Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag finaal verdict gekregen voor de RR 1450 set. De set werd vervangen, en nu is blijkbaar het voorwiel ook met een dubbel gebuste velg.
    Door de velgopening van iedere spaak zit een busje wat de bovenste en onderste velgwand verbindt. De nieuwe set haalt trouwens de 1450gr niet, eerder 1550, maar voor een sterkere set heb ik daar geen probleem mee. Benieuwd of alle 1450 sets 1550g wegen...
    Ze rijden in ieder geval net als de vorige set, hoewel de spaken harder gespannen staan en het geheel nog stijver zou zijn.
    Ik sta nu in ieder geval al veel minder weigerachtig tov iets meer gewicht in de velg voor een wegwiel, je merkt daar eigenlijk niets van, zolang de verschillen niet TE groot worden allicht.

Comment

• De Cosmic Carbone 2010 wielen, toch wel heel mooi naar mijn mening.

Last edited by Jakkel; 07/12/2009, 21:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten

Mooie wielen, alleen......die banden
        In Nederland gekocht zekerst?

Comment

• Hela
          dat zijn vredestein Killerbee. Vorig jaar op chainreaction gekocht.
          Dit ganse sesoen op Vredestein gereden (killerbee,tigerclaw en blackpanter)
          omdat ik van schwalbe absoluut niet content ben. Veel te snel lek en veel te zwakke flanken. Na 200-300 kon je al de draadstructuur zien in de flank en tijdens bochten was dit alles behalve ideaal.
          De blackpanter is echt een zalige band maar wel redelijk zwaar.
          Komend jaar eerst de Vredesteins die ik nog heb liggen oprijden en dan een andere fabrikant testen. Denk dit jaar Hutchinson. Daar heb ik vroeger al eens mee gereden en was ik toen ook niet ontevreden van. Voorlopig blijf ik nog even weg bij schwalbe.

op de Roel Paulissen GP trouwens ook met Roel kunnen praten hierover en hij was ook nog niet helemaal overtuigd van Schwalbe. Hij reed toen nog regelmatig rond met Vredestein profiel en gewoon de naam schwalbe erop geplakt (Dugasten)

(thx voor de comment op de wielen btw)

Comment

Working...
          X