Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Roughneck gaat ervoor zunne!

Comment

• Knappe fiets, Roughneck! Is dat een fiets-gps op je stuur?

Comment

• Yep, een Garmin Edge 800.
        Ik heb er een beschermhoesje voor gekocht, is beter voor tijdens het mountainbiken.
        de Edge is zelf ook schokbestendig en waterdicht, maar zo'n extra hoesje kost niks en het kan geen kwaad.

Ik vind het echt een mooie fiets, Cubes hebben mooie kleurtjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Roughneck gaat ervoor zunne!
          Nu ben ik toch gesteld

Comment

• Die easton wielen welke zijn dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
              Die easton wielen welke zijn dat?
              Easton EA30

Comment

• Bon de knoop is doorgehakt; we gaan voor de amx-2 van den eddy.
                Momenteel promo op de groene met tiagra triple en rs10 wielen. (heb de quickstep edition met 105 aan 1600-1700 gevonden, dus ook al is het met tiagra, wat voor mij genoeg is, vind ik het wel een koopje). Zaterdag komt ie voor me binnen, al is het nog niet bindend (indien vroeger zullen ze me bellen)

Wat denken jullie?

2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Mooie fiets! Persoonlijk zie ik het wel graag dat de spaken zo ver uit elkaar staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Bon de knoop is doorgehakt; we gaan voor de amx-2 van den eddy.
                    Momenteel promo op de groene met tiagra triple en rs10 wielen. (heb de quickstep edition met 105 aan 1600-1700 gevonden, dus ook al is het met tiagra, wat voor mij genoeg is, vind ik het wel een koopje). Zaterdag komt ie voor me binnen, al is het nog niet bindend (indien vroeger zullen ze me bellen)

Wat denken jullie?

Is dat een algemene actie voor alle winkels? Heb vorige week op het punt gestaan om die amx-2 aan te schaffen in QS kleuren, al een geluk dat ik het niet gedaan heb

Comment

• Hier is de knoop ook doorgehakt, het wordt een Giant TCR 0 2011 bij Math Salden

Volledige Ultegra triple groep voor slechts 1069 euro(1399 euro catalogus). Enkel de cassette en ketting zijn 105. In de toekomst nog een deftig setje wielen en we zijn weeral gesteld voor een paar jaar. Ik rij zowiezo liever met een slooping frame

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Is dat een algemene actie voor alle winkels? Heb vorige week op het punt gestaan om die amx-2 aan te schaffen in QS kleuren, al een geluk dat ik het niet gedaan heb
                        Normaal wel ja
                        Doch nog altijd geen telefoon gehad dat ie binnen is...

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Hier is de knoop ook doorgehakt, het wordt een Giant TCR 0 2011 bij Math Salden

Volledige Ultegra triple groep voor slechts 1069 euro(1399 euro catalogus). Enkel de cassette en ketting zijn 105. In de toekomst nog een deftig setje wielen en we zijn weeral gesteld voor een paar jaar. Ik rij zowiezo liever met een slooping frame

Vet voor die prijs! Maar hoe weet je dat hij nu slechts 1069 kost?
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Normaal wel ja

Vet voor die prijs! Maar hoe weet je dat hij nu slechts 1069 kost?

Op de "Vraag naar de voorwaarden" knop klikken of op de knop "Kaaymankorting", dan krijg je de prijs bij Salden. Sommige merken willen dat enkel de catalogusprijs wordt geplubiceerd op een site, zodat Salden het zo moet doen.

Comment

• Wel minder opvallend tussen deze mooie race fietsen maar ik ben morgen de trotse bezitter van mijn nieuwe fiets, Trek FX 7.5 fitnes bike. Voor mijn doelstelling een prima fiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danyboy Bekijk Berichten
                              Wel minder opvallend tussen deze mooie race fietsen maar ik ben morgen de trotse bezitter van mijn nieuwe fiets, Trek FX 7.5 fitnes bike. Voor mijn doelstelling een prima fiets.

http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes...ness/fx/7_5_fx
                              Super! Er zijn hier nog mensen met een gelijkaardige fiets, inderdaad geweldig veelzijdige en goeie fietsen voor betrekkelijk weinig geld. Geniet ervan !

Comment

• Heb ook op het punt gestaan om een AMX-2 te kopen in QS kleuren, maar toen ik de EMX-1 zag in het QS kleur, was ik direct verkocht

Comment

Bon de knoop is doorgehakt; we gaan voor de amx-2 van den eddy.

Wat denken jullie?

Die groene AMX-2 bij Verschueren in Sint-Niklaas nu zomerkoopje van 1549 euro nu voor 1245 euro, bende oplichters

Comment

• Mooie fiets Scooby!
                                    Ik vond die Merckx niet slecht maar deze is een pak mooier van frame!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Mooie fiets Scooby!
                                      Ik vond die Merckx niet slecht maar deze is een pak mooier van frame!

Thanks, morgen ga ik hem halen. Die Merckx kan je enkel in het groen krijgen voor die prijs en was niet echt m'n ding toen ik hem zag.

Comment

Normaal wel ja

Ik weet niet van waar je juist bent, maar bij RMB in Boom hebben ze zo'n groene staan sinds deze week. En ook bij Verschueren in Sint-Niklaas dus, maar wel niet aan de juiste prijs

Comment

• Met een ander setje velgen, is wel een tcr 1, vond geen van een rode tcr 0, maar is hetzelfde frame.

Comment

Working...
                                          X