Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenWitbalans
De kleuren kwamen er alleszins niet uit zoals het hoort. Fluo plakt gewoon niet op foto. Daarom ook dat je op foto altijd gewone gele Magura's zal zien en nooit fluogele.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTried it, maar dat maakte niet veel uit. Bovendien kwam de achtergrond er ook helemaal anders uit.
De kleuren kwamen er alleszins niet uit zoals het hoort. Fluo plakt gewoon niet op foto. Daarom ook dat je op foto altijd gewone gele Magura's zal zien en nooit fluogele.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenWelk type is die linkse fiets trouwens, wat een ongelooflijk geil ding! Die rechtse is veel te oud en mijn interesse/kennis reikt niet ver genoeg om zoiets als "kunst" te kunnen beschouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat is een Cannondale Taurine 4 van modeljaar 2009.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat is een Cannondale Taurine 4 van modeljaar 2009.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenMijn fietsje in actie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenEcht wel knappe machine. Alleen staat die er veel te proper bij om een MTB te zijn (of je bent iemand die zijn materiaal erg goed onderhoud)Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWaar is den tijd van de Cyclingnews-meet hé, ergens in 2003 met o.a. de Kemmel
Comment
-
Ivm Camelbak: ik ben 't zo gewoon van het mountainbiken en het stoort mij echt helemaal niet. Ik heb maar 1 bidonhouder en dan zou ik sowieso niet genoeg hebben .
Ik heb niet zoveel last van zweten op m'n rug, en heb er al mee in warme omstandigheden gereden. Het vraagt een beetje gewenning (dat ik achter de rug heb omdat ik 'm al droeg (telkens) bij het mountainbiken).
Gelletjes steek ik gewoon in mijn achterzak van mijn truitje en ik kan daar perfect aan. Verder kan ik dat ook nog kwijt in de Camelbak, waar al pechmateriaal, regenvestje (if applicable ) etc. in zit.
Soit, ik snap 't wel, het moderne wielertoerisme is meer een m'as-tu vu show geworden, waarbij het haar 's morgens minstens gedurende een even lange tijdsduur als een modale beklimming in model wordt gebracht om dan helmloos, liefst langs het fietspad, te paraderen...laat staan dat je een rugzakje op je rug draagt, dat ziet er pas echt amateuristisch uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
Soit, ik snap 't wel, het moderne wielertoerisme is meer een m'as-tu vu show geworden, waarbij het haar 's morgens minstens gedurende een even lange tijdsduur als een modale beklimming in model wordt gebracht om dan helmloos, liefst langs het fietspad, te paraderen...laat staan dat je een rugzakje op je rug draagt, dat ziet er pas echt amateuristisch uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk ga later toch ook een Camelbak dragen als ik langere traininingen moet doen. Nu kom ik met 2 grote bidons nog toe maar als je effe bij de beloften 7u moet gaan trainen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenTussenstopje bij de lokale bakker bvb Geen drama als je de training 5' onderbreekt hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
Ik zeg gewoon dat ik zo'n camelbak niet echt ideaal vind. Zeker als het warm is. Je moet dat ook allemaal nog eens goed uitkuisen na gebruik enzomeer. Nee, persoonlijk vind ik dat maar niks.
Twee grote drinkbussen is al ongeveer zo'n 1,5 lt vocht, daar kom je al ver mee, zeker als het niet te warm is. Kom je niet toe, dan stop je even ergens hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenSoit, ik snap 't wel, het moderne wielertoerisme is meer een m'as-tu vu show geworden, waarbij het haar 's morgens minstens gedurende een even lange tijdsduur als een modale beklimming in model wordt gebracht om dan helmloos, liefst langs het fietspad, te paraderen...laat staan dat je een rugzakje op je rug draagt, dat ziet er pas echt amateuristisch uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenLaat dat "wielertoerisme" maar weg : in mijn ervaring zijn het vooral trainende coureurs (nevenbonden tot profs, cfr Hovelynck) die met bruine benen, gsm bij de hand en vooral zonder helm op pad gaan Zoals ze hier zeggen, "gestecoureurs".
Ah ja, want dat trekt op niks he, al die rommel in je achterzakjes op je truitje...
Heel herkenbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenSad but true !!
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenDa's nog triester, die mensen zouden beter moeten weten...Van die gasten die je voorbijknallen alsof je stilstaat, om 10 kilometer verder aan je te moeten vragen of je een binnenbandje kan missen... en wat lucht ook..
Ah ja, want dat trekt op niks he, al die rommel in je achterzakjes op je truitje...
Heel herkenbaar.
Ik begrijp uw frustraties tegenover het wielertoerisme omdat je 'r al maar al te vaak bent afgereden door zo'n wielertoerist op 'uw' terrein. Maar zet nu eens een andere plaat op man, want deze is écht al wel afgezaagd hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenIvm Camelbak: ik ben 't zo gewoon van het mountainbiken en het stoort mij echt helemaal niet. Ik heb maar 1 bidonhouder en dan zou ik sowieso niet genoeg hebben .
Ik heb niet zoveel last van zweten op m'n rug, en heb er al mee in warme omstandigheden gereden. Het vraagt een beetje gewenning (dat ik achter de rug heb omdat ik 'm al droeg (telkens) bij het mountainbiken).
Gelletjes steek ik gewoon in mijn achterzak van mijn truitje en ik kan daar perfect aan. Verder kan ik dat ook nog kwijt in de Camelbak, waar al pechmateriaal, regenvestje (if applicable ) etc. in zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenTussenstopje bij de lokale bakker bvb Geen drama als je de training 5' onderbreekt hé...
Comment
Comment