Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke MTB voor max. 1500 Euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Beta en kamikaze, stop er eens mee. Jullie proberen enkel Jakkel uit zijn kot te lokken. Het valt op dat jullie geen goede vrienden zijn, laat elkaar dan gewoon gerust.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Beta en kamikaze, stop er eens mee. Jullie proberen enkel Jakkel uit zijn kot te lokken. Het valt op dat jullie geen goede vrienden zijn, laat elkaar dan gewoon gerust.
      Minste van mijn bedoeling, maar bij loze beschuldigingen hoef ik niet te zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
        Minste van mijn bedoeling, maar bij loze beschuldigingen hoef ik niet te zwijgen.
        Het begint al bij dit:

Dit moet ironisch bedoeld zijn ?
        Ondanks dat je maar al te goed weet dat je gelijkwaardige onderdelen kunt kopen maar in een iets ongewoner kleurtje, .. weet ik veel wat ga je toch een onnozele discussie starten

Comment

Het begint al bij dit:

Ondanks dat je maar al te goed weet dat je gelijkwaardige onderdelen kunt kopen maar in een iets ongewoner kleurtje, .. weet ik veel wat ga je toch een onnozele discussie starten
          Jij ziet er duidelijk meer achter dan Jakkel zelf, kijk maar eens naar zijn antwoord.
          Nergens voor nodig om ruzie te gaan stoken waar dat niet nodig is. Ik heb gezwegen op zijn vraag " waarom", ik zie niet in waarom jij in zijn plaats zou moeten antwoorden ?

Comment

Bovendien is al 100 000 keer aangetoond dat jullie het toch niet halen van hem

Comment

Jij ziet er duidelijk meer achter dan Jakkel zelf, kijk maar eens naar zijn antwoord.
              Nergens voor nodig om ruzie te gaan stoken waar dat niet nodig is. Ik heb gezwegen op zijn vraag " waarom", ik zie niet in waarom jij in zijn plaats zou moeten antwoorden ?
              Daar start alles gewoon. Als je daar die opmerking niet maakt (die ook helemaal niet nodig is), hebben we een rustig topic.

En ik antwoord niet in zijn plaats, ik geef gewoon even mijn mening omdat het mij al langer stoort hoe jullie met elkaar communiceren.

Comment

Ik lok die jongen helemaal niet uit. Waar zou ik dat doen? Ben ik het eens met hem, dan zeg ik dat. Ben ik het niet eens, dan ook. Blijkbaar kan hij dat laatste meestal niet verkroppen. Hij doet maar.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Bovendien is al 100 000 keer aangetoond dat jullie het toch niet halen van hem
                  ???
                  Hoe kom je daar bij? Als ik weet dat ik gelijk heb, dan laat ik idd niet los. Door mijnheer zijn stellingen komt het mss niet altijd zo over omdat hij sowieso altijd zijn gelijk moet halen. Ken je er zelf wat van, dan zou je dat niet zeggen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    ???
                    Hoe kom je daar bij? Als ik weet dat ik gelijk heb, dan laat ik idd niet los. Door mijnheer zijn stellingen komt het mss niet altijd zo over omdat hij sowieso altijd zijn gelijk moet halen. Ken je er zelf wat van, dan zou je dat niet zeggen.
                    Ge kunt ook denken dat ge gelijk hebt en het mis hebben, ge kunt dan zelfs na lange discussies nog steeds denken dat ge gelijk hebt.

Feit dat het hier al sinds mensenheugnis bezig is zegt ook al veel over jullie. Als er 1 een beetje verstand had zou hij dat soort zieligheid gewoon negeren, maar blijkbaar niet. Gelukkig kom ik hier nog amper.

Comment

Ge kunt ook denken dat ge gelijk hebt en het mis hebben, ge kunt dan zelfs na lange discussies nog steeds denken dat ge gelijk hebt.

Feit dat het hier al sinds mensenheugnis bezig is zegt ook al veel over jullie. Als er 1 een beetje verstand had zou hij dat soort zieligheid gewoon negeren, maar blijkbaar niet. Gelukkig kom ik hier nog amper.
                      Dit geeft meteen aan waarom je er naast zit.
                      OK, wat dat gedoe met die bovenbuislengte betreft, wil ik aannemen dat niet iedereen dezelfde mening toegedaan is. Geen probleem mee. Echter veel andere discussies gingen over feiten. Ben ik het eens met Jakkel, dan hoor je hem niet. Ben ik het oneens met hem, dan ineens wel. En hoe! En dat doet hij bij iedereen zo die het op één of ander vlak duidelijk oneens is met hem.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Heb je het woordje nog misschien niet gezien?
                        Ben hier nu trouwens weer weg, veel succes met jullie oorlog.

Comment

Godverdorie, kleuterleidsters vullen hun dagen met minder kinderachtige taferelen dan hier in al die fietstopics.
                          Hou een keer op met de boel hier te verzieken, voeg mekaar gewoon toe op MSN en start een leuk en pedagogisch verantwoord groepsgesprek.

Met gepaste groeten,
                          Peter Adriaenssens

Comment

Heb je het woordje nog misschien niet gezien?
                            Ben hier nu trouwens weer weg, veel succes met jullie oorlog.
                            Ik zei voordien al dat je blijkbaar niet genoeg op de hoogte bent om over alles te oordelen. Pas op, ik verwijt u geenszins dat je die ellenlange discussies niet gevolgd hebt, verre van zelfs, maar doe er dan ook geen uitspraken over.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Ik zei voordien al dat je blijkbaar niet genoeg op de hoogte bent om over alles te oordelen. Pas op, ik verwijt u geenszins dat je die ellenlange discussies niet gevolgd hebt, verre van zelfs, maar doe er dan ook geen uitspraken over.
                              Hoe weet gij nu of ik niet voldoende gevolgd heb. Ik heb hier zeker 3 maanden meegelezen omdat ik die ruzies wel grappig vond, maar op den duur gaat het toch schraal worden hoor.

Comment

Hoe weet gij nu of ik niet voldoende gevolgd heb. Ik heb hier zeker 3 maanden meegelezen omdat ik die ruzies wel grappig vond, maar op den duur gaat het toch schraal worden hoor.
                                Voilà, je bent ook vertrokken.

Helpt echt niet hoor. Na verloop van tijd gaan ze zelfs niet meer antwoorden op duidelijke, eenvoudige beleefde vragen van uw kant en als ze dan toch nog eens een poging doen om te antwoorden, weten ze niet meer waar ze op antwoorden, je valt hen zogezegd aan, ze zeggen dat je ze beschuldigt van iets, ook al wijst niets daarop, ze verdraaien woorden, ze zeggen dingen over u die je nooit gezegd hebt, ze kennen zelfs uw financiële toestand, ze blijven bij hun standpunt ook al staan de feiten zwart op wit beschreven dat ze het niet bij het rechte eind hebben, enzovoort, enzovoort, enz.... .... .

Ik ben op verscheidene fora actief, ik ben nog nergens zulke 'rare' mensen (en dan druk ik mij nog héél braaf uit) als die twee tegengekomen. Ik weet niet wat die jongens mankeren, of wat er scheelt, enfin soit...

Comment

Uw commentaar geeft voldoende aan dat je er te weinig van op de hoogte bent. Je bent er ook erg vaag over. En je veralgemeent ook enorm en dat komt imo belachelijk over. De manier waarop je je commentaar levert, maakt het geheel er ook niet acceptabeler op. Zelfs enige vorm van vriendelijkheid is amper te bespeuren.
                                  De rest lees ik graag via PM.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Helpt echt niet hoor. Na verloop van tijd gaan ze zelfs niet meer antwoorden op duidelijke, eenvoudige beleefde vragen van uw kant en als ze dan toch nog eens een poging doen om te antwoorden, weten ze niet meer waar ze op antwoorden, je valt hen zogezegd aan, ze zeggen dat je ze beschuldigt van iets, ook al wijst niets daarop, ze verdraaien woorden, ze zeggen dingen over u die je nooit gezegd hebt, ze kennen zelfs uw financiële toestand, ze blijven bij hun standpunt ook al staan de feiten zwart op wit beschreven dat ze het niet bij het rechte eind hebben, enzovoort, enzovoort, enz.... .... .

Ik ben op verscheidene fora actief, ik ben nog nergens zulke 'rare' mensen (en dan druk ik mij nog héél braaf uit) als die twee tegengekomen. Ik weet niet wat die jongens mankeren, of wat er scheelt, enfin soit...
                                    Ahahaha.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik moet toegeven dat ik er inderdaad mee weg ben.

Meneer de ambtenaar weet blijkbaar beter wat ik doe als ikzelf. Het zal wel dat hij altijd gelijk heeft en dan niet afgeeft...
                                      Uw argumentatie klopt idd, ik weet niet het fijne van deze situatie. Maar als ge in staat waart om een klein beetje na te denken wist ge dat ik weet hoe het er hier aan toe gaat aan de hand van de tijd dat ik hier gevolgd heb (3 maanden geven toch wel een beeld of niet? en tis niet dat ge u toen ingehouden hebt), wat ik 3 post geleden, een uur geleden dus, al aangaf.
                                      Als ge dan weet dat ge zo verstandelijk beperkt zijt zou ge misschien beter wat oppassen met uitspraken die andere mensen uitmaken voor belachelijk en inacceptabel.

Ja ik weet dat ge hier dingen op kunt terug zeggen als ge niet verder kunt denken dan 1 simplistische redenering terwijl ge elke samenhang met het geheel aan feiten negeer, maar aub bespaar ons ervan.

Nu ga ik hier echt niet meer komen kijken, en ik hoop dat ik geen pm van u krijg, want bespaar mij uw zwakbegaafde pis en val ook de fietsers er niet verder mee lastig.

Afgaande op de standvistigheid in uw ongelijk die ik hier erg hardnekkig zie verschijnen, en de ervaring in die 3 maanden ( weet ge nog wel?) met uw compleet gebrek aan redeneringskunst, logica en verstand wens ik Jakkel hier nog veel sterkte.
                                      Last edited by GeeZer; 20/08/2009, 14:41.

Comment

Meneer de ambtenaar weet blijkbaar beter wat ik doe als ikzelf. Het zal wel dat hij altijd gelijk heeft en dan niet afgeeft...
                                        Uw argumentatie klopt idd, ik weet niet het fijne van deze situatie. Maar als ge in staat waart om een klein beetje na te denken wist ge dat ik weet hoe het er hier aan toe gaat aan de hand van de tijd dat ik hier gevolgd heb (3 maanden geven toch wel een beeld of niet? en tis niet dat ge u toen ingehouden hebt), wat ik 3 post geleden, een uur geleden dus, al aangaf.
                                        Als ge dan weet dat ge zo verstandelijk beperkt zijt zou ge misschien beter wat oppassen met uitspraken die andere mensen uitmaken voor belachelijk en inacceptabel.

Ja ik weet dat ge hier dingen op kunt terug zeggen als ge niet verder kunt denken dan 1 simplistische redenering terwijl ge elke samenhang met het geheel aan feiten negeer, maar aub bespaar ons ervan.

Nu ga ik hier echt niet meer komen kijken, en ik hoop dat ik geen pm van u krijg, want aub bespaar mij uw zwakbegaafde pis en val ook de fietsers er niet verder mee lastig.

Afgaande op de standvistigheid in uw ongelijk die ik hier erg hardnekkig zie verschijnen, en de ervaring in die 3 maanden ( weet ge nog wel?) met uw compleet gebrek aan redeneringskunst, logica en verstand wens ik Jakkel hier nog veel sterkte.

Dit is toch om te lachen hoop ik??

Comment

Nu ga ik hier echt niet meer komen kijken, en ik hoop dat ik geen pm van u krijg, want bespaar mij uw zwakbegaafde pis en val ook de fietsers er niet verder mee lastig.

Euhm, waar maak ik mensen uit? Ik geef gewoon mijn visie op de feiten. En dat is helemaal niet aanvallend bedoeld. Uw eerst post begon al met een lachsalvo, dus wie valt er dan wie aan?
                                          En zeggen dat ik niet kan redeneren? Verduidelijk jezelf anders eens, want jouw commentaar is vérre van concreet. Oordelen op basis van de vage herinneringen die je hebt, is niet echt hoe het hoort te zijn.
                                          Sorry, maar uw uitleg houdt geen steek. Bovendien verval je zelf in behoorlijk kinderachtige redeneringen. Zal ik u ook even beginnen uitmaken voor al het lelijke op de wereld?
                                          Dat je deze reactie niet meer zou lezen, deert mij hoegenaamd niet. Dat bewijst alleen maar slecht je in je schoenen staat. En bovendien reageer ik op reacties, niet op personen. Ik heb al meermaals bewezen dat ik mij zoveel mogelijk aan dat principe houd. En dat kan niet iedereen hier zeggen.
                                          Ik kan trouwens nog wel een paar adjectieven verzinnen voor een reactie als de jouwe hierboven, maar dat hoort nu eenmaal niet in het openbare gedeelte van een forum, dus ik laat het hierbij.
                                          En wees gerust: ik PM jou zeker niet.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X