En wat kan je eraan configureren? Ziet er echt tof uit! Rijdt dat goed? Zou iets interessants zijn voor als ik naar zee ga.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Leuke fiets.
Wat zijn die verschillende pakketten waar je uit kan kiezen behalve de kleur dan?
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEn wat kan je eraan configureren? Ziet er echt tof uit! Rijdt dat goed? Zou iets interessants zijn voor als ik naar zee ga.
- de maximum snelheid (kan tot 40 km/u, maar je kunt 'm ook "netjes" begrenzen aan 25 km/u - eventueel via je smartphone als je in de verte een politiecontrole zou bemerken ;-)
- de mate waarin en het moment waarop de motor moet ingrijpen (er zit een sensor op je pedalen die de kracht meet, die je daarop aan het uitoefenen bent - je kunt dus zelf bepalen of je snel wenst "geholpen" te worden, of als je eerst zelf wat moeite wenst te doen)
En via de app kun je ook zien hoeveel kilometer je gedaan hebt sinds de vorige aan/uit (plus dit desgewenst resetten), en het totaal aantal kilometer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenLeuke fiets.
Wat zijn die verschillende pakketten waar je uit kan kiezen behalve de kleur dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenBekijk het eens op de website, hee.
Zoveel interesseert het mij ook niet ze, en u blijkbaar ook niet.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMooie fiets hoor, met een ultegra groepje zit je altijd goed. Compact crankstel lijkt me (50-34)? Beste keuze voor een niet competitierijder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helspie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenIn essentie twee zaken:
- de maximum snelheid (kan tot 40 km/u, maar je kunt 'm ook "netjes" begrenzen aan 25 km/u - eventueel via je smartphone als je in de verte een politiecontrole zou bemerken ;-)
- de mate waarin en het moment waarop de motor moet ingrijpen (er zit een sensor op je pedalen die de kracht meet, die je daarop aan het uitoefenen bent - je kunt dus zelf bepalen of je snel wenst "geholpen" te worden, of als je eerst zelf wat moeite wenst te doen)
En via de app kun je ook zien hoeveel kilometer je gedaan hebt sinds de vorige aan/uit (plus dit desgewenst resetten), en het totaal aantal kilometer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helspie Bekijk Berichtenmijn "woon-werk"-fietsje ook maar eens tonen...
Knappe fiets!
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMooie fiets hoor, met een ultegra groepje zit je altijd goed. Compact crankstel lijkt me (50-34)? Beste keuze voor een niet competitierijder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAls dat uw woon-werk fietsje is, wat haal je dan in het weekend boven? ;-)
Knappe fiets!
Is dat zo? Nu kwam m'n fiets ook met zo'n compacte set & had mij al na één rit voorgenomen om een 38 qring te bestellen. Ik was een 42/52 gewend en fiets -natuurlijk- alleen maar op het plat (want als het bergop gaat, bol ik achteruit hé ). Bij m'n normale ritten is een 34 te klein, een 50 te groot... val daar vaak tussenin eigenlijk.
Ik rijd zelf met 50/36 Q-rings van Rotor, bevalt prima!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIs dat zo? Nu kwam m'n fiets ook met zo'n compacte set & had mij al na één rit voorgenomen om een 38 qring te bestellen. Ik was een 42/52 gewend en fiets -natuurlijk- alleen maar op het plat (want als het bergop gaat, bol ik achteruit hé ). Bij m'n normale ritten is een 34 te klein, een 50 te groot... val daar vaak tussenin eigenlijk.
Comment
-
Maar dat is het he, een 34 vooraan en dan achteraan een 11 of 12 moeten leggen is niet ideaal (hou er ook niet van om met een schuine ketting te rijden, goed voor eventjes, maar niet constant). Het is zelfs zo dat met die versnelling bij mij de ketting al lichtjes tegen het buitenblad schuurt (nadeeltje van de ovale bladen denk ik). En stel dat je op dat moment een 'tandje wil bijsteken', moet je vooraan en achteraan schakelen, vice versa als je weer beetje kleiner wil trappen. Ik fiets wel graag met een hoge cadans, maar dit is er een beetje over.
Comment
Comment