Wie had er nu eigenlijk gelijk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenWie had er nu eigenlijk gelijk?
Ik wil geenszins betweterig overkomen, maar ik ben 100 % zeker dat ik gelijk heb (geen 98 of 99, maar effectief 100).
Natuurlijk zijn foto's niet altijd perféct duidelijk, maar ik heb de Experts hier thuis liggen. Een maat van me heeft de CF1's.
Iedereen kan zijn besluiten trekken, denk ik.
Edit:
Je hebt zelf ook de Expert-cranks op je fiets. Als je bovenstaande foto van mijn Super V 800 bekijkt, zie je dat daar een ander model op zit (hoekiger en smaller).
Het is eigenlijk erg als anderen mij gaan vertellen wat er op mijn fiets zit (of zat in dit geval, want nu is dat Deore XT), terwijl ik die fiets héb, niet?Last edited by Beta; 23/06/2007, 02:30.
Comment
-
Enkele foto's van mijn fietsje:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKnappe fiets, ik hoop dat je geen ellende krijgt met je spaken
Ik ben er wel tevreden van, remt goed, stuurt goed... Ook de bandjes hebben minder rolweerstand dan ik gedacht had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKnappe fiets, ik hoop dat je geen ellende krijgt met je spaken
In de lagere prijsklassen is show nu eenmaal belangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenLijkt me stevig genoeg hoor, zeker met die hoge velgen. Anderzijds hebben die hoge velgen niet veel nut. Ze kunnen alleen zwaarder zijn dan gewone wielen.
In de lagere prijsklassen is show nu eenmaal belangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIk ben er wel tevreden van, remt goed, stuurt goed... Ook de bandjes hebben minder rolweerstand dan ik gedacht had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten@BMW Z4 M, rij je nu nog steeds met die voetbakjes?
Alhoewel ik goed weet dat je zowiezo valt in het begin als je met klikkers leert rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNja, mij hebben ze het afgeraden, ik vind het ook reteknap maar heb het toen toch maar niet gedaan
Ik heb wel nog geen tests over die wielen gelezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWaarom? Die spaken zijn per vier vastgemaakt. Als ze in groepje van twee aan de velg zitten, ligt het natuurlijk anders. Verder hebben die wielen slechts 24 spaken, maar i.c.m. die hoge velgen, zou dat geen probleem mogen vormen.
Ik heb wel nog geen tests over die wielen gelezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk durf niet beginnen met klikkers, ik heb geen zin om hard op men bek te gaan.
Alhoewel ik goed weet dat je zowiezo valt in het begin als je met klikkers leert rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenMijn vriendin is er een maand of twee geleden mee begonnen. Ze is één keer gevallen. Gewoon tijdens het rijden af en toe eens uit- en weer inklikken en je wordt dat zeer snel gewoon. Het is ook veel natuurlijker dat je je voet naar buiten beweegt, dan dat je hem eerst naar achter moet trekken, zoals bij haken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJe zal wel gelijk hebben hoor, daar niet van. Ik vertel hier ook alleen maar wat'k ervan gehoord heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk wou gewoon weten welke reden ze gaven. Mss weten zij iets meer over die specifieke wielen (bv. slechte lagers of zo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk durf niet beginnen met klikkers, ik heb geen zin om hard op men bek te gaan.
Ik rij sinds vorig jaar met een koersfiets en met klikkers en ik ben nog nooit gevallen. Ik heb gewoon mij een tijd naast een muur gezet en me op fiets gezed en cosntant in en uit geklikt om gevoel te krijgen, dan dat al rijdende paar keer gedaan en dat ging perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDeze gaan ook zijdelings hoor, naar achter heb'k nog niet echt moeten doen
Comment
Comment