Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalig met dat Brooks zadel!

Is het een stalen (Cr-Mo) frame?

Comment

• Ja, is inderdaad staal.
      Ik ben zot van de looks en het gevoel van staal. Ongelooflijk hoeveel comfort dat biedt t.o.v. een alu frame.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
        Ja, is inderdaad staal.
        Ik ben zot van de looks en het gevoel van staal. Ongelooflijk hoeveel comfort dat biedt t.o.v. een alu frame.
        Kan ik geloven. Comfortabel en duurzaam!

Comment

• Als er iemand een Brooks zadel moet hebben,ik heb er hier 2 liggen. Kon er niet aan gewoon worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Als er iemand een Brooks zadel moet hebben,ik heb er hier 2 liggen. Kon er niet aan gewoon worden.
            Ik heb er ook al mee gereden op oldtimerfietsen. Bijzonder mooi om te zien, maar ik kan er ook niet aan wennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Als er iemand een Brooks zadel moet hebben,ik heb er hier 2 liggen. Kon er niet aan gewoon worden.
              Heb samen met mijn vader al een versleten. heeft wel +-30jaar geduurt maar wil er wel terug eentje. Kan er allen het geld niet aan geven...
              RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
                Ja, is inderdaad staal.
                Ik ook. Ik zou me graag over enkele een Baum Cycle cadeau doen, maar zijn echt wel peperduur. Moderne fietsen uit staal of Ti, met ten dele de staal look.

BMW 420dA : >>>

Comment

• Ik heb ooit nog deze fiets gehad: Een Raleigh Sports van rond de jaren 40-50.
                  Als klein kind zeer veel op gereden. Had ik toen geweten wat ik nu weet, ik had hem nooit weggedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Ik heb ooit nog deze fiets gehad: Een Raleigh Sports van rond de jaren 40-50.
                    Als klein kind zeer veel op gereden. Had ik toen geweten wat ik nu weet, ik had hem nooit weggedaan!

http://i791.photobucket.com/albums/y...lle/006-15.jpg
                    Als je vroeger voor uw plechtige communie een Raleigh kreeg, dan was je van goede afkomst! En het is eentje met Sturmey Archer naafversnellingen. Heb ik nu ook nog op m'n 'vintage' Norta daily.

Comment

• was een erfstuk die van mijn grootvader naar mijn vader gegaan is.
                      ik heb hem toen vernield door zotte toeren uit te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        Ik heb ooit nog deze fiets gehad: Een Raleigh Sports van rond de jaren 40-50.

http://i791.photobucket.com/albums/y...lle/006-15.jpg
                        Had ik 40 jaar geleden geweten wat ik nu weet.....dan was ik nu schatrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Had ik 40 jaar geleden geweten wat ik nu weet.....dan was ik nu schatrijk.
                          Nu maak je ons benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Nu maak je ons benieuwd!

Als je toen enkele stukken bouwgrond had gekocht (of beter nog pattatenland die later bouwgrond werd) om deze nu terug te verkopen........kassa/kassa
                            En dat ik nu juiste nummers weet van de lottotrekking van 40 jaar geleden (en bij uitbreiding van alle vorige trekkingen) telt niet mee hé

Comment

• Eerste nieuwjaarscadeau is al gearriveerd.

44T rood geanodiseerd alu blad is aangekomen. Ik moest wel de gaten uitboren, waren 8 mm en moet 10 zijn.

Comment

• Nice!
                                Nog meer bling op de bling-fiets
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Nice!
                                  Nog meer bling op de bling-fiets
                                  En er komt nog.

Op termijn zou ik nog een lefty vork en xentis kappa vierspaak carbon wielen willen monteren, beide in tweedehands uiteraard. Maar dan moeten het al echt wel koopjes zijn.

Comment

• Carbon zadel (...of plank / 103 gr.) en derailleur toegekomen. In totaal zo'n 250 gr. winst, ook al is dat eigenlijk totaal onbelangrijk.

Comment

• Damn, een carbon zadel...
                                      Moet je wel een goeie zeem hebben.

Die white walls zijn zoo mooi.
                                      Heb die ook al op 't oog voor op m'n Bulls Sturmvogel. Maar m'n huidige banden slijten niet snel genoeg...

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Carbon zadel (...of plank / 103 gr.) en derailleur toegekomen. In totaal zo'n 250 gr. winst, ook al is dat eigenlijk totaal onbelangrijk.
                                        Nice Nice. Ik zelf ga voor een rit altijd goed kakken, dan is er ook 250gr vanaf

Comment

• Carbon zadel van ali express? Heb identiek één gehad maar brak na 3 trainingen en 1 koers. En in koers breken is niet zo plezant :-).
                                          Wel zeer mooi! en best comfortabel

Comment

Working...
                                          X