Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Knap eindresultaat!
    Twee opmerkingen:
    1. Ik mis achteraan nog wat rood. Kleine suggestie: de klemplaatjes van de zadelpen rood spuiten, zoals je met het kapje van de stuurpen gedaan hebt?
    2. Staat daar nu "carbon" op die wielen?
    Merci.

Mmm, ik dacht al net hetzelfde met dat er achteraan nog wel wat rood bij zou mogen komen. Rood zadel (zoals dat oud vrij log Sella Italia zadel dat ik er even had opgezet) had misschien nog iets beter geweest. Die klemplaatjes rood spuiten, ja, da's misschien wel een goed idee. Maar hopelijk komt zoiets niet al te fake over. Een gekleurde rem en stuurpen(plaatje) kom je soms van de fabriek af wel eens tegen. Anderzijds mag het natuurlijk wel iets origineel en uniek zijn. Is over nadenken. Ik had ook rode kettingbladboutjes besteld, maar ze hebben Dainese DH/Freeride handschoenen geleverd.

Als iemand interesse heeft.
    Het betreft dus splinternieuwe Dainese (kwaliteitsmerk) 'Highway Gloves Long Black' downhill/freeride handschoenen.
    Adviesprijs: 59,90 euro, goedkoopste prijs online die ik gevonden heb = 43,92 euro bij bikester.be (zonder verzendingskosten!).
    Maat = XXL, een Italiaanse XXL. Dat betekent dus geschikt voor normale tot iets groter dan gemiddelde handen van een mannelijk volwassene. Mij passen ze perfect.

Voor 35 euro mogen ze weg.

Info: http://www.bikester.be/fietskleding/...en/304439.html

Comment

• Dus jij bestelt boutje, maar ze sturen handschoenen op? Retour! Simpel. Is toch op hun kosten dan.
      Een rood zadel kan ook, maar het zou dan in feite niet helemaal rood mogen zijn. Eerder zwart met stukken rood.
      En waarom staat er nu "carbon" op die wielen?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Dus jij bestelt boutje, maar ze sturen handschoenen op? Retour! Simpel. Is toch op hun kosten dan.
        Boutjes kostten mij 13,5 euro. Die handschoenen staan op hun site voor 43,92 euro. Niks retour, ik zal ze wel verlappen, meer dan 13,5 euro gaan ze wel opbrengen zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Een rood zadel kan ook, maar het zou dan in feite niet helemaal rood mogen zijn. Eerder zwart met stukken rood.
        En waarom staat er nu "carbon" op die wielen?
        Ik heb de stickers op m'n cosmic carbon wielen eens aangepast. Het woord 'carbon' had ik verwijderd. Stickers waren dus eigenlijk voor de vuilbak, tot ik op het lumineuze idee kwam dat die eigenlijk niet zouden misstaan op die Grimeca's. Tsja, het had beter een ander woord dan 'carbon' geweest, maar ja, er plakt iets op hé en da's 't voornaamste.

Comment

• Op aanraden van Beta, nu met rode klemplaatjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Boutjes kostten mij 13,5 euro. Die handschoenen staan op hun site voor 43,92 euro. Niks retour, ik zal ze wel verlappen, meer dan 13,5 euro gaan ze wel opbrengen zeker?
            Oh, op die manier ...

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ik heb de stickers op m'n cosmic carbon wielen eens aangepast. Het woord 'carbon' had ik verwijderd. Stickers waren dus eigenlijk voor de vuilbak, tot ik op het lumineuze idee kwam dat die eigenlijk niet zouden misstaan op die Grimeca's. Tsja, het had beter een ander woord dan 'carbon' geweest, maar ja, er plakt iets op hé en da's 't voornaamste.
            Ik vind het (je raadt het nooit) er over.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Op aanraden van Beta, nu met rode klemplaatjes.

Veel beter. Nu nog zwarte banden er op. Eventueel met een rood lijntje in. Dan zijn we er zo ongeveer.
              Of nee, die stickers van die wielen, nu!
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik vind het (je raadt het nooit) er over.
                Bwa....

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Veel beter. Nu nog zwarte banden er op. Eventueel met een rood lijntje in. Dan zijn we er zo ongeveer.
                Of nee, die stickers van die wielen, nu!
                Zwarte banden, misschien. Rood lijntje, neen. Stickers van die wielen, als ik eens een andere wielsticker vind, dan wel, anders niet.

Comment

Zwarte banden, misschien. Rood lijntje, neen. Stickers van die wielen, als ik eens een andere wielsticker vind, dan wel, anders niet.
                  Hang er dan "Jakkel" op.
                  Of op het achterwiel "front wheel" en op het voorwiel "rear wheel".
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Hang er dan "Jakkel" op.
                    Of op het achterwiel "front wheel" en op het voorwiel "rear wheel".
                    Hedde gij zo'n stickerkes?

Comment

Hedde gij zo'n stickerkes?
                      Google is your friend!
                      Bv.: http://www.drsticker.be/stickers-ont...FRMPtAodqFcAuw

Edit: Slecht voorbeeld. Blijkbaar alleen rechthoekige stickers. Maar er zijn alleszins sites/plaatsen waar je ze in uitgesneden letters kan kopen.
                      Last edited by Beta; 03/09/2013, 11:47.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Die extra rode toets onder het zadel maakt het wel af.
                        Die pedalen lijken me heel speciaal. Welke plaatjes passen daar op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Die extra rode toets onder het zadel maakt het wel af.
                          Dat zijn geen klikpedalen, Adri.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Google is your friend!
                            Bv.: http://www.drsticker.be/stickers-ont...FRMPtAodqFcAuw

Edit: Slecht voorbeeld. Blijkbaar alleen rechthoekige stickers. Maar er zijn alleszins sites/plaatsen waar je ze in uitgesneden letters kan kopen.
                            Ja, dat weet ik ook. Maar 50 euro gaan uitgeven voor een stickerke of 4 ben ik ook niet meteen van zin.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Die extra rode toets onder het zadel maakt het wel af.
                            Dat vraagt iedereen.

Comment

• Fietske gekocht

Scott CR1-10

U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Proper gerief!

Da's goedkoper en gezonder dan met de moto rijden!

Comment

• Dat is een feit, zolang je niet onderuit gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    Dat is een feit, zolang je niet onderuit gaat.
                                    Da's met ne moto nog erger!

Comment

Da's met ne moto nog erger!
                                      Niet noodzakelijk! Al twee keer met de moto onderuit gegaan en één keer aan een redelijk snelheid en ik daarna terug opstappen en doorrijden.

Comment

• Sinds een dikke maand m'n sportcarriere volledig aan het omsmijten naar de triathlon en gisteren mij niet meer kunnen inhouden en deze gekocht: MY2015 Felt B14, afgemonteerd met Ultegra. De hoge wielen (60mm) van m'n Ridley komen tijdelijk onder de Felt tot ik een setje 80 of 88's heb gevonden. Ik kijk er al naar uit

Ook een ander stuur gekocht zodat het het opzetstuur gelijk loopt met m'n remhendels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Sinds een dikke maand m'n sportcarriere volledig aan het omsmijten naar de triathlon en gisteren mij niet meer kunnen inhouden en deze gekocht: MY2015 Felt B14, afgemonteerd met Ultegra. De hoge wielen (60mm) van m'n Ridley komen tijdelijk onder de Felt tot ik een setje 80 of 88's heb gevonden. Ik kijk er al naar uit
                                          Knap!

Ik heb sedert enkele maanden m'n "sportcarriere" vanonder het stof gehaald...
                                          Er staat een EMX525 - Ultegra op mij te wachten.

Comment

Working...
                                          X