Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Is een Bulls Sturmvogel.
Ik beken dat ik hem 80% op looks heb gekocht. Dit moet m'n woon-werk fiets worden als ik niet met de koersfiets ga. Ook de fiets voor de zomerse ritje met vrouw en kids.
Ik ben gewoon verliefd geworden op die urban-cruiser-retro-... look.
En die dikke ballonbanden rijden echt goed. Comfortabel en toch nog behoorlijk snel. Heb nog maar een kort ritje gedaan.
Als 't weer het wat toelaat test ik hem ten gronde. Morgen regen en 6-7 beaufort aan de kust.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Mijn fietsen:
- een trekfiets van Stellizzio. Grootste afstand op een dag mee gereden = 133 kms
- een koersfiets van Aron met 'compact'-groep vooraan, shimano 105 en carbon voorvork. Grootste afstand op een dag mee gereden = 150 kms
Bij mooi weer en interesse van hieruit wil ik wel eens wat foto's trekken en dan hier posten.
Ik ga een topic voor advies over een vouwfiets (plooifiets) aanmaken. Nuttige reacties zijn zeker welkom! Alvast bedankt.
Prachtige wielen, die Mavic Cosmic Carbone SL. Ik heb ze ook, de 2010 versie dan wel. Qua prijs/kwaliteit zijn het zeker goede wielen. Correct gewicht, zien er goed uit en ze zijn beresterk. Ik heb er nu naar schatting toch al een km of 15.000 mee afgelegd. En nog niks aan voor gehad.
Koersfiets, Planet X alu MK II alu kader dat ik vorig jaar zelf heb opgebouwd met een oude Campa Mirage group van mijn vorige fiets. Héél fijn om zelf een fiets op te bouwen. Ondertussen heb ik er fulcrum racing 3 wielen opgezet. Ben er best wel tevreden over.
Mtb, Viper Xpert ook vorigg jaar gekocht.
Ik rij in de eerste plaats op de baan, MTB is er pas vorig jaar bijgekomen om in de winter de conditie op pijl te houden.
Meer heb je niet nodig. Fulcrum 3 wieltjes, Mirage groepje,... . Met wat onderhoud, jaren zorgeloos rijplezier.
Ik ben elke keer verbaasd hoe vlot dat nog schakelt eigenlijk. En ik denk dat de groep al bijna 10 jaar zal zijn.
Ik onderhoud mijn fietsen even maniakaal als mijn auto :p
Met de huidige korte stuurbochten moet je dan wel oppassen dat je niet van je stuur glijdt als je het onderaan vastneemt
Daar heb je een punt, ik heb mijn remgrepen iets te laag gezet waardoor ik mijn stuur ook een beetje kantel. Maar dan heb ik idd wat problemen als ik mijn stuur onderaan vastneem.
Stuur was een beetje een miskoop.
Comment