Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    Jakkeltje toch.
    De Mtb'ers die andere oorden dan jouw vlakke streek opzoeken, maken zich echt geen zorgen over de exacte wielomtrek, dat doet de GPS, met leuke uitdagende tracks wel...
    Blijft grappig hoe je denigrerend blijft doen als je weer eens op je bek gaat...maar het wordt stilaan wat zielig.
    écht echte mtb'ers... en uwe papa is bij de politie zeker...
    En uwe papa is Jezus?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Jantje gaat eens oordelen over feiten waar hij nooit bij was.

Zwak tegenargument trouwens.

Overigens, ik spreek mij niet uit over de oorzaak van dergelijke afwijkingen, omdat ik die uit dat specifieke geval nooit geweten heb. Mogelijks werd de zender van de het computertje gestoord, maar dan nog blijft het resultaat hetzelfde: een afwijking.
      Feit is dat er een afwijking was en dat die niet aan de wielomtrek te wijten kon zijn.
      Nu kan je zeggen wat je wilt natuurlijk. Bewijzen doet het echter niks.
      Het feit is dat een juist afgesteld computertje de beste uitgangspositie is om een juiste meting te hebben. Fout instellen en dan nog eens in dezelfde richting een eventueel foute meting van het computertje zelf, dan zit je al met een extra bijkomende afwijking. En zoiets wil je al helemaal niet.
      Persoonlijk trouwens nooit een noemenswaardige afwijking geconstateerd tussen computertjes onderling waarvan de wielomtrek precies ingesteld kan worden. We rijden hier thuis allemaal met fietscomputertjes die ik ingesteld heb, die lopen nagenoeg allen perfect gelijk.

Comment

Jakkeltje toch.
        De Mtb'ers die andere oorden dan jouw vlakke streek opzoeken, maken zich echt geen zorgen over de exacte wielomtrek, dat doet de GPS, met leuke uitdagende tracks wel...
        Wie zich daar nu precies wel of geen zorgen over maakt, da's een andere discussie, daar ging het nu niet over dacht ik. Waarom je dit erbij haalt is me een raadsel.
        En jij met dat geepee'éske van u altijd, ga je 'r misschien mee slapen ook?
        Alsof dat ooh zoo onmisbaar is om 'echt' te gaan MTB'en. MTB'en is niet alleen GPS trackjes rijden hé. 't Is omdat jij het altijd doet dat je dat als het enige juiste beschouwt zeker? Kamikaze laat z'n ware aard weer eens zien. Mijn ding is goed, de rest is fout!!
        Jongens toch...

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
        Blijft grappig hoe je denigrerend blijft doen als je weer eens op je bek gaat...maar het wordt stilaan wat zielig.
        Ik denigrerend, en op m'n bek gaan!??
        Omdat ik gewoon nog eens verduidelijk wat ik precies bedoelde??! Kan ik eraan doen dat je 't niet kan of wilt snappen? Dacht het niet hé. Rare redenering heb jij.

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
        écht echte mtb'ers... en uwe papa is bij de politie zeker...
        Wat de bedoeling van deze uitspraak is, is me al helemaal een raadsel.
        Enfin, je doet maar hoor.

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Nu kan je zeggen wat je wilt natuurlijk. Bewijzen doet het echter niks.
          Het feit is dat een juist afgesteld computertje de beste uitgangspositie is om een juiste meting te hebben. Fout instellen en dan nog eens in dezelfde richting een eventueel foute meting van het computertje zelf, dan zit je al met een extra bijkomende afwijking. En zoiets wil je al helemaal niet.
          Persoonlijk trouwens nooit een noemenswaardige afwijking geconstateerd tussen computertjes onderling waarvan de wielomtrek precies ingesteld kan worden. We rijden hier thuis allemaal met fietscomputertjes die ik ingesteld heb, die lopen nagenoeg allen perfect gelijk.
          Newsflash: wiskunde is exact, maar electronica kan falen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Newsflash: wiskunde is exact, maar electronica kan falen.
            Zal ik nooit tegenspreken, maar dat heeft niks met de kern van de discussie te maken... .

Comment

Zal ik nooit tegenspreken, maar dat heeft niks met de kern van de discussie te maken... .
              Heb ik ook niet aangebracht als het louter over het instellen ging, Jantje. Ik vermeldde dat achteraf (dus NA de eigenlijke discussie) als randbemerking. Grappig dat jij daar weer vol tegen tekeer moet gaan. En als je het pleit verliest, klaag je dat het off-topic is.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Heb ik ook niet aangebracht als het louter over het instellen ging, Jantje. Ik vermeldde dat achteraf (dus NA de eigenlijke discussie) als randbemerking. Grappig dat jij daar weer vol tegen tekeer moet gaan. En als je het pleit verliest, klaag je dat het off-topic is.
                Je weet totaal niet meer waar het nog eigenlijk over gaat m'n beste. Ik laat u in uw dwaasheid m'n beste... .

Comment

• 10 speed XT cassette gemonteerd

Comment

• Knap die derailleur. Ik zie dat je ook Esi grips hebt, zijn wel goed he

Comment

Je weet totaal niet meer waar het nog eigenlijk over gaat m'n beste. Ik laat u in uw dwaasheid m'n beste... .

Kerel, jij bent er méér dan eentje kwijt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Knap die derailleur. Ik zie dat je ook Esi grips hebt, zijn wel goed he
                        thx, ja ESI heb ik nu al ongeveer 2-3 jaar.Heb ze op al mijn fietsen. Redelijk goedkoop en super goed. Momenteel beste prijs/kwaliteit denk ik.

Comment

Kerel, jij bent er méér dan eentje kwijt.
                          Off-topic , maar +1

Comment

Off-topic , maar +1
                            Had ik niet verwacht van u.

Enfin, als je niks zinnigs te zeggen hebt, is zoiets gemakkelijk gezegd natuurlijk.

Mvg

Comment

Had ik niet verwacht van u.

Enfin, als je niks zinnigs te zeggen hebt, is zoiets gemakkelijk gezegd natuurlijk.
                              Mvg
                              Beste Jakkel, het schijnt niet door te dringen in die holle ruimte boven op uw schouders.
                              Ik reageer op jouw gezever zo min mogelijk, om het voor de anderen ook een beetje leuk te houden, degenen die wel iets te vertellen hebben over fietsen.

Als je onderstaande als een zinnig antwoord beschouwt :
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              On topic :
                              Probeer het eens, en stop met zeveren over dingen waar je niks van snapt of weet.

Comment

• Mijn fiets

Op deze fiets doe ik zo'n 3000km per jaar

Comment

• Nice! Allez ik kom je wel eens tegen, ik woon in Bredene (en rij dikwijls mee met Douchy als je die club kent).

Comment

Beste Jakkel, het schijnt niet door te dringen in die holle ruimte boven op uw schouders.
                                    Ik reageer op jouw gezever zo min mogelijk, om het voor de anderen ook een beetje leuk te houden, degenen die wel iets te vertellen hebben over fietsen.

Als je onderstaande als een zinnig antwoord beschouwt :

On topic :
                                    Probeer het eens, en stop met zeveren over dingen waar je niks van snapt of weet.
                                    Je snapt het blijkbaar écht niet...

Misschien bedoelde ik met niets zinnigs te zeggen de onbeantwoorde vragen op onderstaande post? Heb je 'm? Nog niet? Het vetgedrukte vraagje mag je inderdaad achterwege laten, door sommige ondoordachte uitlatingen van u vraag je eigenlijk soms wel naar zulke reacties hé, geef toe.
                                    Enneuh... laat die laagdunkende uitspraken zoals 'holle ruimtetoestanden' enzomeer toch maar beter voor jezelf, wil je? Je hebt er echt geen reden toe hoor. Past eigenlijk beter bij jezelf aan het aantal (lees liever massa) flaters die jij hier al neergepend heeft.

Mvg

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Wie zich daar nu precies wel of geen zorgen over maakt, da's een andere discussie, daar ging het nu niet over dacht ik. Waarom je dit erbij haalt is me een raadsel.
                                    Alsof dat ooh zoo onmisbaar is om 'echt' te gaan MTB'en. MTB'en is niet alleen GPS trackjes rijden hé. 't Is omdat jij het altijd doet dat je dat als het enige juiste beschouwt zeker? Kamikaze laat z'n ware aard weer eens zien. Mijn ding is goed, de rest is fout!!
                                    Jongens toch...

Ik denigrerend, en op m'n bek gaan!??
                                    Omdat ik gewoon nog eens verduidelijk wat ik precies bedoelde??! Kan ik eraan doen dat je 't niet kan of wilt snappen? Dacht het niet hé. Rare redenering heb jij.

Wat de bedoeling van deze uitspraak is, is me al helemaal een raadsel.
                                    Enfin, je doet maar hoor.

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk Berichten
                                      Op deze fiets doe ik zo'n 3000km per jaar

Knappe fiets!

Comment

Op een racefiets zal een 35 mm-band wel een probleem zijn. Of heb je cyclocrossfiets?
                                        Allez, ik weet ondertussen dat zelfs een 28 in m'n racefiets NIET past.
                                        Jammer, moest iemand goesting hebben om deze splinternieuwe bandjes over te kopen..
                                        zouden ideaal zijn op een touringfiets denk ik

let me know..

het zijn deze (nr 76463)

Comment

• Een kozijn van mij heeft een racefiets van Wilier waarvan de vork extreem dicht tegen zijn voorband komt. En dat is dan een 23 mm. Dan is zelfs een 25 mm al uitgesloten.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X