Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar als fietsliefhebber zou je wel beter af zijn met mijn auto he hahaha
    en ik die altijd alleen in de auot zit en nooit iets vervoer zou eigenlijk jouw auto moeten hebben

.http://www.timmertweewielers.nl/batavus/batavus-stream#

En dat is mijne mooie fiets Niemand hier echt jaloers zeker lol (gelukkig wel het herenmodel)
    Last edited by ; 28/01/2015, 10:10.

Comment

• M'n vrouw rijdt met een Batavus Mambo, en een Special Edition dan nog Rijdt super comfortabel, een echt zware fiets maar zodra je begint rijden een waar plezier.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Hier ook een Batavus: Garda e-Go. Serieuze investering maar zalig om mee naar het werk te fietsen (25km enkel). Heel tevreden van, heel goede kwaliteit. Deze heeft wel nog de grote middenmotor van Bosch, tegenwoordig is die een stuk kleiner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Maar als fietsliefhebber zou je wel beter af zijn met mijn auto he hahaha
          en ik die altijd alleen in de auot zit en nooit iets vervoer zou eigenlijk jouw auto moeten hebben

.http://www.timmertweewielers.nl/batavus/batavus-stream#

En dat is mijne mooie fiets Niemand hier echt jaloers zeker lol (gelukkig wel het herenmodel)
          Ik gebruik de auto van mijn vrouw voor het vervoer met de fiets.Een fietsendrager en hup :-)
          Mooie fiets,maar is niet mijn stijl ;-)

Comment

• Had zo al een licht vermoeden dat mijn fiets niet echt jouw stijl zou zijn hahaha...

Weet je wat wel leuk is? Als ik naar huis rij heb ik een helling van een 3 km lang. Wielertoeristen rijden er doorgaans rond de 20 km per uur op. Dan ga ik in het wiel van zo'n wielertoerist hangen en dan zie je die man regelmatig achterom kijken, zich afvragende hoe het mogelijk is dat zo'n zware fiets kan volgen. Voel ik me even superman Ze zien niet dat het een elektrische is lol

Soms steek ik ze voorbij en dan komen ze in mijn wiel hangen. Sommige zijn echt wel vriendelijk en die roepen dan bedankt als we boven komen. Ik let er dan wel op dat ze kunnen volgen.

Blijkbaar toch nog enkele Batavussen hier... Veel fiets voor z'n prijs vind ik in vergelijking met andere merken. Online gekocht voor 1800 euro, catalogus 2400 euro en is een nieuw model...Heel goed materiaal zoals Magura remmen, Yamaha middenmotor (80Nm piekvermogen!),.. Enkel de naaf is minder, een Nexus 7. Die zouden 'maar' 10.000 km meegaan, maar tegen dan heb ik een hele lange baard.
            Last edited by ; 13/03/2015, 22:05.

Comment

• Die Nexus 7 heeft inderdaad wat een reputatie. Op M'n Bulls heb ik een Nexus 8, zou beter zijn. Al blijft een derailleur toch te verkiezen. Ik vind dikwijls m'n ideale versnelling niet en zit dan tussen twee versnellingen.

Comment

• Niemand interesse? 2 Wilier truitjes (replica's)
                maat XXL - komt overeen met een grote L of Xl normaal.
                Is mij iets te groot en ik zit nu rond de 85kg.
                Staan aan 20 euro te koop. Bij interesse valt er altijd iets te regelen natuurlijk.
                Last edited by Hayes; 01/03/2015, 21:00.

Comment

• Mooi dat retro design. Maar ik heb geen Wilier en ik ben te dun.

Comment

• Dacht ik al
                    Gaan niet vlot verkopen vrees ik.
                    Je moet iemand vinden met een Wilier en iemand die rond dat gewicht zit ...

Comment

• Mijn nieuw fietske voor 2015. Komen hier en daar wel nog wat details in kleur bij. Nu is het zwart zwart en zwart

Comment

• Cool, stealth mode!

Comment

• Inderdaad knappe fiets... Specifieke reden om voor een B'Twin te gaan? (Of zie ik dat verkeerd?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Inderdaad knappe fiets... Specifieke reden om voor een B'Twin te gaan? (Of zie ik dat verkeerd?)
                            Goede prijs/kwaliteit denk ik.

Comment

• Amai. Ziet er goed uit. Ik hou wel van die look. Al mag er hier en daar toch een mini kleuraccentje.
                              'k Zie dat de remmen achteraan ook onderaan staan. Bulls deed dit ook al. Zal wel standaard worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Inderdaad knappe fiets... Specifieke reden om voor een B'Twin te gaan? (Of zie ik dat verkeerd?)
                                Inderdaad prijs (2299€) / kwaliteit / afwerking toch wel bij de betere. Ik ben geen merk boy dus voor mij primeerde wat kan ik krijgen binnen mijn budget en komt er het beste uit.
                                En toch redelijk wat goede reviews + 5 jaar garantie op het frame. Niet dat ik er zolang zal mee rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk Berichten
                                  Mijn nieuw fietske voor 2015. Komen hier en daar wel nog wat details in kleur bij. Nu is het zwart zwart en zwart

Knap. Die velgen waren gisteren wel een afrader

edit: Hebt ge'm in elkaar moeten lijmen dat die tube daar "verstopt" staat? :p

Comment

• Vers van de pers, mijn allereerste racefiets:

Cube Agree GTC Pro on Flickr

Er komen Shimano 540 pedalen op en op de foto is de fiets nog niet afgesteld op mijn grootte. Nu juist nog schoenen kiezen

Comment

• Mooie kleuren combo (y), veel plezier!
                                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                        Knap. Die velgen waren gisteren wel een afrader

Ik ben ervan verschoten eigenlijk. 20 jaar geleden de fiets aan de haak gehangen en dit jaar de draad terug opgepikt... en dit is toch wel een opvallend nadeel. Ik heb niet eens van dat soort hoge velgen (ze zijn maar 40mm), maar de fiets heeft wel een stevig profiel (dikke buizen, voorvork, ..), dat icm een agressievere positie op de fiets, verbaast het me niet dat er zoveel valpartijen zijn in het peloton.
                                        Vorig weekend had ik op een gegeven ogenblik al moeite met een Dextro in m'n mond te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Ik ben ervan verschoten eigenlijk. 20 jaar geleden de fiets aan de haak gehangen en dit jaar de draad terug opgepikt... en dit is toch wel een opvallend nadeel. Ik heb niet eens van dat soort hoge velgen (ze zijn maar 40mm), maar de fiets heeft wel een stevig profiel (dikke buizen, voorvork, ..), dat icm een agressievere positie op de fiets, verbaast het me niet dat er zoveel valpartijen zijn in het peloton.
                                          Vorig weekend had ik op een gegeven ogenblik al moeite met een Dextro in m'n mond te krijgen.
                                          Wat bedoelen jullie hier mee? Is dat moeilijker om met zo een fiets recht te blijven?
                                          Pakken die hogere velgen meer wind? (Ik bedenk het terwijl ik het schrijf)
                                          Zijn stijvere fietsen moeilijker om mee te rijden?

Comment

Working...
                                          X