Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was niet zo bedoeld, Jakkel. Idd, ik zou het er ook laten op zitten. Moest het een Truvativ-crankstel geweest zijn, ik zou wel eens nagaan bij de fietsenmaker wat het zou kosten om er een LX of XT te laten op zetten, want die Truvativs zijn echt lelijk.
    Last edited by Beta; 04/07/2007, 19:43.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Was niet zo bedoeld, Jakkel. Idd, ik zou het er ook laten op zitten. Moest het een Truvativ-crankstel geweest zijn, ik zou wel eens nagaan bij de fietsenmaker wat het zou kosten om er een LX of XT te laten op zetten, want die Truvativs zijn echt lelijk.
      Ik begrijp eigenlijk niet goed wat je echt zo lelijk kan vinden aan zo'n Truvativ. Buiten enkele details lijken de meeste crankstellen toch goed op mekaar, niet?
      Oké, persoonlijk vind ik de FSA's gemiddeld bekeken ook mooier, maar om nu te zeggen dat die Truvativs echt lelijk zijn, neen dat vind ik niet.
      Enfin, smaken verschillen natuurlijk.

Comment

• @ Z4M: toon mij een keer hoe een BMW fiets eruitziet. Ben wel benieuwd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          @ Z4M: toon mij een keer hoe een BMW fiets eruitziet. Ben wel benieuwd...
          Dit is er al eentje:

Je kan er ook nog vinden op bmw.de onder de categorie shops

Comment

• Spijtig dat ze echt wel duur zijn voor hetgene ze waard zijn.
            Maar je hebt natuurlijk wel een BMW fiets hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Spijtig dat ze echt wel duur zijn voor hetgene ze waard zijn.
              Maar je hebt natuurlijk wel een BMW fiets hé.
              Denkt terug aan de slogan:*You suckers will buy anything*

Ja, knap design wel, maar reteduur. 25 euro voor een klein pompje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Denkt terug aan de slogan:*You suckers will buy anything*

Ja, knap design wel, maar reteduur. 25 euro voor een klein pompje
                Alles bij BMW is te duur voor wat het is, dat is al langer zo.

Comment

Alles bij BMW is te duur voor wat het is, dat is al langer zo.

Comment

Ik begrijp eigenlijk niet goed wat je echt zo lelijk kan vinden aan zo'n Truvativ. Buiten enkele details lijken de meeste crankstellen toch goed op mekaar, niet?
                    Oké, persoonlijk vind ik de FSA's gemiddeld bekeken ook mooier, maar om nu te zeggen dat die Truvativs echt lelijk zijn, neen dat vind ik niet.
                    Enfin, smaken verschillen natuurlijk.

http://www.sram.com/en/truvativ/mtbcranksets/index.php
                    Het ligt grotendeels aan de tandwielen die erop zitten (die op de Firex vind ik spuuglelijk, en de looks wennen niet), maar als je die gaat vervangen om de looks, kan je net zo goed een ander crankstel monteren.
                    Tja, kleuren en smaken ...
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Voor meer fietsen van automerken, check de laatste TopGear Magazine. De downhill-fiets van Honda mag er nog wezen, al de rest mogen ze mijn part zo afvoeren. De frames zien er imo wel allesbehalve chique uit. Zo ook met die BMW-fietsjes. Ik zou er nooit eentje willen. Het staat trouwens ook helemaal niet onder kenners, maar dat is weer iets anders natuurlijk.
                      Vorig jaar nog schepte er tegen mij iemand op over zijn MTB van Mercedes. Hij had die 2500 € betaald, zei hij. Het ergste: hij dacht dat hij een supergoeie fiets gekocht had, want het was een Mercedes. De fiets zelf, heb ik niet gezien.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Voor meer fietsen van automerken, check de laatste TopGear Magazine. De downhill-fiets van Honda mag er nog wezen, al de rest mogen ze mijn part zo afvoeren. De frames zien er imo wel allesbehalve chique uit. Zo ook met die BMW-fietsjes. Ik zou er nooit eentje willen. Het staat trouwens ook helemaal niet onder kenners, maar dat is weer iets anders natuurlijk.
                        Vorig jaar nog schepte er tegen mij iemand op over zijn MTB van Mercedes. Hij had die 2500 € betaald, zei hij. Het ergste: hij dacht dat hij een supergoeie fiets gekocht had, want het was een Mercedes. De fiets zelf, heb ik niet gezien.
                        Zijn die Bmw- en MB fietsen ook uitgerust met shimano versnellingen ?
                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Voor meer fietsen van automerken, check de laatste TopGear Magazine. De downhill-fiets van Honda mag er nog wezen, al de rest mogen ze mijn part zo afvoeren. De frames zien er imo wel allesbehalve chique uit. Zo ook met die BMW-fietsjes. Ik zou er nooit eentje willen. Het staat trouwens ook helemaal niet onder kenners, maar dat is weer iets anders natuurlijk.
                          Bulder

Comment

• Dit is overigens wel een zeer knappe fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Zijn die Bmw- en MB fietsen ook uitgerust met shimano versnellingen ?
                              Alsof Shimano een garantie is voor kwaliteit. Trouwens, een fiets van laat ons zeggen 2000 € heeft altijd wel deftig materiaal (een iets goedkopere ook hoor ). Naast Shimano is SRAM de grootste fabrikant van versnellingen e.d.m.
                              Fietsen van automerken zijn meestal te duur voor wat ze in feite maar zijn. En ik heb ook niet het gevoel dat er veel research in hun fietsen kruipt, zoals bij een aantal andere merken.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik verkoop m'n Cannondale F1000 MTB.

Voor meer info: hier klikken

Interesse?
                                PM!
                                Last edited by Jakkel; 07/07/2007, 23:03.

Comment

• En, wat wordt de opvolger ?

Terug een Cannondale... of toch ni...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                    En, wat wordt de opvolger ?

Terug een Cannondale... of toch ni...
                                    Hij heeft een Caffeine 4 SL gekocht.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kleine verandering aan de nieuwe fiets. De juiste stuurpen was binnen bij de dealer, 'k heb ze meteen rood gespoten, kwestie van een beetje uniek te wezen.

Comment

• Past goed bij de fiets, maar ik had ze toch zwart gelaten. Ze blinkt me gewoon wat teveel. Een frame mag blinken, maar stuurpennen, zadelpennen, sturen e.d., zie ik liever mat.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Kleine verandering aan de nieuwe fiets. De juiste stuurpen was binnen bij de dealer, 'k heb ze meteen rood gespoten, kwestie van een beetje uniek te wezen.
                                          Prachtige MTB !

mooie combinatie van kleuren

Comment

Working...
                                          X