Knappe velgskes! Welk merk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKnappe velgskes! Welk merk?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Koersfiets om eene te gaan drinken na 45km .
Ridley Icarus ultegra tripple
Nieuw gekocht 1600euro.
alu-frame, carbon voorvork.
Wielen mavic elite
Mijn werkfietske, slecht 3km van't werk maar rij soms met een omweg van 15km naar huis.
Maak er dan steeds een tijdritje van.
Ridley
2de hands overgenomen aan 500euro, zeer content van.
Alu-frame en vork
Shimano dura-ace groep
En hier mijn grote liefde mijn veldros, heb er vandaag nog een TT van 45km opzitten en erna nog is extra gereden zodat ik aan de 64km zat.
Minerva Outback
Nieuw gekocht bij plaatselijke kleine fietswinkel voor 600euro.
Alu-frame
Shimano deore groep
Geen speciale MTB dus, maar passeer er in't bos toch veel mee die een fiets van over de 2000euro hebben.
Rij er nu al 4j mee en die heeft dan ook alles al meegemaakt wa ge niet graag meemaakt.
Tegen boomstronken gezeten die je niet op tijd ziet, bochten verkeerd ingeschat en ne goeie totter gemaakt, verschillende keren verzopen (plas was iets dieper als ik dacht).
Dus verkies ik persoonlijk voor in't bos een alu-frame, gewicht van de fiets is voor mij nt zo belangrijk.
Comment
-
Wat is er allemaal Dura Ace op de werkfiets? Achterderailleur en shifters alleszins wel, maar het crankstel is een 105. Van de rest zie ik het niet goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWat is er allemaal Dura Ace op de werkfiets? Achterderailleur en shifters alleszins wel, maar het crankstel is een 105. Van de rest zie ik het niet goed.
'tWerkt dus maakt da op zich nt veel uit wat't juist is , dient enkel om mee naar't werk te fietsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenGoh da zou best knn, juist gaan zien en er staat nts op die cranks op.
'tWerkt dus maakt da op zich nt veel uit wat't juist is , dient enkel om mee naar't werk te fietsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk zie net dat ik daar toch even fout zat. Het crankstel zelf is toch een Dura Ace, maar de kettingbladen (of toch minstens het grootste) zijn 105.
Weet dat shimano's zijn en dan moet ik nog gaan kijken wat type juist.
Hecht daar nt zoveel belang aan, uiteindelijk moet je zelf nog trappen.
Als je dan ziet dat ik met een goedkope minerva mannen voorbijsteek met een andere klasse van fietsen.
Je hebt me nu wel uit menne zetel gekregen om me naar mijn cranks te laten zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHoi Ben, je had me al verteld op de meeting in Antwerpen dat je met de fiets rijdt, maar dat je zo'n collectie hebt wist ik nog niet.
Enfin, bij u is 't dan ook altijd kiezen tussen de moto of de fiets.
Dan pak ik liever de fiets dan de moto, heb nt graag dat de moto vuil word .
MTB moet vuil worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenJa al die moeilijke keuzes, ben blij dat weer slechter weer word.
Dan pak ik liever de fiets dan de moto, heb nt graag dat de moto vuil word .
MTB moet vuil worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk weet niet of ik ze in het vorige topic al voorgesteld had, maar indien niet, hier zijn ze te vinden, m'n babies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij mij is 't: de moto mag NIET vuil worden, de fiets mag vuil worden.
Dan is't pas afzien, mer als ge na't douchen ne goeie Leffe kunt drinken met uw vrienden is da genieten(daar doen we't voor).
Dat't mer rap wa vettiger word, dan worden de TT stukje zwaarder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenOp de MTB begin ik pas echt te genieten als't vettig is.
Dan is't pas afzien, mer als ge na't douchen ne goeie Leffe kunt drinken met uw vrienden is da genieten(daar doen we't voor).
Dat't mer rap wa vettiger word, dan worden de TT stukje zwaarder.
Btw, ga maar eens op de kempische heuvelrug van Herentals naar Kasterlee rijden als het drie weken niet geregend heeft. Vooral op de alternatieve weggetjes daar is het dan net alsof je door de duinen aan de zee aan 't ploeteren bent. Ook zwaar hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk wist niet dat je zes fietsen had. Dacht drie, of hooguit vier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIk heb eigenlijk alleen nog maar de Litespeed in actie gezien, denk ik, al is het lang geleden dat ik Adri tegengekomen ben op een TT.
TT's zeggen me niet zo veel meer sinds ik een GPS heb. Ik ben liever alleen op pad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenja, dat was toen je me hielp de dame die bij me was te helpen
TT's zeggen me niet zo veel meer sinds ik een GPS heb. Ik ben liever alleen op pad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls je graag elke 1.000 km's tandwielen en ketting vervangt en je uw fiets graag kuist, dan is modder inderdaad interessant. Die tijd ben ik echter al lang voorbij.
Btw, ga maar eens op de kempische heuvelrug van Herentals naar Kasterlee rijden als het drie weken niet geregend heeft. Vooral op de alternatieve weggetjes daar is het dan net alsof je door de duinen aan de zee aan 't ploeteren bent. Ook zwaar hoor.
De meeste TT zijn uitgestippeld op bloso tochten en deze zijn meestal hardgereden.
Als je van de uitgestippelde paden afwijkt kom je meestal wel zwaardere/technische stukken tegen.
Probleem bij't organiseren van TT is dat je nt zomaar mag afwijken van de bestaande bloso tochten.
Op alternatieve wegen mag meestal geen TT georganiseerd worden, maar je mag er wel doorrijden op je eigen.
Waar zit de logica...
Comment
-
Bij ons proberen we de BLOSO circuits net zoveel mogelijk te vermijden bij het uitzetten van TT's. Ook is het not done de BLOSO tochten in de tegengestelde richting te gebruiken bij TT's. Je hebt immers meer kans op ongelukken want niet iedereen rijdt die dag een TT; sommigen rijden gewoon een BLOSO route en worden dan overrompeld door de TT-meute met ongevallen tot gevolg.
Comment
Comment