Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    BTW, ga je nu ook fietskledij kopen die bij de fiets past?
    Neet gij! Zwart broekies van Cannondale, ne korte zomerspané en ne lange tussenseizoensalopette. En m'n geel HeadShok truitje met Brad erop in 't groot, ideaalheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Ik heb véél ervaring met kleurboekjes en spuitbusjes, maar op een helm heb 'k het nog nooit geprobeerd.
      Ik ook niet, maar ik kan je wel de volgende waardevolle tip meegeven : niet doen als je 'm nog op hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Neet gij! Zwart broekies van Cannondale, ne korte zomerspané en ne lange tussenseizoensalopette. En m'n geel HeadShok truitje met Brad erop in 't groot, ideaalheid.
        Cannondale heeft nochtans mooie teamkledij. Alleen niet zo makkelijk te pakken te krijgen...
        Als je tenminste die kleuren mooi vindt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
          Yep, dat is mogelijk. wel zeer goed ontvetten en liefst de vorige kleur erafschuren.

Wat ook mogelijk is, is dat je er een gekleurde folie over de helm plakt of krimpt i.p.v. te verven. Lijkt me ook beter voor de plastic van de helm. Desnoods kan je daarover een soort spuitvernis uit een dhz-zaak spuiten voor de duurzaamheid.
          Krimpfolie, riiiight. Waar vind ik dat?

Plus: is dat wel gezond voor dat piepschuim en consoorten in de helm, er een beetje met een haardroger of verfbrander op zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
            Cannondale heeft nochtans mooie teamkledij. Alleen niet zo makkelijk te pakken te krijgen...
            Als je tenminste die kleuren mooi vindt...
            Ja, heb ze van dit jaar gezien in Duitsland waar ik m'n fiets haalde. En op de truitjes staat zelfs het BMW logo. Maar 'k vond het rete-lelijk, grijs met oranje, jakkes.

Eigenlijk rijd ik 't liefst zo "plain" mogelijk rond, maar een béétje assorti met m'n fiets is wel mooi meegenomen. Ik ben immers weldegelijk een pedaaljeannet.

Comment

• En als dat gemekker tussen Kannikieze en Jokkel en Bokfriet niet snel gedaan is laat ik ulle 'es allemaal mijne kettingkuiser van binnen zien.

Comment

En als dat gemekker tussen Kannikieze en Jokkel en Bokfriet niet snel gedaan is laat ik ulle 'es allemaal mijne kettingkuiser van binnen zien.
                Please!!! Nog ene keer!!!!

Oké merci.

Here we go...

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                Jakkel, verwacht van mij geen reactie meer op welk bericht dan ook, komende van jou. Je scheldpartijen van de voorbije berichten zijn absoluut niet nodig, en ik wil je dan ook dringend vragen hier mee op te houden.
                Anders wat vriend? Weeral loze beloftes? Ik beslis zelf wanneer ik daar mee stop. Dat hoef jij me niet te vragen.

Als je nog eens een deftige discussie wil voeren, kom je maar naar een bikerssite. Hier de grote Jan uithangen, is maar al te makkelijk gezien je hier weinig mensen met kennis ter zake vindt.
                De grote Jan uithangen?? Wie zegt het...
                't Is daarom dat jij hier rondhangt zeker? Man, man...

Bovendien zou nu afspreken geen goed idee zijn...en daar hoeft helemaal geen wink bij.
                Ik heb eerder al met u willen afspreken, toen de gemoederen nog niet zo verhit waren, en ja, zelfs toen heb je je kat al gestuurd. Ik ken uw soort, Het soort met nen grote bek tot het er op aankomt, van zo'n gasten moet ik niet weten.

Enfin, ik ga ook niet meer reageren op posts van u hoor. Je hebt toch niets zinnigs te zeggen. Bewijs daarvan de recente opmerkingen van u i.v.m. het spuiten van fiets- en motohelmen.

En stap nu u vliegerke maar in en vlieg u te pletter, daar dienen kamikazes toch voor, niet??

Met oprechte en vriendelijke groeten, Jan de Grote.

En nu voeg ik je toe aan m'n negeerlijstje...

Comment

Krimpfolie, riiiight. Waar vind ik dat?

Plus: is dat wel gezond voor dat piepschuim en consoorten in de helm, er een beetje met een haardroger of verfbrander op zitten?
                  Bij een modelbouwzaak (voor effectief vliegende vliegtuigen), het spul noemt "oracover" en is een soort polyester-folie die plakt al vanaf 80°C en het krimpt vanaf ongeveer 120°C. Aangezien het rechtstreeks op styropor mag gebruikt worden is de kans zeer groot dat die piepschuim van jouw helm er ook wel tegen zal kunnen. Het is niet zoals die krimpkous voor elektrische verbindingen die je met de aansteker doet krimpen.

Kost niet veel, minder dan 10€ per stuk van een 1 op 0,5 meter en in verschillende kleuren verkrijgbaar (meer als op volgend overzicht).

Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by 911turbo; 25/09/2007, 20:27.
                  A Twist of the Wrist

Comment

Je kent mij hé.

Nee serieus, ik hou niet zo van die gasten die uit het niets komen en meteen een grote mond opzetten. Ze maken en dagen mensen uit, gebruiken scheldwoorden, spreken zichzelf tegen, gebruiken vage argumenten,... enfin, dikke *********** zeg maar.
                    En als je de confrontatie dan wil aangaan (op hun eigen vraag btw) trekken ze zich terug, pfffff, de janetten (om het met hun eigen woorden te zeggen).

Btw, jij hoort niet tot die soort mensen, de discussies met u beste Bikefreak zijn van een totaal andere aard, een aard waar ik nu niet over ga uitwijden.

Ik behoor tot de koppige soort (wel alleen als ik zeker ben dat ik gelijk heb).
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Old skool, man!
                      Als ik een broek apart koop, prefereer ik ook nog steeds een zwarte. Dat past overal bij. En race-outfitjes van Davitamon-Lotto en consoorten, zijn al helemaal niet aan mij besteed.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

En als dat gemekker tussen Kannikieze en Jokkel en Bokfriet niet snel gedaan is laat ik ulle 'es allemaal mijne kettingkuiser van binnen zien.

Bokfriet? Van waar komt dat nu ineens weer? Ik dacht dat ik Bi-Fi was?

Ik was Jakkel maar aan het plagen hoor. Zeker geen poging om oude koeien uit de sloot te halen.

BTW, Kamikaze, trek het u niet aan. Ik heb persoonlijk helemaal niets tegen Shimano en Mavic, maar het klopt wel dat Mavic al minder goeie wielen in elkaar heeft gezet, nog niet eens zo lang geleden.
                        Ieder zijn mening zeker.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

BTW, Kamikaze, trek het u niet aan. Ik heb persoonlijk helemaal niets tegen Shimano en Mavic, maar het klopt wel dat Mavic al minder goeie wielen in elkaar heeft gezet, nog niet eens zo lang geleden.
                          Dat klopt, de eerste Ksyrium (SL?) wielen scheurden zo nu en dan wel eens. Kinderziektes noemen ze dat, komt bij wel meer merken voor.

Comment

Old skool, man!
                            Als ik een broek apart koop, prefereer ik ook nog steeds een zwarte. Dat past overal bij. En race-outfitjes van Davitamon-Lotto en consoorten, zijn al helemaal niet aan mij besteed.
                            Ik heb een outfit van de club, met kleuren die mooi bij m'n fietskes passen.
                            Overwegend grijs-zwart met witte en rode accenten.

Comment

• Fiets is gedoopt, brrrr

Geen weer meer voor korte mouwkes precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                Fiets is gedoopt, brrrr
                                En, buiten het koudegevoel, is het u bevallen?

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                Geen weer meer voor korte mouwkes precies
                                Als ge goed doortrapt krijgt ge 't nog warm ze.

Comment

En, buiten het koudegevoel, is het u bevallen?

Als ge goed doortrapt krijgt ge 't nog warm ze.
                                  Ja hoor, ben er nu drie keer mee gaan fietsen en het is me tot hier toe heel goed megevallen, alleen nog wat wennen aan dat smal zadeltje

Met trappen kreeg ik het wel warm maar op 1.5 uur heb ik 3 regenbuien over me heen gehad en dan koel je telkens wel wat af

Comment

Ja hoor, ben er nu drie keer mee gaan fietsen en het is me tot hier toe heel goed megevallen, alleen nog wat wennen aan dat smal zadeltje
                                    Het meest voorkomende probleem van alle beginnende fietsers, dat gat dat zeer begint te doen. Maar wees gerust, dat went snel.

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                    Met trappen kreeg ik het wel warm maar op 1.5 uur heb ik 3 regenbuien over me heen gehad en dan koel je telkens wel wat af
                                    Dat is waar.

Comment

Het meest voorkomende probleem van alle beginnende fietsers, dat gat dat zeer begint te doen. Maar wees gerust, dat went snel.

Dat is waar.
                                      ben niet echt een beginner meer hoor maar het is een stuk kleiner en harder dan m'n vorig zadeltje, zal even wennen zijn, als het niet went gaat dat andere er terug op.

Comment

ben niet echt een beginner meer hoor
                                        Ow, sorry, wist ik niet.

Comment

• ah ja, tis te zeggen.

Ik ben zowat 4 jaar bezig "met vallen en opstaan".

Telkens een half jaar tegoei en dan weer niet en dan weer wel ...

Vanaf dit jaar ben ik er serieus voor gegaan en nu zoek ik de vorm die ik nu heb opgebouwd te behouden en hopelijk nog wat uit te breiden na de winter.

Dus als je het echt serieus bedoelt ben ik van begin dit jaar bezig en in dat opzicht misschien toch nog eenbeginner maar in de jarenheb ik toch al wel wat km's bijeen gefietst.

Mijn traininglogje: http://www.wielertoerist.be/website/...618&modus=view

Comment

Working...
                                          X