'tWin heeft ook zoiets.
                    (ik slaag er op het nieuwe forum niet in om afbeelding up te loaden, altijd "invalid file type)

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Hier is je foto :

Vind ik zelf kwa kleur iets minder, wegens toch nog veel zwart aan het kader en zowel zadel als stuur zijn half zwart/half oranje/rood.
                      Hoe de bovenbuis van het kader afloopt, is dan weerom top.
                      Bewaren
                      Last edited by Soul; 31/03/2017, 00:21.

Comment

• 2 vraagjes :
                        Nou ja, 't zijn er meer, maar 't zijn 2 onderwerpen !

Welke pomp nemen jullie mee onderweg ?
                        Zo'n piepklein ding waarin je een cartouche moet stoppen met net genoeg lucht voor 1 band ?
                        Of een iets minder kleine (in de zakken op de rug van de trui/vest) ? En is dat er dan eentje met een slangetje aan ?

Wat hebben jullie om dingen in te bewaren die niet nat mogen worden (GSM, geld,...) ?

Comment

• Opt laatste: steek ik gewoon in een diepvrieszakje en in zakje op de rug mee. Ik persoonlijk pak nooit geen pomp mee, wel reserveband onder zadel. Als ik dan plat val ist hopen dat er iemand thuis is en vraag ik of ik zijn fietspomp mag gebruiken, nog nooit geen problemen gehad.
                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Inderdaad een diepvrieszakje als je echt vermoedt kletsnat te worden.
                            Ik heb wel een pompje aan m'n frame hangen. Vind ik makkelijker dan altijd zo'n patroon mee te sleuren.

Zoiets: http://www.italiaanseracefietsen.com...c-16-59-57.png
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik steek een binnenband, bandenafnemers en wat centen in een diepvrieszakje met een klein handpompje erbij.

Comment

• En een snelsnelsnelfoto :

Comment

• Heel mooie kleur ! Staat hem goed.

Comment

• Ondertussen in de Vlaamse Ardennen : http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170504_02866736

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                      Ondertussen in de Vlaamse Ardennen : http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170504_02866736

Comment

• sorry, foutje.
                                        Last edited by Maurice P.P.; 22/05/2017, 17:45.

Comment

• Comment

Working...
                                          X