Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
    Men fietske specialized s-works tarmac
    -campangolo chorus
    -mavic cxp 33
    -michelin pro 3
    -time carbon pedalen
    Hé, zijn dan van die nieuwe banden waar er blauwe rook uitkomt als je doorslipt...

Comment

• Is dat echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Is dat echt?
        Nee, tuurlijk niet... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Die heeft hier al gestaan denk ik. Die blauwe Mavic CXP velgen heb ik hier precies nog eens zien passeren.
          jah in een ander topic
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Nee, tuurlijk niet... .
            Ik dacht al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              Is dat echt?
              Ja, maar je moet wel hard genoeg trappen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Ja, maar je moet wel hard genoeg trappen...
                Ik zie het GTX al tevergeefs proberen en telkens vallen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vergeet niet, een burnout met een fiets: het kan!!!

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Ik zie het GTX al tevergeefs proberen en telkens vallen.
                    Op nat gras zou zoiets mogelijk zijn

Comment

• Ik vraag mij toch nog altijd af hoe ndie marokaan dat doet ligt dr heel veel zand ofzo?
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                        Ik vraag mij toch nog altijd af hoe ndie marokaan dat doet ligt dr heel veel zand ofzo?
                        Dat denk ik niet, soms komt er zelfs rook uit

Gewoon veel oefenen zeker... en rondrijden met versleten banden zal ook wel helpen.

Comment

• En vooral goed kunnen balanceren op die manier. Het ziet er niet bepaald simpel uit.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Geachte wielerdudes,

vraagje voor jullie
                            Ik weet dat voor de amateurwielrenners, liefhebbers en wielertoeristen het beklimmen van de Mont Ventoux bijvoorbeeld een uitdaging is die velen eens in hun leven willen voltooid hebben.
                            Nu is mijn vraag, zijn er naast de voor zich sprekend Mont Ventoux nog zo'n typische routes of beklimmingen die in het wereldje leven ?

Thx 4 the info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                              Geachte wielerdudes,

vraagje voor jullie
                              Ik weet dat voor de amateurwielrenners, liefhebbers en wielertoeristen het beklimmen van de Mont Ventoux bijvoorbeeld een uitdaging is die velen eens in hun leven willen voltooid hebben.
                              Nu is mijn vraag, zijn er naast de voor zich sprekend Mont Ventoux nog zo'n typische routes of beklimmingen die in het wereldje leven ?

Thx 4 the info
                              Tuurlijk wel. Er zijn er zoveel, al is de Ventoux toch wel een extreme.
                              Zelf heb ik Alpe D'Huez en Les Deux Alpes al beklommen. Best wel eens leuk eigenlijk, maar om nu te spreken over een superzware uitdaging ... Ik voel ook niet de nood om ooit de Ventoux te doen. Komt het ervan: goed, komt het er niet van: ook goed.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Tuurlijk wel. Er zijn er zoveel, al is de Ventoux toch wel een extreme.
                                Zelf heb ik Alpe D'Huez en Les Deux Alpes al beklommen. Best wel eens leuk eigenlijk, maar om nu te spreken over een superzware uitdaging ... Ik voel ook niet de nood om ooit de Ventoux te doen. Komt het ervan: goed, komt het er niet van: ook goed.
                                Thx !

Zijn er dichter in de streek van die legendarische routes ?

Comment

• In de Ardennen heb je er toch een paar? Rij eens de LBL als ge u niet kunt inhouden..
                                  Er is zelfs een Route des Legendes. Velomediane in en rond La Roche is ook al de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    In de Ardennen heb je er toch een paar? Rij eens de LBL als ge u niet kunt inhouden..
                                    Er is zelfs een Route des Legendes. Velomediane in en rond La Roche is ook al de moeite.
                                    Thx !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      In de Ardennen heb je er toch een paar? Rij eens de LBL als ge u niet kunt inhouden..
                                      LBL is zeeeeker zo zwaar als een alpenrit met pakweg 3 cols..
                                      De klimpartijen zijn korter, maar de opeenvolging van klimmen is lastiger dan 3 keer een col oprijden..
                                      Althans, da's mijn ervaring...

Comment

• Je kunt ook de Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix voor wielertoeristen meerijden. Echte klassiekers, de moeite waard om daar eens voor te trainen.
                                        Last edited by ; 15/10/2009, 12:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                          Geachte wielerdudes,

vraagje voor jullie

Thx 4 the info
                                          Er zijn zoveel uitdagingen. Je hebt veel legendarische beklimmingen en cyclosportieven in de bergen om te rijden. Wil je echt eens een flinke uitdaging met bekende cols, dan kan je 'La Marmotte' in de Franse Alpen eens rijden, is één van de zwaarste cyclosportieven (en ook meteen de bekendste) in Europa. 174 km in het hooggebergte, 5.000 hoogtemeters met vier bekende (en zware) beklimmingen. De Glandon, de Télégraphe, de Galibier en de slotklim naar Alpe d'Huez.

Comment

Working...
                                          X