Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat, nice ride! (hopelijk kan je van kledij wisselen op het werk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
      Mijn nieuw woon-werk machine
      Nice.
      En je gaat steeds fietskledij gebruiken om naar het werk te bollen?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
        Proficiat, nice ride! (hopelijk kan je van kledij wisselen op het werk)
        Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Nice.
        En je gaat steeds fietskledij gebruiken om naar het werk te bollen?
        Jep, en eerst een goed douchke en dan in frisse kledij om erin te vliegen

Comment

Altijd handig, een douche kunnen nemen op 't werk.

Comment

Een douche op het werk is dan idd handig. Kan je tenminste doorfietsen.
            Ben ook eens een zomer regelmatig met de fiets naar het werk gereden (17 km enkel en niet bepaald vlak) en moest mij toch inhouden om niet àl te bezweet op het werk aan te komen. Nu ja, zweten deed ik sowieso.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Een douche op het werk is dan idd handig. Kan je tenminste doorfietsen.
              Ben ook eens een zomer regelmatig met de fiets naar het werk gereden (17 km enkel en niet bepaald vlak) en moest mij toch inhouden om niet àl te bezweet op het werk aan te komen. Nu ja, zweten deed ik sowieso.
              Amai dat zou ik niet willen, 17km rijden en niet kunnen douchen

Mocht ik wat dichter bij m'n werk wonen, ik zou ook meer met de fiets gaan, nu is dat misschien een keer of 10 per jaar, in de zomer. 't Is 69km enkel, dus ja... (en met douche uiteraard )

Comment

• Ik rij elke dag met de fiets naar het werk, flauwerikken

Met mijn oude ijzeren stadfiets zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Amai dat zou ik niet willen, 17km rijden en niet kunnen douchen
                  Ik ben gewoon graag gewassen als ik gesport heb. En eigenlijk rijd ik ook liever wat meer door. Na het werk deed ik dat dan wel, omdat ik mij daarna uiteraard wel kon wassen.
                  Vooral op de hellingen ga je al snel zweten, zeker met een rugzak op de rug. En ja, ik het zo'n fietsrugzak waardoor je minder zweet, maar dan nog.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    Ik rij elke dag met de fiets naar het werk, flauwerikken

'k ga te voet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Ik rij elke dag met de fiets naar het werk, flauwerikken

Ik ook, met mijn stalen Norta van 20 jaar oud.

Comment

• Het ging over een douche op het werk.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wij hebben ook douches op het werk, maar die heb ik niet nodig als ik met de moto arriveer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Wij hebben ook douches op het werk, maar die heb ik niet nodig als ik met de moto arriveer.
                            Ik wist niet dat je ook een moto had. Wat voor eentje?

Comment

• kijk eens in m'n sig..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                kijk eens in m'n sig..
                                Ah, ne Vespa dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Het ging over een douche op het werk.
                                  Die hebben we ook

Comment

• Wij ook wel, maar ik maak daar eigenlijk geen gebruik van. Ik neem een washandje, handdoek en deodorant mee en was me snel snel in het toilet.
                                    Met de koersfiets rij ik er 40-45 minuten over naar het werk en heb geen zin om dan nog eens 15 minuten te verliezen met douchen enz... En nee, ik stink niet heel de dag lang denk ik...
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Paar weken terug een pechweek gehad met men mountainbike.
                                      In kosten gevallen (250euro), was tijdens een trainingsritje met een maat dat men achterpat afbrak.
                                      Op zich was dit niet zo erg, kost niet veel geld en is zo vervangen.

Bij nader inspectie van men fiets zag ik een scheur lopen in mijn velgrand van't remmen.
                                      Bleek dat mijn velgen zodanig versleten waren dat ze het nt lang meer zouden uithouden.

Dus nieuwe achterpat, nieuwe wielen en dan belde de fietsenmaker dat men buitenband ook nog is stuk was, binnenband was er gewoon doorgekomen.

Nu zondag de TT in arendonk gedaan en voelde wel een danig verschil in't remmen (remblokjes waren dezelfde) en de race king 2.0 banden deden hun werk zeer goed.

Al bij al een dure uitgave geweest maar kan er weer enkele jaren tegen.

Comment

• Dat zijn vrij normale uitgaven. Op die pat na natuurlijk.
                                        Een fiets verslijt nu eenmaal.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk Berichten
                                          Paar weken terug een pechweek gehad met men mountainbike.
                                          In kosten gevallen (250euro), was tijdens een trainingsritje met een maat dat men achterpat afbrak.
                                          Op zich was dit niet zo erg, kost niet veel geld en is zo vervangen.

Bij nader inspectie van men fiets zag ik een scheur lopen in mijn velgrand van't remmen.
                                          Bleek dat mijn velgen zodanig versleten waren dat ze het nt lang meer zouden uithouden.

Dus nieuwe achterpat, nieuwe wielen en dan belde de fietsenmaker dat men buitenband ook nog is stuk was, binnenband was er gewoon doorgekomen.

Nu zondag de TT in arendonk gedaan en voelde wel een danig verschil in't remmen (remblokjes waren dezelfde) en de race king 2.0 banden deden hun werk zeer goed.

Al bij al een dure uitgave geweest maar kan er weer enkele jaren tegen.
                                          Da's het nadeel van velgremmen en vettige toestanden opzoeken. Velgjes slijten weg als sneeuw voor de zon. Een velg met een keramische velgrand is dan wel een investering.

Rij jij met die racekings ook van die vettige TT's?

Comment

Working...
                                          X