Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDe 'nieuwe' en vuile aanwinst
Comment
-
Het is me vorige winter ook goed gelukt met nog minder noppen, dus geen probleem denk ik... Ze zien er hier eigenlijk niet zo 'noppig' uit omdat ze vuil zijn.
Waarom die buis gebogen is, weet ik niet. Ik denk niet dat dat veel met de vork te maken heeft, want die kwam bij de vorige ook niet ertegen. Wat me wel opviel toen ik deze voor het eerst zag was de lange balhoofdbuis. Het stuur staat daardoor zonder spacers nog een stuk hoger dan bij mijn Trek, maar de bovenbuis is weer wat langer wat maakt dat het toch goed zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDat denk ik ook, een andere reden zie ik niet.
Edit: met die bandjes in de sneeuw dat wordt ook kicken.. ietsje meer nop zou wel mogen
Comment
-
-
Mijn Conti Speed Kings zien er ook niet echt nieuw meer uit. Achteraan toch niet. Daarmee in de modder gaan bollen, lijkt met niet zo'n supergoed idee, maar gezien mijn afkeer van modder, zit ik daar ook niet mee. MTB-en is voor als het vriest of als het droog ligt imo.
Wat me er van weerhoudt in de modder te gaan bollen is het vele kuiswerk. Ik heb echt geen zin om elke keer een uur te moeten kuisen als ik eens anderhalf uur tot twee uur gaan MTB-en ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNu met de sneeuw moet je ook niet kuisen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDe 'nieuwe' en vuile aanwinst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTenzij je in het zout hebt gereden natuurlijk. Als ik deze week buitenkom, zal het met de MTB zijn en van wegen waar het gestrooid is, blijf ik hoedanook weg. Niet gewoon omwille van dat kuisen natuurlijk. Vooral ook omdat het niet goed is voor het materiaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTja, dan zal je je wagen ook elke keer moeten kuisen als je op de baan gereden hebt. Zo snel gaat dat allemaal niet hoor.
Als er op de weg te rijden valt, na het strooien, doe ik dat met de oude koersfiets. Dat ding staat in orde, maar is zo'n beetje mijn "vuilbak". De Taurine en de Pina worden komen geenszins in het zout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTja, dan zal je je wagen ook elke keer moeten kuisen als je op de baan gereden hebt. Zo snel gaat dat allemaal niet hoor.
Comment
-
Proficiat, ziet er een mooie aanwinst uit
Comment
-
Zeer knapee fiets2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEindelijk
Proficiat, ziet er een mooie aanwinst uit
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenToevallig bij bikes claessens gekocht ?
Zeer knapee fiets
Comment
Comment