Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua maat zit het wel goed. De fiets is van een familielid, is 5 jaar oud, maar is steeds punctueel onderhouden. De lak is nog in perfecte staat, geen enkele kras.
Voor 300€ heb ik hem...
Welke maat? Hoe groot ben je juist? Niet dat je met je lichaamslengte alleen al de maat kan bepalen, maar het geeft een indicatie. Voor de rest: er zijn nog relatief veel mensen die met een verkeerde maat rondrijden.
Bwa, tvalt mee hoor, maar ben je van plan om er ook echt mee te gaan rijden in de modder? Een dure groep heb je niet nodig om met 'n mountainbike op de weg te rijden.
Hangt er vanaf hoe je dat ziet. Als je wil zeggen dat een MTB-groep sterker is dan een racegroep, dan ben je toch lichtjes verkeerd. Vergeet niet dat een koersfiets ook nogal eens vuil wordt, ook al hangen er niet snel klodders modder aan. Het is trouwens niet de hoeveelheid vuil die telt, maar of het schadelijk is en of het overal kan tussenkruipen. De afdichtingen van de lagers van een racegroep zijn in ieder geval zeker niet van mindere kwaliteit dan van een MTB-groep.
Welke maat? Hoe groot ben je juist? Niet dat je met je lichaamslengte alleen al de maat kan bepalen, maar het geeft een indicatie. Voor de rest: er zijn nog relatief veel mensen die met een verkeerde maat rondrijden.
Welke maat de fiets heeft weet ik niet. Ik ben ongeveer tussen de meter. 85 - meter.90.
euh, de wielen/banden zijn de eerste die de vermageringskuur moeten doorstaan, simpelweg omdat je die moet doen ronddraaien
'k zou dus niet spreken over 'onbelangrijke grammen'
euh, de wielen/banden zijn de eerste die de vermageringskuur moeten doorstaan, simpelweg omdat je die moet doen ronddraaien
'k zou dus niet spreken over 'onbelangrijke grammen'
Zeker waar. In spurtjes kan het schelen, maar bij temporijden, merk je daar niets van hoor. Eens de iets zwaardere wielen aan het draaien zijn, blijven ze dat doen.
euh, de wielen/banden zijn de eerste die de vermageringskuur moeten doorstaan, simpelweg omdat je die moet doen ronddraaien
'k zou dus niet spreken over 'onbelangrijke grammen'
Weet ik wel hoor, maar voor een simpel wielertoeristje als mij is het eigenlijk niet echt belangrijk.
Weet ik wel hoor, maar voor een simpel wielertoeristje als mij is het eigenlijk niet echt belangrijk.
Waarom koop je dat dan? Pas op, ik ben ook wielertoerist, maar ik kan eerlijk gezegd geen geld steken in zo'n licht materiaal, 't is niet dat ik races moet winnen ofzo...
Waarom koop je dat dan? Pas op, ik ben ook wielertoerist, maar ik kan eerlijk gezegd geen geld steken in zo'n licht materiaal, 't is niet dat ik races moet winnen ofzo...
Omdat ik ze mooi vind en ook omdat ik eigenlijk een beetje een snob ben.
Voldoet dit antwoord?
Beste Z4 M , carbon frames zijn niet altijd lichter dan alu frames, met licht heeft het dus niets te maken.
Ik verkies liever een licht kwaliteitsframe uit alu dan zo'n goedkoop carbonmassaproduct uit China dat niet lichter is dan het mijne.
Comment