Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu, die vraagprijs gaat 'ie er nooit voor krijgen vrees 'k. Het is een Campagnolo Chorus 10 speed groep, heel goede groep, maar spijtig genoeg is Campagnolo vorig jaar met een compleet gerestylde 11 speed groep op de markt gekomen, en dat heeft zo zijn effect op de tweedehandsmarkt voor de 'oude' groepen van het merk. Ook zijn Ridley's niet echt waardevast, komt grotendeels omdat ze er mee naar je kop smijten. De wielen zijn wel erg gewild op de tweedehandsmarkt, dat rechtvaardigt nog enigszins die prijs. Ik denk dat een prijs tussen de 2.000 en 2.200 euro meer realiseerbaar is.
Als dat ding echt 5750€ gekost heeft verliest die wel zeer snel zijn waarde.
Als dat ding echt 5750€ gekost heeft verliest die wel zeer snel zijn waarde.
Ik kan mij moelijk inbeelden dat die fiets 5.750 euro gekost heeft. Een Chorus groepje heb je voor een 750 euro, die wielen een 700, frame kost los misschien een 1.500 euro. Dan nog wat losse onderdelen aan ongeveer 500 euro. Ruw geschat zit je dan op ongeveer aan een 3.500 euro. Ver van de juiste prijs zal ik niet echt afzitten denk ik.
Ik denk idd dat 2000 een absolute max is dat je hiervoor gaat krijgen, en dan nog......iemand die dat bedrag uitgeeft gaat voor nieuw of kan nog beter krijgen dan dat.
Ik denk eerder aan 1.500 - 1.700 euro dat lijkt me realist....
Haha, ja ik dacht eraan om bij u een fiets te komen kopen maar dan toch maar een Trek gekozen
Dat snap ik dus niet hee.. waarom altijd die hang naar een buitenlands merk [ dat in taiwan gemaakt wordt ] , terwijl je ook een Belgisch merk kan kiezen dat even goed is. Eerlijk en zonder dat ik ervoor betaald wordt, ik vind dat het huidige aanbod op de Belgische markt (bvb Granville, Ridley om er maar 2 te noemen ) er toch mag zijn hoor.
Comment