Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is dit wat?
Collapse
X
-
Comment
-
De prijzen van die site zijn echt laag. Ze schelen gemakkelijk 20% met die van lokale fietsenboeren. Hoe kan dat? En dan nog, zo'n Kaaimankorting klinkt ook niet al te zuiver op de graat. Maar bon, wie ben ik om het creatief ondernemerschap in vraag te stellen...
@ Ir_fuel: een maat van mij heeft onlangs die 1.9 Trek gekocht en die is er zeer tevreden van. Qua frame en afmontage zal je daar niet missen. Jij hebt wel het damesmodel gelinkt, bedoeld of niet, dat weten we dus niet.
Over die Giant weet ik geen referenties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Mijn zus heeft zo'n Trek.
Goeie verhouding prijs/kwaliteit. Ik zou met een beperkt budget ook naar Trek neigen. Als het nieuw moet zijn toch.
Nog beter is de koopjes af te wachten natuurlijk. Vooral als het om iemand van een gemiddelde grootte gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenDe koopjes afwachten zit er voor mij niet meer in. Ik ben me gisteren eens gaan informeren bij een lokale Trekdealer en die zei dat alle 2009 modellen al weg waren...
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat bepaalde uitverkopen al bezig zijn.
Bij Pro Bike in Tervuren zijn de koopjes op de 2009-modellen van Cannondale ook al een maand bezig, zie ik net.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenStaat zijn winkel dan al vol 2010-modellen? Of heeft gewoon sowieso niet veel Treks binnen?
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat bepaalde uitverkopen al bezig zijn.
Bij Pro Bike in Tervuren zijn de koopjes op de 2009-modellen van Cannondale ook al een maand bezig, zie ik net.
Dat wordt wachten tot medio augustus op de gangbare nieuwe modellen van 2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk BerichtenZou ik niet kopen: een heel ordinair kadertje en dan afgemonteerd met de minste groep van Shimano (=Tiagra).
Btw, nog nooit van Shimano Sora en 2200 gehoord zeker?
Tiagra is best een goed groepke hoor. Best oké voor gewoon gebruik en om er af en toe eens stevig tegenaan te gaan. Voor 899 euro heb je met deze btwin veel fiets voor weinig geld.
Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk BerichtenKoop een goed aluminium frame met minstens Shimano 105 of Campagnolo Veloce groep. Schakelt stukken beter en is veel duurzamer.
Oorspronkelijk geplaatst door CentaurOnix Bekijk BerichtenEen fiets koop je volgens mij bij de plaatselijke fietshandel (service, weet je wel...)
Comment
-
Ik werd ergens deze aangeraden. Leek me wel ok als beginnersfiets?
Of zie ik iets over het hoofd?
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk werd ergens deze aangeraden. Leek me wel ok als beginnersfiets?
Of zie ik iets over het hoofd?
http://www.bulls.de/nl/modelle/road/...r/harrier.html
Comment
-
De Harrier+ heeft een carbon-alu voorvork.
Domme vraag misschien maar wat is het voordeel van een carbon voorvork, behalve het gewicht?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDe Harrier+ heeft een carbon-alu voorvork.
Domme vraag misschien maar wat is het voordeel van een carbon voorvork, behalve het gewicht?
Op een biljartvlak terrein heb je zo'n vork natuurlijk niet echt nodig, maar als ja al eens een kasseistrook (of andere onregelmatigheden) tegenkomt, merk je het verschil wel.
Comment
-
Dit heb ik als fiets. Ik ben daar zeer tevreden over, prijs kwaliteit zeer goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNu dacht ik daar ineens aan, op Trekframes heb je ook levenslang garantie maar geld dat ook bij een val?
Edit:
Tenzij de valpartij te wijten is door schade aan het frame van daarvoor natuurlijk. Maar of je dat makkelijk kan bewijzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenGeen carbonframe dus Miljaarde, vind maar eens een deftig aluminiumframe naar u goesting. En ik ben al zo nen moeilijke op dat vlak
Comment
Comment