Proficiat, nice ride! (hopelijk kan je van kledij wisselen op het werk)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenMijn nieuw woon-werk machine
En je gaat steeds fietskledij gebruiken om naar het werk te bollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenProficiat, nice ride! (hopelijk kan je van kledij wisselen op het werk)Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice.
En je gaat steeds fietskledij gebruiken om naar het werk te bollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenJep, en eerst een goed douchke en dan in frisse kledij om erin te vliegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenJep, en eerst een goed douchke en dan in frisse kledij om erin te vliegen
Ben ook eens een zomer regelmatig met de fiets naar het werk gereden (17 km enkel en niet bepaald vlak) en moest mij toch inhouden om niet àl te bezweet op het werk aan te komen. Nu ja, zweten deed ik sowieso.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEen douche op het werk is dan idd handig. Kan je tenminste doorfietsen.
Ben ook eens een zomer regelmatig met de fiets naar het werk gereden (17 km enkel en niet bepaald vlak) en moest mij toch inhouden om niet àl te bezweet op het werk aan te komen. Nu ja, zweten deed ik sowieso.
Mocht ik wat dichter bij m'n werk wonen, ik zou ook meer met de fiets gaan, nu is dat misschien een keer of 10 per jaar, in de zomer. 't Is 69km enkel, dus ja... (en met douche uiteraard )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAmai dat zou ik niet willen, 17km rijden en niet kunnen douchen
Vooral op de hellingen ga je al snel zweten, zeker met een rugzak op de rug. En ja, ik het zo'n fietsrugzak waardoor je minder zweet, maar dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk rij elke dag met de fiets naar het werk, flauwerikken
Met mijn oude ijzeren stadfiets zelfs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk rij elke dag met de fiets naar het werk, flauwerikken
Met mijn oude ijzeren stadfiets zelfs
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWij hebben ook douches op het werk, maar die heb ik niet nodig als ik met de moto arriveer.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHet ging over een douche op het werk.
Comment
-
Wij ook wel, maar ik maak daar eigenlijk geen gebruik van. Ik neem een washandje, handdoek en deodorant mee en was me snel snel in het toilet.
Met de koersfiets rij ik er 40-45 minuten over naar het werk en heb geen zin om dan nog eens 15 minuten te verliezen met douchen enz... En nee, ik stink niet heel de dag lang denk ik...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Paar weken terug een pechweek gehad met men mountainbike.
In kosten gevallen (250euro), was tijdens een trainingsritje met een maat dat men achterpat afbrak.
Op zich was dit niet zo erg, kost niet veel geld en is zo vervangen.
Bij nader inspectie van men fiets zag ik een scheur lopen in mijn velgrand van't remmen.
Bleek dat mijn velgen zodanig versleten waren dat ze het nt lang meer zouden uithouden.
Dus nieuwe achterpat, nieuwe wielen en dan belde de fietsenmaker dat men buitenband ook nog is stuk was, binnenband was er gewoon doorgekomen.
Nu zondag de TT in arendonk gedaan en voelde wel een danig verschil in't remmen (remblokjes waren dezelfde) en de race king 2.0 banden deden hun werk zeer goed.
Al bij al een dure uitgave geweest maar kan er weer enkele jaren tegen.
Comment
-
Dat zijn vrij normale uitgaven. Op die pat na natuurlijk.
Een fiets verslijt nu eenmaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk BerichtenPaar weken terug een pechweek gehad met men mountainbike.
In kosten gevallen (250euro), was tijdens een trainingsritje met een maat dat men achterpat afbrak.
Op zich was dit niet zo erg, kost niet veel geld en is zo vervangen.
Bij nader inspectie van men fiets zag ik een scheur lopen in mijn velgrand van't remmen.
Bleek dat mijn velgen zodanig versleten waren dat ze het nt lang meer zouden uithouden.
Dus nieuwe achterpat, nieuwe wielen en dan belde de fietsenmaker dat men buitenband ook nog is stuk was, binnenband was er gewoon doorgekomen.
Nu zondag de TT in arendonk gedaan en voelde wel een danig verschil in't remmen (remblokjes waren dezelfde) en de race king 2.0 banden deden hun werk zeer goed.
Al bij al een dure uitgave geweest maar kan er weer enkele jaren tegen.
Rij jij met die racekings ook van die vettige TT's?
Comment
Comment