Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoi!

Alleen nog fietscomputer te kort en Polar Bike Mount (heb er al 1 maar da's voor op de koersfiets).

@Dirk: nee, straks toertje gaan doen. Veel afdalingen heb ik niet om ze in te rijden, m'n remmen. Is een paar honderd meter vlak en rem lichtjes induwen ook voldoende?

Comment

• Echt vet!
      Inremmen: een keer of 20 optrekken tot 30 en volle bak remmen, prima training ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Hoi!

Alleen nog fietscomputer te kort en Polar Bike Mount (heb er al 1 maar da's voor op de koersfiets).

@Dirk: nee, straks toertje gaan doen. Veel afdalingen heb ik niet om ze in te rijden, m'n remmen. Is een paar honderd meter vlak en rem lichtjes induwen ook voldoende?
        Wel een erg knappe fiets!
        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Voor die prijs heb je daar toch een knappe fiets zenne, de looks staan mij zeker aan. De rode accentjes samen met dat wit zijn echt chique. Veel fietsplezier zou ik zeggen !

Comment

• Denk ook wel dat dit de beste keus was die ik kon maken. Tov. de Trek 6500 volledige SLX gemonteerd, goeie vering én zalige livery

Comment

• Idd zeer knappe fiets! Kzou hem zo willen

Comment

• Dikke proficiat met de nieuw MTB Stancke!
                Knap!
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Mooie aankoop Stancke. Ik zou toch wel de moeite doen om je remblokken in te remmen.

Comment

• Enkele updates gedaan aan de mijne :
                    Nieuwe Rotor kettingbladen
                    Enkele kleine rode details erop geplaatst
                    Nog een extra wielsetje naast de 2 Mavic SLR setjes en XT set die ik al heb onder de vorm van een Industry Nine Ultralight set ( ZTR335 velgen) , een wielsetje heb je nooit teveel
                    zoals op foto 9.240 kg.

Heb nu zo'n kleine 1500km gebold met deze fiets en ik zou hem niet meer kunnen missen, die vork al zeker niet, zwaar onder de indruk van de werking van de brainfunctie ! Man wat is me dat een zegen om mee te rijden !

En eens wat nieuwe foto's gemaakt :
                    1

2

3
                    Last edited by Audidriver; 04/06/2011, 16:57.

Comment

• 4

5

6

Comment

• 7

8

9

Comment

• 10

11

Comment

• Wat doet die "brain" eigenlijk precies als ik vragen mag, of is dat gewoon de naam van de vork? Erg knappe bike!
                            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                              Wat doet die "brain" eigenlijk precies als ik vragen mag, of is dat gewoon de naam van de vork? Erg knappe bike!
                              Zo lang je op vlak terein aan het rijden bent staat de vork geblokeerd, van op het moment dat je op ruwer terein komt gaat de vork in verende mode, en dat werkt echt subliem goed ( wel wat moeten zoeken naar de goede afstelling maar eens ok gewoon top ! ) . Bij Speci noemen ze dit "Brain" blijkbaar... Vorktype is in feite een S90 Futureshock
                              Zeker bij klimwerk is dit een zegen.

Comment

• Dat is een knappe fiets!

Comment

• Knappe fiets! Een goude ketting + rode snelspanners van KCNC zouden het geheel afmaken denk ik

Comment

• Gouden ketting is wel erg kitscherig hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Gouden ketting is wel erg kitscherig hoor...
                                      Bwuah ik vind dat wel knap, op mijne fiets ligt dat ook en dat geeft net dat tikkeltje meer
                                      Op mijn toekomstige/ oude fiets zal der ook zoëentje liggen, binnenkort zal ik eens foto's plaatsen als hem af, samen met de nieuwe wielen die hier al meer als 2 maand liggen

Comment

• Die snelspanners van KCNC zijn maar niks, de enige echt goede die betrouwbaar zijn en blijven waar ik ervaring mee heb zijn de titaniumversies van Mavic, op dat Industry Nine setje heb ik dus een setje Mavic spanners besteld , heiligschennis voor sommigen misschien maar ik wil gewoon zeker zijn dat m'n wielen blijven waar ze zitten

Op één van m'n Mavic setjes heb ik zo'n gouden KMC ketting lopen momenteel ( ik heb voor iedere wielset ook een ketting die ik er bij hou ), vraag me niet naar het juiste type... , zelf zou ik die nooit kopen maar ik heb die ooit gekregen bij een SLR setje die ik kocht, was nog een dure ketting in alle geval, mooi of niet, tja, ik zou hem niet kopen. Ik rij al lang met die Yumeya kettingen, niet al te duur en ze gaan best lang mee, schakelen ook fijn.

Comment

• Ik ben op zoek naar mijn eerste koersfiets, en de Trek 1.1 of 1.2 zie ik wel zitten, qua prijs zitten die nog goed (vooral als eerste fiets) maar zijn die kwaliteit ook deftig?

Zal gebruikt worden voor wat km's af te malen en af en toe naar het werk (30km) te rijden.

Comment

Working...
                                          X