Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Past goed bij de fiets, maar ik had ze toch zwart gelaten. Ze blinkt me gewoon wat teveel. Een frame mag blinken, maar stuurpennen, zadelpennen, sturen e.d., zie ik liever mat.
    Blinkend vind ik net mooier. Ik heb speciaal hoogglanslak gekocht om dat effect te krijgen. Het rood van de kader is ook hoogglans dus vind ik het mooi bij elkaar passen, enfin, ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik had trouwens eens naar de site van de (redelijk) exclusieve stemmen van het Oostenrijkse Roox gaan kijken en daar vond ik mooi blinkend gelakte exemplaren, dus goedkoop vind ik het ook niet lijken.
    Bij m'n oude cannondale MTB had ik de stem destijds ook geel gespoten en dat bevalt me nog steeds prima, de lak (Motip autolak) hecht trouwens zeer goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
      Prachtige MTB !

mooie combinatie van kleuren

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Blinkend vind ik net mooier. Ik heb speciaal hoogglanslak gekocht om dat effect te krijgen. Het rood van de kader is ook hoogglans dus vind ik het mooi bij elkaar passen, enfin, ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik had trouwens eens naar de site van de (redelijk) exclusieve stemmen van het Oostenrijkse Roox gaan kijken en daar vond ik mooi blinkend gelakte exemplaren, dus goedkoop vind ik het ook niet lijken.
        Bij m'n oude cannondale MTB had ik de stem destijds ook geel gespoten en dat bevalt me nog steeds prima, de lak (Motip autolak) hecht trouwens zeer goed.

Ja, mat rood zou natuurlijk helemaal niet mooi geweest zijn.
        Zeg gerust stuurpen hoor. Stem is daar het Engelse woord voor.
        Roox is best nog een cool merk. Duurder dan merken uit de middenmoot, zoals Ritchey, maar minder duur dan de echt exclusieve. Tegenwoordig zijn ze minder bekend dan vroeger, heb ik de indruk. Wel zeer betrouwbaar materiaal, en toch licht. Ik kocht ooit bijna een zadelpen van dat merk. Die zou mij op 2600 fr (destijds, ik heb echt een geheugen voor prijzen en gewichten) gekomen zijn, wat in feite meevalt.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Zeg gerust stuurpen hoor. Stem is daar het Engelse woord voor.
          Dat weet m'n gat ook al ruim dertig jaar.
          Enfin, het Engels is nooit ver weg deze tijd hé, lees het laatste zinnetje van deze post maar eens: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...postcount=3711

Comment

Dat weet m'n gat ook al ruim dertig jaar.
            Enfin, het Engels is nooit ver weg deze tijd hé, lees het laatste zinnetje van deze post maar eens: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...postcount=3711

Dat is een volledige zin.
            Ik denk dat de meerderheid hier op het forum langs geen kanten weet wat jij bedoelt als je het over een stem hebt (OK, een stuurpen ken ook niet iedereen, maar het is toch een duidelijker term). Ik heb dat woord ook nog nooit in een Nederlandse zin gezien (tenzij als het over de iemands klanken gaat natuurlijk).
            Soms ben je gewoon een rare jongen (zet dat maar in je onderschrift ).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat is een volledige zin.
              Ik denk dat de meerderheid hier op het forum langs geen kanten weet wat jij bedoelt als je het over een stem hebt (OK, een stuurpen ken ook niet iedereen, maar het is toch een duidelijker term). Ik heb dat woord ook nog nooit in een Nederlandse zin gezien (tenzij als het over de iemands klanken gaat natuurlijk).
              Soms ben je gewoon een rare jongen (zet dat maar in je onderschrift ).
              Niet beginnen hé gastje.

En als je het over een bracket, een crank, een derailleur,... hebt dan weet wel iedereen waar je 't over hebt zeker?
              Komaan hé man, laat die muggenzifterij maar achterwege hoor.

Spijkers op laag water zoeken is uw specialiteit wel, zet dat maar in uw onderschrift met de groeten van Jakkel.

Comment

Niet beginnen hé gastje.

En als je het over een bracket, een crank, een derailleur,... hebt dan weet wel iedereen waar je 't over hebt zeker?
                Komaan hé man, laat die muggenzifterij maar achterwege hoor.

Spijkers op laag water zoeken is uw specialiteit wel, zet dat maar in uw onderschrift met de groeten van Jakkel.

Bracket, crankstel en derailleur zijn woorden die sowieso ook in het Nederlands worden gebruikt, maar jij bent wel de eerste die het in Nederlandstalige zinnen heeft over een stem. Blijkbaar weet je je woorden niet altijd goed te kiezen. Lees eens meer een Nederlandstalig tijdschrift, of bezoek eens een Nederlandstalig forum.

Ik vind u grappig.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Bracket, crankstel en derailleur zijn woorden die sowieso ook in het Nederlands worden gebruikt, maar jij bent wel de eerste die het in Nederlandstalige zinnen heeft over een stem. Blijkbaar weet je je woorden niet altijd goed te kiezen. Lees eens meer een Nederlandstalig tijdschrift, of bezoek eens een Nederlandstalig forum.

Ik vind u grappig.
                  Man man, jij blijft je wel zielig opstellen hoor, pffff...
                  Allez vooruit, dan ben ik de eerste die het in Nederlandse zinnen gebruikt, nu tevreden?
                  Alhoewel, Google zegt mij iets anders, oké 't is stuurstem en niet stem maar 't komt op hetzelfde neer hé: http://www.google.be/search?hl=nl&q=stuurstem&meta=

En nog iets, iedereen hier weet wat ik bedoel als ik spreek over de stem die ik in het rood heb gespoten. Zie jij iets anders in het rood gelakt aan mijn fiets dan het rood van m'n frame? Nee! Dus stop met uw muggenzifterij.

En nu maak ik geen woorden meer vuil aan u, dat heb ik in het verleden al veel te veel gedaan. Mensen als jij, die het kind blijven uithangen, moet ik niet.

Mvg Jakkel

Comment

Man man, jij blijft je wel zielig opstellen hoor, pffff...
                    Allez vooruit, dan ben ik de eerste die het in Nederlandse zinnen gebruikt, nu tevreden?
                    Alhoewel, Google zegt mij iets anders, oké 't is stuurstem en niet stem maar 't komt op hetzelfde neer hé: http://www.google.be/search?hl=nl&q=stuurstem&meta=

En nog iets, iedereen hier weet wat ik bedoel als ik spreek over de stem die ik in het rood heb gespoten. Zie jij iets anders in het rood gelakt aan mijn fiets dan het rood van m'n frame? Nee! Dus stop met uw muggenzifterij.

En nu maak ik geen woorden meer vuil aan u, dat heb ik in het verleden al veel te veel gedaan. Mensen als jij, die het kind blijven uithangen, moet ik niet.

Mvg Jakkel

Stuurstem is echt niet beter hoor. Check trouwens eens het aantal en het soort bronnen waar je dat woord in terugvindt.
                    Bon, je kent echt niets van fietstermen, that's clear.
                    Grappig hoe jij daar steeds weer geïrriteerd op reageert. Aanvaard nu toch eens dat ik u gewoon wil helpen. Mocht iemand hier op het forum het hebben over een Beemer, en hij doelt daarbij op zijn auto, het zou me niet verbazen dat je hem verbetert.
                    Natuurlijk weet men in dit geval wat je juist bedoelt, maar in de meeste gevallen echter. Mijn part noem je het je woepieflopper of zoiets, maar stop eens met kwaad worden omdat ik met een correctere term kom aandraven.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Stuurstem is echt niet beter hoor.
                      Waar is volgens u dan correct, op wat baseer je je? Of het in het Groene boekje of in de Van Dale staat ofwat? Beemer staat er niet in, bracket ook niet, er zijn hopen woorden die ook jij gebruikt die er niet in staan.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Check trouwens eens het aantal en het soort bronnen waar je dat woord in terugvindt.
                      Man man, zitten we hier in een les Nederlands? 't Wordt gebruikt, daarover gaat het, of het nu correct is of niet, niemand die er om maalt, behalve zo'n muggenzifterke als u natuurlijk.

Bon, je kent echt niets van fietstermen, that's clear.
                      Ja, jij wel, proficiat, nu ben je een kei in fietsenkennis.

Grappig hoe jij daar steeds weer geïrriteerd op reageert.
                      Vind je dat grappig? Ik niet. En ja, jij irriteert me. Waarom? Omdat ik het niet kan vatten dat een vent van 29 zo'n bekrompen kinderachtige geestje heeft.

Aanvaard nu toch eens dat ik u gewoon wil helpen.
                      Jij mij helpen?? Met wat? Met te muggenziften of wat? Laat me niet lachen man.

Mocht iemand hier op het forum het hebben over een Beemer, en hij doelt daarbij op zijn auto, het zou me niet verbazen dat je hem verbetert.
                      Zou kunnen, heeft niets met dit te maken hé (Beemer en Bimmer zijn twee Engelse woorden), verander weer niet van onderwerp hé.

Natuurlijk weet men in dit geval wat je juist bedoelt, maar in de meeste gevallen echter. Mijn part noem je het je woepieflopper of zoiets, maar stop eens met kwaad worden omdat ik met een correctere term kom aandraven.
                      Hoeft dat nu echt die "correctere" term van u? Neen. Lessen Nederlands hoef ik niet op een forum te krijgen. Het zijn trouwens geen schrijffouten, maar het is een term uit de fietswereld, die andere mensen ook gebruiken.
                      Heb jij nog nooit bracket gebruikt in uw uitleg? Of cassette, of shifter, of stuurtige, of rayon,... . Zijn die termen "correct"?
                      Veel gebruikte termen in het jargon van de fietswereld, ook al zijn ze niet "correct" volgens u.

Enfin, ik had beloofd in m'n voorgaande post niet meer op u te reageren maar vermits je weer zo'n kemel van een post hebt neergepent kon ik het niet laten.
                      Zet het maar in uw onderschrift.

Comment

• Er is er hier maar één een klein kind, en dat ben jij. En dan ben jij nog wel zes jaar ouder dan ik.
                        Feit is dat je alwéér ongelijk hebt, en dat je het alwéér niet gewoon kan toegeven. Nee, wat ik zeg, beschouw je als een regelrechte aanval. Weer een paar weken niet gemogen of zo? Blijf eens rustig i.p.v. weer de gefrustreerde vent uit te hangen.
                        Bimmer en Beemer komen uit het Engels, ja, en van waar denk je dat het woord stem komt dan? Uit Duits zeker?
                        Ik zeg trouwens nergens dat dat woord niet het juiste onderdeel aanduidt, maar wel dat jij Engels en Nederlands door elkaar gebruikt, wat in dit geval totaal niet gepast is.
                        Een ander zou op mijn uitleg reageren met: "ik wist dat niet" of "sorry", en die zouden dan iets bijgeleerd hebben. No prob, maar o wee, Jantje is in zijn eer gekrenkt! Je zal er ver mee komen.
                        Man, in uw plaats zou ik mij belachelijk voelen.
                        Toen ik net lid was van dit forum, ben ik ook wel eens koppig geweest, maar ik heb er uit geleerd.
                        Moest ik een zeer sociaal mens zijn, ik zou medelijden met u hebben, maar in feite kan het mij persoonlijk geen zak schelen hoe belachelijk je al dan niet doet.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Er is er hier maar één een klein kind, en dat ben jij. En dan ben jij nog wel zes jaar ouder dan ik.
                          Proficiat, net een klein kind. Dit zinnetje zou beter bij je passen: "Al wat je zegt ben je zelf".

Feit is dat je alwéér ongelijk hebt, en dat je het alwéér niet gewoon kan toegeven. Nee, wat ik zeg, beschouw je als een regelrechte aanval.
                          Wat heeft dit nu met ongelijk te maken?

Weer een paar weken niet gemogen of zo? Blijf eens rustig i.p.v. weer de gefrustreerde vent uit te hangen.
                          Och mannke toch, je zou eens moeten weten, post maar weer wat veronderstellingen, daar ben je goed in, proficiat. Weeral een gebrek aan tegenargumentatie? Mijnheerke begint weer wartaal te verkopen?Wat is dat eigenlijk een paar weken niet gemogen? Is dat correct Nederlands?
                          Gefrustreerde vent? Zelfkennis heb je wel.

Bimmer en Beemer komen uit het Engels, ja, en van waar denk je dat het woord stem komt dan? Uit Duits zeker?
                          Er is een verschil in de discussie omtrent het vergelijk van twee Engelse woorden en het gebruik van Engelse woorden in Nederlandse zinnen hé. Gesnapt, of moet ik er een tekening bij maken? Doe jij dom, of ben je dom?

Ik zeg trouwens nergens dat dat woord niet het juiste onderdeel aanduidt, maar wel dat jij Engels en Nederlands door elkaar gebruikt, wat in dit geval totaal niet gepast is.
                          Kan je mij eens een definitie geven in welke gevallen het wel gepast zou zijn?

Een ander zou op mijn uitleg reageren met: "ik wist dat niet" of "sorry", en die zouden dan iets bijgeleerd hebben.
                          Wat??!! Denk jij nu echt dat ik niet wist dat het correcte Nederlands voor stem, stuurpen is?
                          En ja, jij zegt altijd "ik wist dat niet" of "sorry", man man...

No prob, maar o wee, Jantje is in zijn eer gekrenkt! Je zal er ver mee komen.
                          Geen probleem, ik ben al ver, waar sta jij Kareltje?

Toen ik net lid was van dit forum, ben ik ook wel eens koppig geweest, maar ik heb er uit geleerd.
                          Ik zie verbetering, bitter weinig spijtig genoeg. Als het er op aankomt ben je nog altijd een hautain type dat denkt dat 'ie alles beter weet. Iemand die nog steeds woorden verdraait in discussies om alsnog zijn gelijk te krijgen. Ik ben koppig, dat weet ik, zeker als ik weet dat ik recht in m'n schoenen sta.

Moest ik een zeer sociaal mens zijn, ik zou medelijden met u hebben, maar in feite kan het mij persoonlijk geen zak schelen hoe belachelijk je al dan niet doet.
                          Ah ha, nu weet ik het, jij bent asociaal.

Btw, zou je nu eens m'n vragen willen beantwoorden in plaats van zo'n wartaalmonoloog uit te kramen in uw reply? Oh, euhm, ik weet niet of "wartaalmonoloog" correct Nederlands is hoor. Maar je weet wel wat ik bedoel hé.

Mvg Jakkel

Comment

Proficiat, net een klein kind. Dit zinnetje zou beter bij je passen: "Al wat je zegt ben je zelf".

Wat heeft dit nu met ongelijk te maken?

Och mannke toch, je zou eens moeten weten, post maar weer wat veronderstellingen, daar ben je goed in, proficiat. Weeral een gebrek aan tegenargumentatie? Mijnheerke begint weer wartaal te verkopen?Wat is dat eigenlijk een paar weken niet gemogen? Is dat correct Nederlands?
                            Gefrustreerde vent? Zelfkennis heb je wel.
                            Gebrek aan tegenargumentatie? Mss kan jij niet goed lezen, maar ik beargumenteer altijd. Jij bent diegene die met tegenargumenten die eigenlijk geen tegenargumenten zijn, komt aandraven.
                            Check maar eens de alinea-tjes die jij postte, waar ik in deze post niet op reageer.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Er is een verschil in de discussie omtrent het vergelijk van twee Engelse woorden en het gebruik van Engelse woorden in Nederlandse zinnen hé. Gesnapt, of moet ik er een tekening bij maken? Doe jij dom, of ben je dom?
                            Voor de laatste keer: de term is niet foutief, maar dat jij die term gebruikt in Nederlandstalige zinnen, bewijst dat je een outsider bent die zich als insider wil voordoen. Niet dat ik iets heb met in- en out-group-gevoelens, maar je overdrijft zodanig dat het belachelijk wordt.

Kan je mij eens een definitie geven in welke gevallen het wel gepast zou zijn?

Wat??!! Denk jij nu echt dat ik niet wist dat het correcte Nederlands voor stem, stuurpen is?
                            En ja, jij zegt altijd "ik wist dat niet" of "sorry", man man...
                            Als ik een fout maak, geef ik het toe, maar je zal hard je best moeten doen om mij in dit topic een fout te laten maken, Jantje. Trouwens, je mag het ook wel eens toegeven dat je eens fout kan zitten. Ofwel ben je te dom om te beseffen dat je fout bent, ofwel ben je zowat de koppigste mens die ik ken. Qua zelfingenomenheid kan je trouwens ook tellen, maar dat is zeker niet positief bedoeld.

Geen probleem, ik ben al ver, waar sta jij Kareltje?

Ik zie verbetering, bitter weinig spijtig genoeg. Als het er op aankomt ben je nog altijd een hautain type dat denkt dat 'ie alles beter weet. Iemand die nog steeds woorden verdraait in discussies om alsnog zijn gelijk te krijgen. Ik ben koppig, dat weet ik, zeker als ik weet dat ik recht in m'n schoenen sta.

Ah ha, nu weet ik het, jij bent asociaal.
                            Belachelijke reactie, maar het verbaast me geenszins dat ze van een overjaarse puber als jij komt. Lees wat ik zei.

Btw, zou je nu eens m'n vragen willen beantwoorden in plaats van zo'n wartaalmonoloog uit te kramen in uw reply? Oh, euhm, ik weet niet of "wartaalmonoloog" correct Nederlands is hoor. Maar je weet wel wat ik bedoel hé.
                            Ik weet wat je bedoelt: dat je weer niet mee bent.

Met gepaste achting,
                            Bifi.

Hell, ongelofelijk in welke discussie je kan terecht komen als je Jakkel durft te verbeteren ...
                            Zou hij ooit al eens naar een psychiater of psycholoog geweest zijn? Het zou me alleszins niet verbazen.

Edit:
                            Oh Jakkel, je mag het anders ook gewoon face-to-face met mij bespreken hoor. Ik vermoed dat je dat wel niet zal doen uit één of andere onverklaarbare soort schrik, maar goed. Feit is dat ik erover wil praten als een volwassene. Nu mijn geduld met u nog niet helemaal op is toch.
                            Last edited by Beta; 20/07/2007, 23:05.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Gebrek aan tegenargumentatie? Mss kan jij niet goed lezen, maar ik beargumenteer altijd. Jij bent diegene die met tegenargumenten die eigenlijk geen tegenargumenten zijn, komt aandraven.
                              Check maar eens de alinea-tjes die jij postte, waar ik in deze post niet op reageer.
                              Zeg jij nu iets?

Voor de laatste keer: de term is niet foutief, maar dat jij die term gebruikt in Nederlandstalige zinnen, bewijst dat je een outsider bent die zich als insider wil voordoen. Niet dat ik iets heb met in- en out-group-gevoelens, maar je overdrijft zodanig dat het belachelijk wordt.
                              Meen jij dit?? Zulke zever heb ik van mijn leven nog niet gelezen.
                              Stem wordt gebruikt vent, bracket wordt gebruikt en ga zo maar door... .
                              Geef mij een definitie van wat kan en niet kan. Meen jij ooit niet iets gezegd te hebben van woordenvrijheid of zoiets? Ik kan mij iets in die aard nog herinneren, niet?
                              Wat jij niet allemaal bovenhaalt om u uit uw stommiteiten te praten zeg, zielig ben je, en dan druk ik mij nog zacht uit. Jezus, hoe laag kan je nog vallen....??

Als ik een fout maak, geef ik het toe, maar je zal hard je best moeten doen om mij in dit topic een fout te laten maken, Jantje. Trouwens, je mag het ook wel eens toegeven dat je eens fout kan zitten. Ofwel ben je te dom om te beseffen dat je fout bent, ofwel ben je zowat de koppigste mens die ik ken. Qua zelfingenomenheid kan je trouwens ook tellen, maar dat is zeker niet positief bedoeld.
                              Zeg me waar ik fout zit? En ja Kareltje, jij maakt geen fouten jongetje.

Belachelijke reactie, maar het verbaast me geenszins dat ze van een overjaarse puber als jij komt. Lees wat ik zei.
                              Oh ja, waarom een belachelijke reactie? Ik vraag het je nog eens. Waar sta jij in het leven?
                              Een overjaarse puber, ik? Kijk naar uw leven vent, dat heeft meer weg van dat van een overjaarse puber. Sta je al op uw eigen benen?

Hell, ongelofelijk in welke discussie je kan terecht komen als je Jakkel durft te verbeteren ...
                              Zou hij ooit al eens naar een psychiater of psycholoog geweest zijn? Het zou me alleszins niet verbazen.
                              "Hell"? Een Engels woord in een Nederlandse zin??
                              Ik ooit naar een psychiater geweest. Misschien zou ik dat wel eens kunnen doen, ik ben namelijk een beetje prettig gestoord. Enfin, even serieus, als ik uw gedrag en leven bekijk denk ik eerder dat jij daar nood aan hebt.

Mvg Jakkel

Comment

Oh Jakkel, je mag het anders ook gewoon face-to-face met mij bespreken hoor. Ik vermoed dat je dat wel niet zal doen uit één of andere onverklaarbare soort schrik, maar goed. Feit is dat ik erover wil praten als een volwassene. Nu mijn geduld met u nog niet helemaal op is toch.

Wat is er loos beste vriend? Gaat het niet meer met woorden, uitgepraat?
                                Erg volwassen hoor. Mijn oprechte appreciatie.
                                Btw, ik schrik van u? Van wat? Van uw spieren?

Comment

• "Stem" heb ik nog nooit gebruikt gezien in een Nederlandstalige zin, en daarmee basta. Als je dan toch overtuigd bent van het tegendeel, bewijs het gerust. En liefst niet met zinnen vanop tweedehandssites van mensen die er geen reet van kennen.
                                  Hoe kan je zo dom zijn om te blijven geloven dat je gelijk hebt. Je bent de koppigste mens die ik al ooit tegengekomen ben. Zelfs al heb je ongelijk, en zelfs al is dat meer dan duidelijk, dan nóg blijf je geloven dat je gelijk hebt. Ik snap echt niet hoe je daar zo kan op doordrammen.
                                  Dat ik erop in ga, heeft te maken met het feit dat ook ik zeer koppig ben als ik wéét dat ik gelijk heb. Als ik twijfelde of ik wel gelijk heb, ik zou het nooit zover laten komen als jij telkens weer doet.
                                  En nogmaals: leer lezen, want uw leesvermogen prijkt beneden alle peil, al kan het natuurlijk ook dat je door uw zelfingenomenheid alleen leest wat je wil lezen. Tienjarigen doen dat ook. Die denken ook dat de nulmeridiaan door hun gat loopt.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat is er loos beste vriend? Gaat het niet meer met woorden, uitgepraat?
                                    Erg volwassen hoor. Mijn oprechte appreciatie.
                                    Btw, ik schrik van u? Van wat? Van uw spieren?

Gij zijt echt ongelofelijk. Ge snapt er geen moer van. Alleen simpele jongetjes vatten mijn reactie zo op. Lees wat ik zeg, voor zover uw verstandelijke vermogens dat (al) toelaten tenminste.

Je woont mss al alleen, en ik nog thuis, maar of dat wat zegt over uw volwassenheid, druf ik ten zéérste te betwijfelen. Echt zielig ...
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zie dit, super knappe MTB vind ik, mijn voorliefde voor het merk zal er ook wel voor iets tussen zitten.

En deze is van een collega van me, hij is een echte 'weight weenie'.

Comment

• De oude en de nieuwe.
                                        De "oude" staat trouwens nog steeds te koop.

Comment

Zie dit, super knappe MTB vind ik, mijn voorliefde voor het merk zal er ook wel voor iets tussen zitten.

En deze is van een collega van me, hij is een echte 'weight weenie'.
                                          http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=33403

Doe mij maar de Taurine. Ik merk het eigenlijk de laatste tijd ook weer meer: ik ben en blijf een echte Cannondale-adept. Niet dat de rest daarom minder is. Het valt dan ook helemaal niet rationeel te verklaren.
                                          Uiteraard houd ik me niet alleen bij Cannondale, maar er moet toch minstens één fiets van dat merk in mijn garage staan.
                                          Cannondale was niet het eerste deftige merk dat ik destijds leerde kennen (dat was Scott), maar wel het eerste merk waarvan de fietsen mij mateloos fascineerden. Zolang ze mooie fietsen blijven maken, zal ik ook Cannondale-adept blijven. Vooral hun hardtails met Lefty's vind ik zalig. Louter qua looks dan. Niet tegen fully's hoor, verre van.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X