Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga me toch eens wat moeten verdiepen in die tandwielen. Ik weet zelfs begot niet wat er op de mijne ligt...

Ik blijf me afvragen waarom een triple blijkbaar 'not done' is.
    Op m'n Bulls had ik een triple en eerlijk gezegd fiets ik daar liever mee dan m'n dubbel van nu. Ik vond altijd de goeie versnelling zodat ik vlot kon ronddraaien. Op m'n dubbel zit ik soms echt te zoeken en val soms tussen twee versnellingen.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Had dat in het begin ook.
      Nu ben ik het goed gewoon en moet ik zoeken als ik nog eens met de triple rij.
      Maar dat is ook maar voor een paar km.

Sent from here
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Ik ga me toch eens wat moeten verdiepen in die tandwielen. Ik weet zelfs begot niet wat er op de mijne ligt...

Ik blijf me afvragen waarom een triple blijkbaar 'not done' is.
        Op m'n Bulls had ik een triple en eerlijk gezegd fiets ik daar liever mee dan m'n dubbel van nu. Ik vond altijd de goeie versnelling zodat ik vlot kon ronddraaien. Op m'n dubbel zit ik soms echt te zoeken en val soms tussen twee versnellingen.
        Met een triple is niks mis. Ik heb daar ook nog mee gereden. Maar inderdaad, veel 'would be boonens' onder de wielertoeristen doen daar wat lacherig over.

Comment

• Hier mijn machines

Comment

• Knap , heel knap.. Maar waarom twee eigenlijk?

Comment

• 1tje met Campa en 1 met Shimano ?
              Die celeste vind ik prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                1tje met Campa en 1 met Shimano ?
                Die celeste vind ik prachtig
                Zag ik ook onmiddellijk. Die groen/witte vind ik wel vet!

Comment

• Twee hele mooie fietsen.
                  IK zal nooit echt een fan worden van het Bianchi groen (het combineert met bijna niets) maar verder helemaal niet sop aan te merken!

Daarnet 65 km op 't gemak gefietst. Het was al enkele weken geleden dat ik nog eens zo'n toertje gedaan had. De laatste weken is het altijd woon-werk en met die regen en semi-vrieskou, gaat dat allemaal net iets minder van harte.

De batterij van m'n fietscomputer is leeg, moet een nieuwtje in. Bijgevolg had ik niet constant de behoefte om te kijken hoe snel ik reed, en eigenlijk rij je o toch een stuk relaxer. Ook wel net iets trager moet ik toegeven. Gemiddeld zat ik aan 27, al was het ook de bedoeling om relax wat kilometers te malen.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• één vrouw wordt je ook snel beu hé ;-)
                    De groene is met een compact en de rode een dubbele.Groen in de bergen en de rode op het vlakke om te knallen :-)
                    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Knap , heel knap.. Maar waarom twee eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Zag ik ook onmiddellijk. Die groen/witte vind ik wel vet!
                      Dank u

Comment

• Ben nog eentje vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ballan30 Bekijk Berichten
                          één vrouw wordt je ook snel beu hé ;-)
                          De groene is met een compact en de rode een dubbele.Groen in de bergen en de rode op het vlakke om te knallen :-)
                          Ik denk dat het goedkoper uitkomt om van cassette te wisselen.

Met een 50/11 kom je als wielertoerist al goed uit de voeten. Of ben je competitierenner?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het goedkoper uitkomt om van cassette te wisselen.

Met een 50/11 kom je als wielertoerist al goed uit de voeten. Of ben je competitierenner?
                            Ja dat is wel waar,maar is echt een passie voor mij.Wissel graag wat af.nee nee gewoon wielertoerist (maar wel ne felle )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ballan30 Bekijk Berichten
                              Ja dat is wel waar,maar is echt een passie voor mij.Wissel graag wat af.nee nee gewoon wielertoerist (maar wel ne felle )
                              Ah oké, dat begrijp ik maar al te best.
                              Ik rij met een compact (50/34), met overal dezelfde cassette (12/26). Kom ik persoonlijk overal mee. Van ritten met de wielertoeristen tegen soms 38/39 gemiddeld tot de steilste cols in de Alpen.

Comment

• 'K moet zeggen dat ik de fietsen hier mooier vind dan de gemiddelde auto op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  'K moet zeggen dat ik de fietsen hier mooier vind dan de gemiddelde auto op het forum
                                  vind mijn rs toch zeker zo mooi als mijn bikes ;-)
                                  Last edited by ; 26/01/2015, 23:34.

Comment

• Ja ma... daarvan zet ge geen foto's he man

Misschien ook eens een topic openen 'mijn auto's' , maar ben bang dat velen niet gaan willen posten dan lol
                                    (Alhoewel mijnen bus voor de meesten ook niet het toppunt van schoonheid is, misschien in dit topic wel een aantrekkelijk voertuig omdat het wiel er niet uit moet als je je fiets vervoert) Ma, ik zie hem wel graag zulle, net als mijnen elektrische fiets lol.

Comment

Ja ma... daarvan zet ge geen foto's he man

Misschien ook eens een topic openen 'mijn auto's' , maar ben bang dat velen niet gaan willen posten dan lol
                                      (Alhoewel mijnen bus voor de meesten ook niet het toppunt van schoonheid is, misschien in dit topic wel een aantrekkelijk voertuig omdat het wiel er niet uit moet als je je fiets vervoert) Ma, ik zie hem wel graag zulle, net als mijnen elektrische fiets lol.
                                      haha

Comment

• Megane RS... goeie smaak Mooie auto en rijdt bijzonder goed ook.

Comment

Megane RS... goeie smaak Mooie auto en rijdt bijzonder goed ook.
                                          Dank u

Comment

Working...
                                          X