Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plooifietsen/vouwfietsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Plooifietsen/vouwfietsen

Hallo,

binnenkort verhuis ik van werklocatie en de afstand tussen de parking en mn bureau is ongeveer 15-20 minuten stappen.
    Dus ik dacht eraan om een plooifiets aan te schaffen die in mn koffer past. (voorlopig vw golf).
    Maar ik ben een complete noob hierin. Welke merken zijn een aanrader/afrader?
    Waar moet ik vooral op letten?
    Ik weet dat het een nogal algemene vraag is, maar heb geen idee waar te beginnen.

Thx alvast!

Tim

15 a 20 minuten stappen ? VIP Parking aanvragen ?

Loop eens binnen bij een fietsenmaker in je buurt, ik heb er alvast geen idee van. Eventueel 2dehands.be of kapaza.be

Comment

Enige mogelijkheid om dichterbij te parkeren is op straat -> elke 2u parkeerschijf switchen is geen optie
      Ik heb al even zitten googlen. Brompton ziet er me een degelijk merk uit, maar de prijs is er ook naar.
      Goedkopere merken beschikbaar of zitten ze allemaal rond deze prijsklasse?

Comment

ik kan verkeerd zijn, maar ik dacht dat er onlangs een test in test aankoop gestaan heeft. in de bibliotheken liggen die magazines wel.
        wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
          Enige mogelijkheid om dichterbij te parkeren is op straat -> elke 2u parkeerschijf switchen is geen optie
          er bestaan parkeerschijven met een batterij achter en die dus vanzelf verspringt.
          wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
            ik kan verkeerd zijn, maar ik dacht dat er onlangs een test in test aankoop gestaan heeft. in de bibliotheken liggen die magazines wel.
            Test-aankoop heeft in het nummer van maart 2009 inderdaad vouwfietsen getest.

Voor wat het waard is:
            - de beste uit de test was de Gazelle TranZa Xtra (799 euro).
            - beste kopen waren Strida 5.0 (535 euro) en Dahon Curve D3 (501 euro)
            - de "voordelige keuze" was de Symex vouwfiets (99 euro)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              er bestaan parkeerschijven met een batterij achter en die dus vanzelf verspringt.
              Maar is illegaal
              Was toen reportage over die studenten in Brussel, zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten

Voor wat het waard is:

Thx!
              *opent google...*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten

Voor wat het waard is:

dacht het wel. zag hem liggen op het salontafel bij men ouders. maar was op zoek naar een stoomstrijkijzer.
                wimoptiek.be op

Comment

Ik weet dat Dahon een zeer bekend merk is inzake vouwfietsen, maar voor de rest ken ik er zelf eigenlijk niets van.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Met een cardanas: BEIXO
                    Met een riem: http://www.ixibike.com/

lijkt me leuk voor zo'n kleine uk en het is ideaal tegen smerige kleren en handen.
                    Last edited by ; 04/06/2009, 21:39.

Comment

Working...
                    X