Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    Gouden ketting is wel erg kitscherig hoor...
    Merci é.

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Die snelspanners van KCNC zijn maar niks, de enige echt goede die betrouwbaar zijn en blijven waar ik ervaring mee heb zijn de titaniumversies van Mavic, op dat Industry Nine setje heb ik dus een setje Mavic spanners besteld , heiligschennis voor sommigen misschien maar ik wil gewoon zeker zijn dat m'n wielen blijven waar ze zitten
    Die van Hope al eens geprobeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
      Merci é.
      Kitsch is ook een smaak.

Comment

• Ik heb snelspanners van hope,heel tevreden van.

Comment

• Wow, echt knappe fietsen, Stancke en Audidriver!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
            Merci é.

Die van Hope al eens geprobeerd?
            Hope nog niet geprobeerd neen, nu ik heb 3 setjes Mavic's en ben daar kontent van, voor het gewicht moet ik die Hopes zeker niet proberen want waarschijnlijk zijn die Mavics zelfs lichter. Die van Hope zien er misschien wel iets hipper uit da's wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
              Hope nog niet geprobeerd neen, nu ik heb 3 setjes Mavic's en ben daar kontent van, voor het gewicht moet ik die Hopes zeker niet proberen want waarschijnlijk zijn die Mavics zelfs lichter. Die van Hope zien er misschien wel iets hipper uit da's wel.
              Tune, laatste versie is Echt goed!!!
              Leukere kleurtjes ook

Comment

• Vandaag toch eens de moeite genomen om de witte wielen in orde te maken en ik heb ze dan eens onder de Massi gestoken. Binnenkort de is de Koga terug want de Massi is kapot aan het gaan. De afbladering van de carbon is op dat punt al zo erg dat er een gatje in is. Kdurf der niet meer met spurten.

edit: klikken om te vergroten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

Damn, die is knap!
                  Specialized maakt echt wel knappe frames! Die doorlopende bovenbuis naar de achtervork toe.

Rode snelspannertjes en zadelpenklem zouden inderdaad niet misstaan. Gouden ketting zou ook wel heel knap staan. Alleen zijn die van KMC naar mijn ervaring niet echt super goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Damn, die is knap!
                    Specialized maakt echt wel knappe frames! Die doorlopende bovenbuis naar de achtervork toe.

Rode snelspannertjes en zadelpenklem zouden inderdaad niet misstaan. Gouden ketting zou ook wel heel knap staan. Alleen zijn die van KMC naar mijn ervaring niet echt super goed.
                    Gouden ketting ga ik niet doen evenals de zadelpenklem, garantiegewijs denk ik dat het verstandiger is om de originele bijbehorende klem van Specialized te gebruiken. Die snelspanners komen misschien ooit wel eens maar nog niet direct, nog maar pas 2 Mavics van 25 euro/stuk aangeschaft vandaar.

Comment

• Tip: je kan beter de sluiting van QR's aan de niet-schijfkant zetten.

Comment

• Ik zet mijn altijd aan schijfrem kant, zeker als je een shadow derailleur hebt, anders zit je constant met de sluiting in de kabels.
                        persoonlijke voorkeuren/gewente wss

Comment

• Mijn nieuw speelgoed :p

Comment

• Vette fiets gattuso, proficiat!

Comment

• Knap! Die Kuota's hebben toch echt iets uniek van design, behoort tot mijn favoriete merken.

Comment

• Fack

De prijs daarvan wil ik niet weten

Moddervet!

Comment

• Na een stilte van 4 jaar heb ik terug zin gekregen om eens op de MTB te kruipen. In 2007 ben ik zwaar tegen dek gegaan op de bevroren grond van de kluisberg...en na de herstelling van het gebroken sleutelbeen...nooit meer op de fiets geraakt...

Zal hem eens binnen moeten steken bij Dupont in Kortrijk om hem op punt te laten zetten.
                                  Dit is mijn oud beestje:

Comment

• Daarstraks eens een testritje kunnen maken met de nieuwe fiets van ons pa.
                                    Geen koersfiets of MBT, gewone stadsfiets. Maar een elektrische
                                    Beter gezegd, één met elektrische hulp. Merk: Koga E-Comfort
                                    Schitterend ding is dat zeg!

- Wàt een luxe op een fiets!
                                    - Elektrische aandrijving regelbaar in 4 standen: Off - Eco - Normal - Power
                                    - Elektrische hulp tot 25 km/u, anders wordt het een bromfiets
                                    - Geeft tot max 250 Watt kracht bij
                                    - Ledverlichting om U tegen te zeggen met lichtsensor

- 't Ding weegt wel 25kg.... Als je dat moet voortduwen op een helling zonder hulp, dat voel je!

Comment

• Gisteren -na 3 jaar- eindelijk mij eens gaan opmeten met het oog op m'n fietsvakantie volgende week.

Bij het opmeten zat ik al redelijk cava, de grootste wijzigingen:

- Stuurpen omgedraaid
                                      - Zadel 2mm hoger
                                      - Stuur iets meer naar mij toe gericht
                                      - Schoenplaatjes iets aangepast

Blauwe kleur was oorspronkelijke situatie
                                      Potlood is hoe de fiets nu is

Vanavond eens (langdurig) testen.

Comment

• Kenners, ik zou me evt een tweedehands mountainbike willen aanschaffen om nu en dan eens het bos in te knallen.
                                        't Is niet voor diehard gebruik en er hoeven geen 30 veersystemen op te zitten. Rond welk budget moet ik dan tellen en met welke zaken moet ik zeker rekening houden?

Comment

• Zoiets, kan je daar een slechte koop aan doen?

Comment

Working...
                                          X