Was niet zo bedoeld, Jakkel. Idd, ik zou het er ook laten op zitten. Moest het een Truvativ-crankstel geweest zijn, ik zou wel eens nagaan bij de fietsenmaker wat het zou kosten om er een LX of XT te laten op zetten, want die Truvativs zijn echt lelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWas niet zo bedoeld, Jakkel. Idd, ik zou het er ook laten op zitten. Moest het een Truvativ-crankstel geweest zijn, ik zou wel eens nagaan bij de fietsenmaker wat het zou kosten om er een LX of XT te laten op zetten, want die Truvativs zijn echt lelijk.
Oké, persoonlijk vind ik de FSA's gemiddeld bekeken ook mooier, maar om nu te zeggen dat die Truvativs echt lelijk zijn, neen dat vind ik niet.
Enfin, smaken verschillen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten@ Z4M: toon mij een keer hoe een BMW fiets eruitziet. Ben wel benieuwd...
Je kan er ook nog vinden op bmw.de onder de categorie shops
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSpijtig dat ze echt wel duur zijn voor hetgene ze waard zijn.
Maar je hebt natuurlijk wel een BMW fiets hé.
Ja, knap design wel, maar reteduur. 25 euro voor een klein pompje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDenkt terug aan de slogan:*You suckers will buy anything*
Ja, knap design wel, maar reteduur. 25 euro voor een klein pompje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAlles bij BMW is te duur voor wat het is, dat is al langer zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk begrijp eigenlijk niet goed wat je echt zo lelijk kan vinden aan zo'n Truvativ. Buiten enkele details lijken de meeste crankstellen toch goed op mekaar, niet?
Oké, persoonlijk vind ik de FSA's gemiddeld bekeken ook mooier, maar om nu te zeggen dat die Truvativs echt lelijk zijn, neen dat vind ik niet.
Enfin, smaken verschillen natuurlijk.
http://www.sram.com/en/truvativ/mtbcranksets/index.php
Tja, kleuren en smaken ...
Comment
-
Voor meer fietsen van automerken, check de laatste TopGear Magazine. De downhill-fiets van Honda mag er nog wezen, al de rest mogen ze mijn part zo afvoeren. De frames zien er imo wel allesbehalve chique uit. Zo ook met die BMW-fietsjes. Ik zou er nooit eentje willen. Het staat trouwens ook helemaal niet onder kenners, maar dat is weer iets anders natuurlijk.
Vorig jaar nog schepte er tegen mij iemand op over zijn MTB van Mercedes. Hij had die 2500 € betaald, zei hij. Het ergste: hij dacht dat hij een supergoeie fiets gekocht had, want het was een Mercedes. De fiets zelf, heb ik niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVoor meer fietsen van automerken, check de laatste TopGear Magazine. De downhill-fiets van Honda mag er nog wezen, al de rest mogen ze mijn part zo afvoeren. De frames zien er imo wel allesbehalve chique uit. Zo ook met die BMW-fietsjes. Ik zou er nooit eentje willen. Het staat trouwens ook helemaal niet onder kenners, maar dat is weer iets anders natuurlijk.
Vorig jaar nog schepte er tegen mij iemand op over zijn MTB van Mercedes. Hij had die 2500 € betaald, zei hij. Het ergste: hij dacht dat hij een supergoeie fiets gekocht had, want het was een Mercedes. De fiets zelf, heb ik niet gezien.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVoor meer fietsen van automerken, check de laatste TopGear Magazine. De downhill-fiets van Honda mag er nog wezen, al de rest mogen ze mijn part zo afvoeren. De frames zien er imo wel allesbehalve chique uit. Zo ook met die BMW-fietsjes. Ik zou er nooit eentje willen. Het staat trouwens ook helemaal niet onder kenners, maar dat is weer iets anders natuurlijk.
Vorig jaar nog schepte er tegen mij iemand op over zijn MTB van Mercedes. Hij had die 2500 € betaald, zei hij. Het ergste: hij dacht dat hij een supergoeie fiets gekocht had, want het was een Mercedes. De fiets zelf, heb ik niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenZijn die Bmw- en MB fietsen ook uitgerust met shimano versnellingen ?
Fietsen van automerken zijn meestal te duur voor wat ze in feite maar zijn. En ik heb ook niet het gevoel dat er veel research in hun fietsen kruipt, zoals bij een aantal andere merken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenEn, wat wordt de opvolger ?
Terug een Cannondale... of toch ni...
Comment
-
Past goed bij de fiets, maar ik had ze toch zwart gelaten. Ze blinkt me gewoon wat teveel. Een frame mag blinken, maar stuurpennen, zadelpennen, sturen e.d., zie ik liever mat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKleine verandering aan de nieuwe fiets. De juiste stuurpen was binnen bij de dealer, 'k heb ze meteen rood gespoten, kwestie van een beetje uniek te wezen.
mooie combinatie van kleuren
Comment
Comment