Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie fiets GTX, met de Sonics erop gaat 'm helemaal af zijn.

Maar dat uitstekende vorkbeen steekt er toch net iets te ver uit vind ik.

Comment

• Thanks
      Ja dat gaat er nog volledig af maar omdat ik niet weet op welke hoogte mijn stuur gaat komen laat ik dat nu nog niet doen. Anders moet ik 2 keer gaan hé. Ik kan er voorlopig toch niet meerijden. Eind februari is hij klaar en dan zal hij in de 2'de week van maart in competitie komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Thanks
        Ja dat gaat er nog volledig af maar omdat ik niet weet op welke hoogte mijn stuur gaat komen laat ik dat nu nog niet doen. Anders moet ik 2 keer gaan hé. Ik kan er voorlopig toch niet meerijden. Eind februari is hij klaar en dan zal hij in de 2'de week van maart in competitie komen.
        Dat kan je gemakkelijk zelf hoor. Met een snijschijf door carbon, da's hetzelfde als een mes door boter.

Comment

• Mooi ding!
          Alleen dat zadel oogt wat lomp (waarschijnlijk door het opschrift).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
            Mooi ding!
            Ik denk eerder door de vorm.

Comment

• Dat kan ook, ik zie het moeilijk met die sneeuw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Dat kan je gemakkelijk zelf hoor. Met een snijschijf door carbon, da's hetzelfde als een mes door boter.
                Dat kan ik nog niet, ik zal dat wel eens leren maar ik speel liever op zeker. Ik denk zelfs dat ik geen snijschijf heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Mooi ding!
                  Thanks!
                  Ja het is niet het mooiste zadel qua vorm maar zo'n Concor voelt echt zeer goed aan. Ik had op mijn Koga een Fizik steken en sorry dat ik het zeg maar dat was een rotzadel. Ge schoof van hier naar daar, nu zit ik tenminste goed "in het zadel"

Persoonlijk vind ik wel Fiziks heel mooie zadels hebben maarja je moet een keuze maken tussen looks en prestaties hé. En dan heb je ook nog de verschillende soorten smaak hé

Comment

• Congratz!
                    Die Concors zijn idd goeie zadels.
                    Heb zelf een Concor Light op de Pina zitten. Is dat bij jou nog dezelfde versie, GTX?
                    Een relatief goedkoop zadel (destijds gekocht voor nog geen 50 €, met titanium rails), doch het zit wel zeer comfortabel. En het gewicht valt goed mee. Gewoon een goed zadel zonder veel blabla.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Thanks
                      Inderdaad een Concor Light

Comment

Dat kan ik nog niet, ik zal dat wel eens leren maar ik speel liever op zeker.
                        Je moet dat niet leren, je moet dat gewoon doen!

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                        Ik denk zelfs dat ik geen snijschijf heb
                        Met een ijzerzaag van nen euro gaat dat ook.

Comment

• Kga het toch niet riskeren. Ik ken mijn eigen

Comment

• Mooie fiets, maar 't is niet mijn ding. Ben er niet op slag verliefd op.
                            Misschien als hij verder afgewerkt is, dat hij meer in het 'juiste' oog valt..
                            In ieder geval veel plezier ermee.

Als je door carbon wil zagen, plak je best de 'snede' af met doorzichtig plakband tegen splinteren. Dan met een afkortzaag met aluzaag snel erdoor. Zadelpennen, sturen, vorkbenen, allemaal vlekkeloos afgekort. En vooral, mooi recht

Comment

• Thanks

Comment

• Ben sinds 21 november in het bezit van dit fietsje. Een Specialized Tarmac afgemonteerd met shimano ultegra. Heb vandaag nog is de tijd genomen om hem nog eens duchtig onder handen te nemen want in de winter kan je je fiets niet goed genoeg verzorgen. Heb ineens maar van het zonnetje gebruik gemaakt om wat foto's te trekken. Zal het er al maar bijzetten want zal toch gevraagd worden, de kader is wel maar een XS (49) want ben maar 1.64m groot. Tegen april / mei komen er nog wel carbon wielen onder.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knappe fiets!

Comment

• Kan ik hier ook ergens mn fiets te koop zetten?
                                    Heb nog een koersfiets staan full carbon die nog geen 500 km gebold heeft

betreft ridley damocles afgemonteerd met ritchey wcs en campagnolo chorus carbon en mavic cosmic carbon wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                      Kan ik hier ook ergens mn fiets te koop zetten?
                                      Heb nog een koersfiets staan full carbon die nog geen 500 km gebold heeft

betreft ridley damocles afgemonteerd met ritchey wcs en campagnolo chorus carbon en mavic cosmic carbon wielen
                                      De maat vermelden helpt sowieso...

Comment

Kga het toch niet riskeren. Ik ken mijn eigen
                                        Groot gelijk, je speelt met je leven als het verkeerd afloopt. Laat zo'n dingen best over aan de professionals

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Groot gelijk, je speelt met je leven als het verkeerd afloopt. Laat zo'n dingen best over aan de professionals
                                          Wat denk je dat een fietsenmaker doet? Net hetzelfde hoor.

Als je 't zelf doet is het negen op de tien nog beter gedaan. Net omdat je voorzichtiger te werk gaat.

Comment

Working...
                                          X