Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb véél ervaring met kleurboekjes en spuitbusjes, maar op een helm heb 'k het nog nooit geprobeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeet gij! Zwart broekies van Cannondale, ne korte zomerspané en ne lange tussenseizoensalopette. En m'n geel HeadShok truitje met Brad erop in 't groot, ideaalheid.
Als je tenminste die kleuren mooi vindt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenYep, dat is mogelijk. wel zeer goed ontvetten en liefst de vorige kleur erafschuren.
Wat ook mogelijk is, is dat je er een gekleurde folie over de helm plakt of krimpt i.p.v. te verven. Lijkt me ook beter voor de plastic van de helm. Desnoods kan je daarover een soort spuitvernis uit een dhz-zaak spuiten voor de duurzaamheid.
Plus: is dat wel gezond voor dat piepschuim en consoorten in de helm, er een beetje met een haardroger of verfbrander op zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenCannondale heeft nochtans mooie teamkledij. Alleen niet zo makkelijk te pakken te krijgen...
Als je tenminste die kleuren mooi vindt...
Eigenlijk rijd ik 't liefst zo "plain" mogelijk rond, maar een béétje assorti met m'n fiets is wel mooi meegenomen. Ik ben immers weldegelijk een pedaaljeannet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn als dat gemekker tussen Kannikieze en Jokkel en Bokfriet niet snel gedaan is laat ik ulle 'es allemaal mijne kettingkuiser van binnen zien.
Oké merci.
Here we go...
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenJakkel, verwacht van mij geen reactie meer op welk bericht dan ook, komende van jou. Je scheldpartijen van de voorbije berichten zijn absoluut niet nodig, en ik wil je dan ook dringend vragen hier mee op te houden.
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenAls je nog eens een deftige discussie wil voeren, kom je maar naar een bikerssite. Hier de grote Jan uithangen, is maar al te makkelijk gezien je hier weinig mensen met kennis ter zake vindt.
't Is daarom dat jij hier rondhangt zeker? Man, man...
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenBovendien zou nu afspreken geen goed idee zijn...en daar hoeft helemaal geen wink bij.
Enfin, ik ga ook niet meer reageren op posts van u hoor. Je hebt toch niets zinnigs te zeggen. Bewijs daarvan de recente opmerkingen van u i.v.m. het spuiten van fiets- en motohelmen.
En stap nu u vliegerke maar in en vlieg u te pletter, daar dienen kamikazes toch voor, niet??
Met oprechte en vriendelijke groeten, Jan de Grote.
En nu voeg ik je toe aan m'n negeerlijstje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKrimpfolie, riiiight. Waar vind ik dat?
Plus: is dat wel gezond voor dat piepschuim en consoorten in de helm, er een beetje met een haardroger of verfbrander op zitten?
Kost niet veel, minder dan 10€ per stuk van een 1 op 0,5 meter en in verschillende kleuren verkrijgbaar (meer als op volgend overzicht).
Bijgevoegde BestandenLast edited by 911turbo; 25/09/2007, 20:27.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe kent mij hé.
Nee serieus, ik hou niet zo van die gasten die uit het niets komen en meteen een grote mond opzetten. Ze maken en dagen mensen uit, gebruiken scheldwoorden, spreken zichzelf tegen, gebruiken vage argumenten,... enfin, dikke *********** zeg maar.
En als je de confrontatie dan wil aangaan (op hun eigen vraag btw) trekken ze zich terug, pfffff, de janetten (om het met hun eigen woorden te zeggen).
Btw, jij hoort niet tot die soort mensen, de discussies met u beste Bikefreak zijn van een totaal andere aard, een aard waar ik nu niet over ga uitwijden.
Ik behoor tot de koppige soort (wel alleen als ik zeker ben dat ik gelijk heb).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeet gij! Zwart broekies van Cannondale, ne korte zomerspané en ne lange tussenseizoensalopette. En m'n geel HeadShok truitje met Brad erop in 't groot, ideaalheid.
Als ik een broek apart koop, prefereer ik ook nog steeds een zwarte. Dat past overal bij. En race-outfitjes van Davitamon-Lotto en consoorten, zijn al helemaal niet aan mij besteed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn als dat gemekker tussen Kannikieze en Jokkel en Bokfriet niet snel gedaan is laat ik ulle 'es allemaal mijne kettingkuiser van binnen zien.
Bokfriet? Van waar komt dat nu ineens weer? Ik dacht dat ik Bi-Fi was?
Ik was Jakkel maar aan het plagen hoor. Zeker geen poging om oude koeien uit de sloot te halen.
BTW, Kamikaze, trek het u niet aan. Ik heb persoonlijk helemaal niets tegen Shimano en Mavic, maar het klopt wel dat Mavic al minder goeie wielen in elkaar heeft gezet, nog niet eens zo lang geleden.
Ieder zijn mening zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
BTW, Kamikaze, trek het u niet aan. Ik heb persoonlijk helemaal niets tegen Shimano en Mavic, maar het klopt wel dat Mavic al minder goeie wielen in elkaar heeft gezet, nog niet eens zo lang geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenOld skool, man!
Als ik een broek apart koop, prefereer ik ook nog steeds een zwarte. Dat past overal bij. En race-outfitjes van Davitamon-Lotto en consoorten, zijn al helemaal niet aan mij besteed.
Overwegend grijs-zwart met witte en rode accenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenFiets is gedoopt, brrrr
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenGeen weer meer voor korte mouwkes precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn, buiten het koudegevoel, is het u bevallen?
Als ge goed doortrapt krijgt ge 't nog warm ze.
Met trappen kreeg ik het wel warm maar op 1.5 uur heb ik 3 regenbuien over me heen gehad en dan koel je telkens wel wat af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenJa hoor, ben er nu drie keer mee gaan fietsen en het is me tot hier toe heel goed megevallen, alleen nog wat wennen aan dat smal zadeltje
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenMet trappen kreeg ik het wel warm maar op 1.5 uur heb ik 3 regenbuien over me heen gehad en dan koel je telkens wel wat af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet meest voorkomende probleem van alle beginnende fietsers, dat gat dat zeer begint te doen. Maar wees gerust, dat went snel.
Dat is waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenben niet echt een beginner meer hoor
Comment
-
ah ja, tis te zeggen.
Ik ben zowat 4 jaar bezig "met vallen en opstaan".
Telkens een half jaar tegoei en dan weer niet en dan weer wel ...
Vanaf dit jaar ben ik er serieus voor gegaan en nu zoek ik de vorm die ik nu heb opgebouwd te behouden en hopelijk nog wat uit te breiden na de winter.
Dus als je het echt serieus bedoelt ben ik van begin dit jaar bezig en in dat opzicht misschien toch nog eenbeginner maar in de jarenheb ik toch al wel wat km's bijeen gefietst.
Mijn traininglogje: http://www.wielertoerist.be/website/...618&modus=view
Comment
Comment