Heeft er iemand ervaring met de specialized s-works tarmac sl ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Specialized s-works tarmac sl
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de specialized s-works tarmac sl ?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de specialized s-works tarmac sl ?
Naar 't schijnt toch redelijk hard (qua comfort dan) al kan dat ook aan zijn wielen liggen (Fuclrum racing zero) maar dus geen probleem op goed wegdek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenKijk eens op roadbikereview.com...misschien is hij daar al getest..2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEen goede vriend heeft zo ene sedert dit jaar, is er zeer tevreden van...
Naar 't schijnt toch redelijk hard (qua comfort dan) al kan dat ook aan zijn wielen liggen (Fuclrum racing zero) maar dus geen probleem op goed wegdek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEen goede vriend heeft zo ene sedert dit jaar, is er zeer tevreden van...
Naar 't schijnt toch redelijk hard (qua comfort dan) al kan dat ook aan zijn wielen liggen (Fuclrum racing zero) maar dus geen probleem op goed wegdek.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenGa je er competitief mee rijden?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenKan je dan best geen triathlon fiets kopen ipv van een racefiets?
Tenzij ik het verkeerde model heb opgezocht
edit: ow just, dan is het moeilijker om toertochten te doen.
Wat voor toertochten doe je dan qua afstand?
Toertochten doe ik meestal de 100 km omdat ik toch welvaak in de ardennen enzo meedoe
heb eens eene van 125 km gedaan meh was wel vlak parcours.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenJa dat zijn wel al schone afstanden dan.
Inderdaad zo'n fietske is zeer duur, het kan zijn dat ik er volgend jaar ook eentje koop. Veel hangt af wat ik dit seizoen nog bereik. Zelf rij ik enkel wedstrijden op de weg2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten2'de jaars nieuwelingen, Noord-West Brabant
Jah vanderaerden wss wel want belgisch kampioen nieuwelingen2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHebt ge toevallig al tegen niels vanderaerden of amaury capiot gereden ?
Jah vanderaerden wss wel want belgisch kampioen nieuwelingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenTegen beide heb ik al gereden, met het BK heb ik niet meegedaan. Ik had ook niet meegedaan aan het PK. Ik was nog niet klaar voor het seizoen2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenAhzo t zen 2 jongens uit men streek al betrouw ik die vanderaerden voor geen haar.
Comment
-
Ik heb hem gekocht en dit is hem dusBijgevoegde Bestanden2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment