Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, is inderdaad staal.
Ik ben zot van de looks en het gevoel van staal. Ongelooflijk hoeveel comfort dat biedt t.o.v. een alu frame.
Ik ook. Ik zou me graag over enkele een Baum Cycle cadeau doen, maar zijn echt wel peperduur. Moderne fietsen uit staal of Ti, met ten dele de staal look.
Ik heb ooit nog deze fiets gehad: Een Raleigh Sports van rond de jaren 40-50.
Als klein kind zeer veel op gereden. Had ik toen geweten wat ik nu weet, ik had hem nooit weggedaan!
Als klein kind zeer veel op gereden. Had ik toen geweten wat ik nu weet, ik had hem nooit weggedaan!
Als je vroeger voor uw plechtige communie een Raleigh kreeg, dan was je van goede afkomst! En het is eentje met Sturmey Archer naafversnellingen. Heb ik nu ook nog op m'n 'vintage' Norta daily.
Als je toen enkele stukken bouwgrond had gekocht (of beter nog pattatenland die later bouwgrond werd) om deze nu terug te verkopen........kassa/kassa
En dat ik nu juiste nummers weet van de lottotrekking van 40 jaar geleden (en bij uitbreiding van alle vorige trekkingen) telt niet mee hé
Op termijn zou ik nog een lefty vork en xentis kappa vierspaak carbon wielen willen monteren, beide in tweedehands uiteraard. Maar dan moeten het al echt wel koopjes zijn.
Carbon zadel van ali express? Heb identiek één gehad maar brak na 3 trainingen en 1 koers. En in koers breken is niet zo plezant :-).
Wel zeer mooi! en best comfortabel
Comment