Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wielrennen Off Topic? Wie twijfelt er nog aan Boonen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenop sporza staat dat ie het al toegegven heeft.
"Ik heb er geen echte verklaring voor, tenzij deze: hoe groot een kampioen ook is, voor een mens blijft het blijkbaar moeilijk om van de verboden vrucht te blijven. Het is de zwakheid van de mens, die hoogtes en laagtes beleeft."
Comment
-
Dat bedoel ik dus, geen uitvluchting, geen goedpraat, 'er eens de riem moeten afleggen' wat is dat voor zever.
dit vond ik wel een goeie reactie op de standaard:Ogen zouden opengaan wanneer bekend geraakt hoeveel politici, managers, zakenmensen, diplomaten en zelfs chirurgen cocaïne gebruiken om slaaptekorten te compenseren, een antwoord te bieden aan opgelegde druk, enz. Het enige verschil is dat Tom Boonen als wielrenner aan bloedcontroles onderworpen wordt, en hij er dus uitgehaald kan worden. De rest doet lustig voort.
deze vind ik ook wel terecht
Ben nog vergeten te melden dat dit beduidend onbelangrijker is dan de OMKOPERIJ van Somers en De Gucht!!! Want dat raakt rechtstreeks de grondvesten van een democratie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenDat bedoel ik dus, geen uitvluchting, geen goedpraat, 'er eens de riem moeten afleggen' wat is dat voor zever.
dit vond ik wel een goeie reactie op de standaard:
Doe eens zulke controles in het voetbal, t'zou schoon zijn.....
deze vind ik ook wel terecht
En ja je zou verschieten hoeveel er aan de coke zitten, der is duidelijk iets mis met de mentaliteit van velen. Coke is(was) een luxe drug, die in die middens algemeen aanvaard is. En Boonen net zoals vele van die voetballer idd zitten in die middens. Ik ken andere verhalen van Boonen hoor, en niet via via....
Comment
-
Ik denk nog altijd dat Boonen erin is geluisd door god weet wie!
"Slechte vrienden" weet je wel.
En tja, wat kan hem doen behalve bekennen?
Als hem gaat ontkennen is d'r toch niemand die hem geloofd, ook al zou hem de waarheid spreken!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk denk nog altijd dat Boonen erin is geluisd door god weet wie!
"Slechte vrienden" weet je wel.
En tja, wat kan hem doen behalve bekennen?
Als hem gaat ontkennen is d'r toch niemand die hem geloofd, ook al zou hem de waarheid spreken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenBoonen was in zijn jeugd al een kereltje met een klakske, johnny bak, tuning, die met luid knallende boxen rondreed en waarvan iedereen wist dat het een 'bollenpakker' was. Alleen zijn de stille kempen stil. Maar vraag daar eens na aan zijn leeftijsgenoten van destijds
Het ronst hier al jaaaaaren van geruchten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenomdat boonen een te snel rijdende cocainesnuivende mediahoer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZo stil zijn die niet hoor.
Het ronst hier al jaaaaaren van geruchten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenBoonen was in zijn jeugd al een kereltje met een klakske, johnny bak, tuning, die met luid knallende boxen rondreed en waarvan iedereen wist dat het een 'bollenpakker' was. Alleen zijn de stille kempen stil. Maar vraag daar eens na aan zijn leeftijsgenoten van destijds
Ik ben helemaal geen Boonen-fan, maar houd er rekening mee dat er altijd kwatongen zijn die bepaalde mensen willen zwart maken.
En zelfs al snuift Boonen af en toe, wat maakt het uit? Zolang men hem niet betrapt op doping, is er geen probleem. Was Clinton een slechte president omdat er een stagiaire aan zijn pietje had gezogen? Nee. I rest my case.
Dat sommigen zich zo kunnen bezig houden met het doen en laten van een ander ... Laat die gasten doen. Ik heb er geen last van. Komt er ooit een drama van, tant pis. Ieder doet met zijn/haar leven wat hij/zij wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIn zijn jeugd, alsof hij pas op zijn 28ste voor het eerst op een fiets zat ...
Ik ben helemaal geen Boonen-fan, maar houd er rekening mee dat er altijd kwatongen zijn die bepaalde mensen willen zwart maken.
En zelfs al snuift Boonen af en toe, wat maakt het uit? Zolang men hem niet betrapt op doping, is er geen probleem. Was Clinton een slechte president omdat er een stagiaire aan zijn pietje had gezogen? Nee. I rest my case.
Dat sommigen zich zo kunnen bezig houden met het doen en laten van een ander ... Laat die gasten doen. Ik heb er geen last van. Komt er ooit een drama van, tant pis. Ieder doet met zijn/haar leven wat hij/zij wil.
stel je eens voor dat een jongentje van 9 jaar aan jou komt vragen "cocaine wat is da? en zou da lekker zijn?"
Comment
-
allemaal waar maar het gaat over het feit dat die cocainehoer voor veel jonge rennertjes een voorbeeld was en dat hij de reden was waarom die gastjes op de fiets gekropen zijn.
stel je eens voor dat een jongentje van 9 jaar aan jou komt vragen "cocaine wat is da? en zou da lekker zijn?"
rocksterren van het podium!
Kurt Cobain verbieden uit de mediatheek!
Al die jongetjes die heroïne gaan spuiten en zelfmoord gaan plegen zeg!
Nee serieus, dat is er over.
Sterren zijn sterren punt uit, maar die testen ze niet na hun optredens he? Zeg nu niet dat dat iets anders is. Gezond is het ook niet, maar toch is de populariteit van pop/rock bij jongeren groter dan wielrennen dacht ik. Organisatoren van festivals (waar drugsnemers betalen om drugsnemers te zien optreden) worden officiëel bestempeld als talentrijke managers en verdienen zelfs adelijke titels... bah...
Er is zelfs een theorie die beweert dat rocksterren best drugs, sex en rock en roll beleven. Hierdoor belanden ze in het idolatrie - symbolische/fantasiewereldje.
Daarenboven:
De UCI heeft geen meldingsplicht indien drugs gevonden worden buiten competitie. Het is de Vlaamse Regering die dat doet. In andere landen gebeurt dat niet. Wat dus wil zeggen dat andere wielrenners best cocaïne kunnen gebruiken zonder dat het bekend geraakt of er sancties zijn. Behalve hier, dan heb je pech.
En zo belandt een talentrijke wielrenner in een psychologisch spel, terwijl de concurrenten kunnen schitteren zonder blaam.
Ik vind het Vlaanderen onwaardig om daar zo met oogkleppen op in te spelen. Zo een koersland dat zijn eigen "kinderen" verbrandt.
Waarom niet alle renners buiten competitie controleren en publiceren?
Pozzato die te snel rijdt?
Petacchi die zat thuis komt?
Contador die toevallig in een absintvat gevallen is?
Armstrong die zijn eigen livestrong - wisky stokerij heeft?
En Tom zelf, ja, die zal voor de rechter moeten komen, dat is wiedes. Wedden dat zelfs hij zal moeten zwijgen op bepaalde vlakken? (oorsprong drugs, wie nog, contacten...)
Tom heeft (net als Pozzato) ook wel eens in een dronken bui een auto gecrasht aan +180km/u. Is ie (en anderen) toen geschorst? neen hoor. Blijkbaar mag dat wel als "voorbeeld". Klotehypocrisie
Zelfs de koninklijke familie gaat/ging wel eens door de bol. Iedereen weet dat. Ministers komen strontzat op de buis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenallemaal waar maar het gaat over het feit dat die cocainehoer voor veel jonge rennertjes een voorbeeld was en dat hij de reden was waarom die gastjes op de fiets gekropen zijn.
Ik vind het wel idioot dat Boonen zou gestraft worden enkel en alleen omdat hij een voorbeeldfunctie vervult. Die gast heeft daar helemaal niet om gevraagd.
In feite gaan de media in de fout door er zoveel aandacht aan te besteden. Sensatiezucht ...
Comment
-
Net op het nieuws gehoord dat Boonen voor onbepaalde tijd door zijn ploegleiding geschorst wordt ...
Comment
-
Het feit dat die gast coke snuift is zijn probleem. Moest dat dan nog enige invloed hebben op zijn prestaties zal het van erg korte duur zijn, coke is een drug die snel werkt, en erg snel uitgewerkt is, en erg verslavend ook...
Maar dat het de vorige keer : "door de vingers" wordt gezien als zijnde een misstapje is er gewoon weer op z'n Belgisch volledig over.
Vertel dat aan de zoveel jonge gasten die hun auto zien verdwijnen voor onbepaalde duur omdat ze tijdens een controle wat poeier op zak hadden.
En langs de andere kant, straf dan ook de blaaskoppen die telkens zo'n voorval gebruiken om iemand anaal te dissecteren. Als een filmster of popster coke snuift vinden we dat toch ook allemaal maar normaal, dus zo'n kermiskoerserke mag dat dan toch ook wel eens zeker ?!?
Comment
Comment