Oorspronkelijk geplaatst door Wally
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wielrennen Off Topic? Wie twijfelt er nog aan Boonen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNet op het nieuws gehoord dat Boonen voor onbepaalde tijd door zijn ploegleiding geschorst wordt ...
Deze keer gaan Lefevere en De Cock (Quick-Step) niet naar de ASO (Rv Zwitserland, Rv Frankrijk) stappen voor een gesprek. Vorig jaar deden ze nog een poging om Boonen in Rondes te krijgen. Nu zeggen ze dat al niet te doen al is er nog geen officiële weigering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenallemaal waar maar het gaat over het feit dat die cocainehoer voor veel jonge rennertjes een voorbeeld was en dat hij de reden was waarom die gastjes op de fiets gekropen zijn.
stel je eens voor dat een jongentje van 9 jaar aan jou komt vragen "cocaine wat is da? en zou da lekker zijn?"
mijn zoon is 9 en heeft mij gevraagd wat dat is cocaine , ik heb het hem uitgelegd en vandaag had hij toch zijn t-shirt van boonen aan om naar school te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenZe gaan hem blijkbaar pijn doen in zijne portefeuille...
De ploeg die Boonen zelf verbiedt bepaalde wedstrijden mee te rijden en hem verplichten gecontroleerd af te kicken of zoiets, dat zal meer pijn doen omdat em zich dan echt het probleem van de ploeg voelt. Dat is dieper snijdend.
Eens benieuwd wat ze in 'la France' gaan zeggen....
Kleine noot: Valverde (voorzover dat vast staat juridisch) mag niet meedoen aan de tour, omdat die enkele kilometers in Italië passeert en Valverde is geschorst voor 2 jaar door het Italiaanse CONI op hun grondgebied.
Doping en advocaten, het is wat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenals hij geschorst is , verdient hij dan niks of hoe gaat dit in zijn werk ?
en nemen ze zijn tankkaart ook af ?
Comment
-
en toch heb ik medelijden met Boonen. Ik haat drugs hé,begrijp me niet verkeerd maar dat het altijd uitkomt..... Zou mischien van zijn (krapuul van de Hangaar 31?) vriendjes hem verklikken?
Ik hoop dat hij zich betert want hij is wel een echte goeie renner.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Er is daar idd iets 'fishy' aan de hand. Hij gaat op stap, zakt effe door en den dag erna controle. Was die controle een paar dagen later gebeurd, was er niks aan de hand geweest..
Lijkt of hij erbij 'gelapt' wordt.. Bij andere controles was er ook al zoiets gaande. Gisteren nog bij 'Phara' waren ze er over bezig...
Comment
-
Ongetwijfeld wel.
Dus daaruit volgt dat Boonen voorzichtiger moet zijn, nog strenger wordt beoordeeld. Maar daartegenover staat een zeer elastische vergevingsgezindheid (ontslaan is hij nog steeds niet). En dat komt omdat het buiten competitie is uiteraard en Boonen gewoonweg de beste Vlaamse wielrenner is in jaren. Ze weten maar al te goed dat Tommeke binnen een paar maanden ergens anders aan de slag kan.
En populair ... tsss Tom wekt in elk geval ook al bij gebruikers meer sympathie, he? ik bedoel maar: de engel valt dieper in de pers dan bij de fans/het publiek. Wees gerust. Het publiek kent ook decompressie, voor velen is dat allemaal doodnormaal, wat niet zomaar ideaal is, maar het helpt Boonen wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenEr is daar idd iets 'fishy' aan de hand. Hij gaat op stap, zakt effe door en den dag erna controle. Was die controle een paar dagen later gebeurd, was er niks aan de hand geweest..
Lijkt of hij erbij 'gelapt' wordt.. Bij andere controles was er ook al zoiets gaande. Gisteren nog bij 'Phara' waren ze er over bezig...BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment