Sjiek spel, Stancke!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
26 en lefty in de team Siemens combinatie.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten26 en lefty in de team Siemens combinatie.
Comment
-
Toen die Siemens uit kwamen was ik er verliefd op.
Net nog even een foto van bekeken en wat toen speciaal was is nu maar gewoontjes geworden.
Sobe heb ik ook altijd leuk gevonden.
29 ben ik nog altijd niet van overtuigd wat de looks betreft.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenToen die Siemens uit kwamen was ik er verliefd op.
Net nog even een foto van bekeken en wat toen speciaal was is nu maar gewoontjes geworden.
Sobe heb ik ook altijd leuk gevonden.
29 ben ik nog altijd niet van overtuigd wat de looks betreft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe compleet blauwe Volvo team frames zijn ook wel vet.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSobe Team kleurtje is m'n favoriete Cannondale kleurtje aller tijden. Die combinatie geel/licht groen is zalig naar mijn mening. De compleet blauwe Volvo team frames zijn ook wel vet. Siemens frames vind ik persoonlijk maar niks. Saai grijs/zwart, met een streepje oranje erin, nee da's maar niks vind ik.
Collega van mij had ook zo een Volvo versie, dat was ook een mooie fiets.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten26' of 29'?
Als ik een niewe mtb zou moeten (lees: willen) kopen dan ga ik voor de 27,5 denk. Kerk in het midden hé
Jij moet nogal poetsen trouwens. Die fietsen blinken in hun vel. Ik heb ze graag proper, maar ben daar niet (ver van) fanatiek in.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Voila, deze morgen m'n nieuw speelgoed gekregen. Heb uiteindelijk het laatste MY2014 exemplaar van Europa genomen. Beter crank + betere velgen op dit model. Livery is ook meer m'n ding. Hopelijk dit weekend deftig testen! Juist nog GPS erop installeren, wit stuurlint vervangen door een zwart en ander stuur nog steken.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik heb geen verstand van fietsen, maar mijn twee kinderen wou ik eens trakteren op iets wat ze graag wilden. De ene had graag een koersfiets, de andere een MTB. Ben dan maar in enkele winkels gaan kijken en heb beetje vergeleken voor zover ik dat zelf kan. De oudste had al een sportieve fiets, een Orbea Asphalt maar met recht stuur. Die wou dus een koersfiets. De keuze is een Cannondale Caad 8 geworden. Hij is 16 en de maat bepalen voor hem was simpel.
De jongste heeft het meer voor een MTB en daar is het een Cube Acid 29-er geworden. Deze is op de groei gekocht want de jongste is 12.
Zelf rij ik elektrisch en heb ik me ook een nieuwe gekocht. Een Batavus Stream met Kawasaki middenmotor (80nm koppel).
Wat denken jullie, zijn dit goede fietsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk heb geen verstand van fietsen, maar mijn twee kinderen wou ik eens trakteren op iets wat ze graag wilden. De ene had graag een koersfiets, de andere een MTB. Ben dan maar in enkele winkels gaan kijken en heb beetje vergeleken voor zover ik dat zelf kan. De oudste had al een sportieve fiets, een Orbea Asphalt maar met recht stuur. Die wou dus een koersfiets. De keuze is een Cannondale Caad 8 geworden. Hij is 16 en de maat bepalen voor hem was simpel.
De jongste heeft het meer voor een MTB en daar is het een Cube Acid 29-er geworden. Deze is op de groei gekocht want de jongste is 12.
Zelf rij ik elektrisch en heb ik me ook een nieuwe gekocht. Een Batavus Stream met Kawasaki middenmotor (80nm koppel).
Wat denken jullie, zijn dit goede fietsen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTuurlijk zijn dat goede fietsen.
Zo heb ik voor de Cube Acid 700 euro (normaal 950 euro) betaald, voor de Cannondale caad 575 euro (die was zelfs aan halve prijs!)
En mijn Batavus heb ik via internet gekocht aan 1800 euro en die kost normaal 2400 euro.
De Cube en de Cannondale kocht ik bij as adventure. Niet direct een fietsenwinkel, maar je hebt tegenwoordig ook herstellers aan huis.
En de fietsenmaker hier maakt er geen punt van waar de fietsen komen...
Comment
Comment