Record voor Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix op naam van Boonen binnen enkele jaren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wielrennen Off Topic? Wie twijfelt er nog aan Boonen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenRecord voor Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix op naam van Boonen binnen enkele jaren?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMogelijks. Veel meer valt daar niet over te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenUit Oudenaarde zie ik? En toch geen wielergek?
Comment
-
Valt allemaal te zien wat Boonen nog gaat verwezeliken he, en hoe lang het nog gaat duren voordat hem gaat stoppen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Het record van de Ronde van Vlaanderen zie ik hem niet direct breken maar het kan. Dat van Parijs-Roubaix zie ik hem dan wel weer breken.
Zou het niet beter zijn een topic te maken over wielrenners in het algemeen en niet voor één enkele renner. Kwestie dat iedereen hier zijn zegje kan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
waarom wil iedereen maar over hem spreken???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenomdat boonen een te snel rijdende cocainesnuivende mediahoer is.
(5 tekens)
Comment
-
't gaat toch zeer gedaan hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenomdat boonen een te snel rijdende cocainesnuivende mediahoer is.
Btw, verander uw onderschrift eens man, want da's een leugen van hier tot in Tokyo.
De 8 kleppers kregen keer op keer op hun kloten van mijn 205'ke, de 16 kleppers gingen ongeveer gelijk op, totdat er nen bocht aankwam, dan zwalpten ze naar overal, behalve naar daar waar ze eigenlijk naartoe moesten.
En dan zwijgen we nog maar over de roest, vooral aan die wielkassen achteraan.
Enfin, dit alles even terzijde natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Daarnet op TV die valpartij gezien, dat was echt niet lief om te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWij zijn gaan zien toen ze passeerden door Schoten nadat ze vertrokken waren in Antwerpen, daarna zelf onze Scheldeprijs gaan rijden.
Daarnet op TV die valpartij gezien, dat was echt niet lief om te zien.
Vandaag niet gefietst, gisteren m'n part wel gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k ben in lichtaart gaan kijken aan de bevoorrading.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
Wat een stom topic er zijn toch meer renners dan Boonen alleen, waarom wil iedereen maar over hem spreken???
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenHet record van de Ronde van Vlaanderen zie ik hem niet direct breken maar het kan. Dat van Parijs-Roubaix zie ik hem dan wel weer breken.
Zou het niet beter zijn een topic te maken over wielrenners in het algemeen en niet voor één enkele renner. Kwestie dat iedereen hier zijn zegje kan doen
Kijk, Boonen is de enige actieve wielrenner van bij ons
die wereldkampioen is geworden,
groen heeft gehaald in de Tour
2 x Ronde heeft gewonnen
3 x PR heeft gewonnen
tal van semiklassiekers ...
Zelfs de mederenners vinden het normaler dat er over Boonen verteld wordt dan jij...?
Ik spreek zeker niet alleen over Boonen. Ik begin er hier nu op dit forum over na zijn derde Roubaix.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenJa maar er zijn nog mensen die supporteren voor Sastre, Cavendish en noem maar op.
Trouwens niet alleen Boonen heeft al knappe prestaties geleverd dit jaar hoor Zijn ploegmaats bevoorbeeld die in Parijs-Nice reden.
Chavanel in alles
Van Impe in Dwars door Vlaanderen
Cavendish in Milan San Remo uiteraard.
Maar Sastre Cavendish etc... zijn geen Belgen/Vlamingen ... Internationaal heb / had ik het nogal voor renners als Bettini of Valverde.
Boonen was al een kampioen mar blijft er voor gaan. Zijn recente extreem aanvallende stijl is onbetwistbaar een stapje hoger dan z'n sprinterverleden, waar men hem verweet te laks te zijn.
Comment
-
Ik heb niets tegen Boonen, maar ik ben toch eerder geneigd voor de underdog te "supporteren". Leif Hoste mag in dat opzicht toch wel eens een mooie koers winnen, vind ik. Al moet ik toegeven dan ik vorige week moest lachen toen die gast voor hem viel en Hoste erbij lag. Toch typisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk heb niets tegen Boonen, maar ik ben toch eerder geneigd voor de underdog te "supporteren". Leif Hoste mag in dat opzicht toch wel eens een mooie koers winnen, vind ik. Al moet ik toegeven dan ik vorige week moest lachen toen die gast voor hem viel en Hoste erbij lag. Toch typisch.
Boonen is vooral aantrekkelijker geworden, dat is de essentie: aanvallen aanvallen aanvallen. hij maakt de koers. Enige populariteit is dan niet vreemd aan de zaak.
E3 prijs trouwens tweede geworden, maar toch wel koers gemaakt. Dat is een nieuwe boonen.
Comment
Comment