Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rad Am Ring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rad Am Ring

Met de koersfiets de Nurburgring op!
    Dat moet ik toch ooit eens gedaan hebben. Dit jaar zal misschien een beetje kort op de bal zijn, maar hopelijk in 2010...

Einzigartig, faszinierend, emotional und stark geht es durch die grüne Hölle. Zum Programm gehören das 24h Radrennen, das 24h MTB-Rennen, Jedermann-Rennen in verschiedenen Distanzen, 22km-Zeitfahren über die Nordschleife, MTB-Marathon in verschiedenen Distanzen, das Tourenfahren, die Rad-Bundesliga und diverse E-Bike-Angebote.

how ik wist niet dat dat kon. lijkt me wel interessant om die 140 km daar eens te doen.
    Dat lijken mij 5-6 rondjes aan 400-500hm per rondje dus minimaal 2000hm wat toch al niet slecht is.

Comment

Dat denk ik ook! Maar de zondag kan je gewoon vrij rondrijden, Touristenfahrt maar dus met de fiets zogezegd.

Lijkt met super om te doen, stijlste stuk (naar Hohe Acht dacht ik) is 17%.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
        Dat denk ik ook! Maar de zondag kan je gewoon vrij rondrijden, Touristenfahrt maar dus met de fiets zogezegd.

Lijkt met super om te doen, stijlste stuk (naar Hohe Acht dacht ik) is 17%.
        Moet idd wel eens leuk zijn, maar toch liever met de wagen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Moet idd wel eens leuk zijn, maar toch liever met de wagen.
          Ben je er al opgeweest?

Comment

Heb het 1 keer gedaan en nooit meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
              Ben je er al opgeweest?
              Wat denk je?

En ja, het was met mijn wagen. Op een zomerse zondag. Die dag trouwens bijna alleen sportwagens en omgebouwde hatchbacks (incl. rolkooi) gezien. Ik mocht dus serieus gas geven om een béétje mee te kunnen. En de meeste bochten met piepende banden genomen ...
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Niet direct te maken met Rad Am Ring maar weet iemand of er je dit jaar nog (vrij) op de Ring kan gaan rijden met de fiets? Zie dat wel zitten, onderschatten enzo Rad Am Ring is nog maar net gepasseerd I know, op de site van Nurburg ook niets terug te vinden over eventuele data.

Iemand meer info?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Niet direct te maken met Rad Am Ring maar weet iemand of er je dit jaar nog (vrij) op de Ring kan gaan rijden met de fiets? Zie dat wel zitten, onderschatten enzo Rad Am Ring is nog maar net gepasseerd I know, op de site van Nurburg ook niets terug te vinden over eventuele data.

Iemand meer info?
                  Kon je dat niet elke week op een bepaald tijdstip, zoals in Zolder?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Kon je dat niet elke week op een bepaald tijdstip, zoals in Zolder?
                    Geen idee, vind alleen maar info over Rad Am Ring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Geen idee, vind alleen maar info over Rad Am Ring
                      Hmmm. Vind ook niets op de site.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Even deze terug naar boven halen.

Ik zou dit jaar graag gaan, om mee te rijden met het vrij rijden op zondag. Blijkbaar is dat maar van 8u tot 14u (vorig jaar was het nog een ganse dag dacht ik)

Blijkbaar is de site enkel in het duits, niet meer in't engels? Of zie ik het niet goed?

Last edited by 3000; 10/04/2010, 21:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                          Even deze terug naar boven halen.

Ik zou dit jaar graag gaan, om mee te rijden met het vrij rijden op zondag. Blijkbaar is dat maar van 8u tot 14u (vorig jaar was het nog een ganse dag dacht ik)

Blijkbaar is de site enkel in het duits, niet meer in't engels? Of zie ik het niet goed?

http://rad.radamring.de/tourenfahren.html
                          Vet!

Als je kan vrij rijden, count me in!

Comment

Working...
                          X