Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Bij ons proberen we de BLOSO circuits net zoveel mogelijk te vermijden bij het uitzetten van TT's. Ook is het not done de BLOSO tochten in de tegengestelde richting te gebruiken bij TT's. Je hebt immers meer kans op ongelukken want niet iedereen rijdt die dag een TT; sommigen rijden gewoon een BLOSO route en worden dan overrompeld door de TT-meute met ongevallen tot gevolg.
    Ja, wij proberen de bloso tochten ook te vermijden.
    Maar de beste stukken liggen meestal in gebied waar je niets mag organiseren, (prive terrein, beschermd natuurgebied,... noem maar op).
    Alé, zo is da toch bij ons in de buurt (Lilse Bergen).
    Al hebben we eigenlijk geen klagen hier in de streek, enkel dat't wa vlak is.

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door BenP Bekijk Berichten
      Ja, wij proberen de bloso tochten ook te vermijden.
      Maar de beste stukken liggen meestal in gebied waar je niets mag organiseren, (prive terrein, beschermd natuurgebied,... noem maar op).
      Alé, zo is da toch bij ons in de buurt (Lilse Bergen).
      Al hebben we eigenlijk geen klagen hier in de streek, enkel dat't wa vlak is.
      Ik pijl al zo'n jaar of tien ongeveer twee TT's per jaar af. Maar de fun is er wel stilaan af hoor, je wordt door de groenen overal tegengewerkt (enigszins begrijpelijk natuurlijk, heel veel groen is er niet meer...), maar ik denk dat er soms toch wel flink overdreven wordt. En dan die pijltjes die overal afgetrokken worden... pffff.... en met nietjes mag je de pijltjes niet meer in de bomen nieten... . Enfin, sinds dit jaar heb ik er de brui aan gegeven. Ander en beter.

      Comment


      • #63
        Verdommeeeeeeeee, wil op de fiets kruipen! De laatste 2 weken nog geen enkel deftig ritje gedaan Tijd ontbreekt mij gewoon Dit weekend!

        Comment


        • #64
          Mijne staat nog niet in deel II.




          Comment


          • #65
            Proper!
            120d Hatch Edition Sport

            Comment


            • #66
              idd proper.
              leven die ZTR's nog ?
              Ik ben er niet mee zo kapot van. Ze hebben geen 'eyelits' en bij het herspaken kwamen daarmee toch enkele problemen boven.
              Ben nu aan het kijken voor FRM's. Die hebben zelfde gewicht,iets goedkoper en hebben wel eyelits. Veel minder populair als de ZTR en dus ook minder reviews te vinden maar naar het schijnt zeker zo stijf als de ZTR als ze goed zijn opgespaakt.
              We zullen wel zien zeker ?

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                idd proper.
                leven die ZTR's nog ?
                Ik ben er niet mee zo kapot van. Ze hebben geen 'eyelits' en bij het herspaken kwamen daarmee toch enkele problemen boven.
                Ben nu aan het kijken voor FRM's. Die hebben zelfde gewicht,iets goedkoper en hebben wel eyelits. Veel minder populair als de ZTR en dus ook minder reviews te vinden maar naar het schijnt zeker zo stijf als de ZTR als ze goed zijn opgespaakt.
                We zullen wel zien zeker ?
                Ik ben zeeer tevreden van die ZTR's.. Heb ze niet bepaald gespaard, en zijn superhandig voor met Notubes te rijden. Velgranden zijn sneller dicht en lopen niet van de velg. Ze zijn alleen niet altijd even gemakkelijk om de band erover te trekken.
                Veel hangt af van wie ze gespaakt heeft..eender met velke velg het is..

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                  idd proper.
                  leven die ZTR's nog ?
                  Ik ben er niet mee zo kapot van. Ze hebben geen 'eyelits' en bij het herspaken kwamen daarmee toch enkele problemen boven.
                  Ben nu aan het kijken voor FRM's. Die hebben zelfde gewicht,iets goedkoper en hebben wel eyelits. Veel minder populair als de ZTR en dus ook minder reviews te vinden maar naar het schijnt zeker zo stijf als de ZTR als ze goed zijn opgespaakt.
                  We zullen wel zien zeker ?
                  Klopt van die ZTR's, ook al worden ze door sommigen bijna verafgood. Er zijn al veel problemen geweest met spaken die de velg doen barsten, net door het ontbreken van verstevingsoogjes aan de binnenkant van de velg. Ik geloof wel dat ze nu een verbeterde versie op de markt hebben gebracht.

                  Comment


                  • #69
                    Mijn racefiets: Ridley Aedon 2008


                    En binnen 2 weken komt er deze bij

                    Canyon GrandCanyon AL 7.0

                    Bijgevoegde Bestanden

                    Comment


                    • #70
                      Toch in het oranje die Canyon? Ik vind matzwart zo afgezaagd...

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Toch in het oranje die Canyon? Ik vind matzwart zo afgezaagd...
                        Jammer maar helaas! Oranje vind ik er nu wel net ietske over

                        Comment


                        • #72
                          Ik vind het ook wel fel eerlijk gezegd, vooral omdat Canyon niet veel versiering heeft.

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Jammer maar helaas! Oranje vind ik er nu wel net ietske over
                            Proficiat, zalige bike Post gerust uw opmerkingen binnen enkele maanden.

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                              Jammer maar helaas! Oranje vind ik er nu wel net ietske over
                              Een Canyon zou ik in het wit nemen (als dat model verkrijgbaar is in dat kleur natuurlijk). Matzwart vind ik niet mooi.
                              120d Hatch Edition Sport

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                idd proper.
                                leven die ZTR's nog ?
                                Ik ben er niet mee zo kapot van. Ze hebben geen 'eyelits' en bij het herspaken kwamen daarmee toch enkele problemen boven.
                                Ben nu aan het kijken voor FRM's. Die hebben zelfde gewicht,iets goedkoper en hebben wel eyelits. Veel minder populair als de ZTR en dus ook minder reviews te vinden maar naar het schijnt zeker zo stijf als de ZTR als ze goed zijn opgespaakt.
                                We zullen wel zien zeker ?
                                Ze zijn nog kaarsrecht, ze hebben dan ook nog niet zo'n ruw werk als de DT's gehad... Die eyelits is inderdaad een opoffering. Ik dacht dat jij al een set met ZTR's had?

                                Enfin, ik heb deze voor 64€/velg kunnen kopen nieuw, dat kun je niet laten liggen.

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Klopt van die ZTR's, ook al worden ze door sommigen bijna verafgood. Er zijn al veel problemen geweest met spaken die de velg doen barsten, net door het ontbreken van verstevingsoogjes aan de binnenkant van de velg. Ik geloof wel dat ze nu een verbeterde versie op de markt hebben gebracht.
                                  Gaat het hier over de ZTR in het algemeen of enkel over de superlicht Olympic versie?

                                  Ik heb ook ZTR's op m'n Merlin, en zoals kami al zei, geen problemen mee en worden enkel in de Ardennen gebruikt met Notubes. Naven zijn DT 240s, nog zo'n no-worries product.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                    Ze zijn nog kaarsrecht, ze hebben dan ook nog niet zo'n ruw werk als de DT's gehad... Die eyelits is inderdaad een opoffering. Ik dacht dat jij al een set met ZTR's had?

                                    Enfin, ik heb deze voor 64€/velg kunnen kopen nieuw, dat kun je niet laten liggen.
                                    Ik HAD een setje
                                    Ik was er heel content van. Kaarsrecht,... veel beter als mijn DT swiss d4.2 set die helemaal naar de kl*ten is. Maar toen ze herspaakt moesten worden was dat niet meer mogelijk. Op verschillende plaatsen gescheurd bij de nippels. Nu dus terug laten opspaken met FRM, die hebben wel eyelits. Maar voor de rest nog geen ervaring mee.
                                    We zien wel.

                                    en idd die 240S naven zijn heerlijk. Al moeten mijn nu toch eens nagekeken worden. Lopen nog perfect maar de vrijloop maakt een harder lawaai als in het begin. Maar ze hebben er dan ook bena 10k km opzitten

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Gaat het hier over de ZTR in het algemeen of enkel over de superlicht Olympic versie?

                                      Ik heb ook ZTR's op m'n Merlin, en zoals kami al zei, geen problemen mee en worden enkel in de Ardennen gebruikt met Notubes. Naven zijn DT 240s, nog zo'n no-worries product.
                                      Het gaat over de ZTR Olympic. Lekker licht inderdaad, en dan laten ze de verstevingsoogjes 'eyelets' aan de spaakingang achterwege... .
                                      Perfecte velgen voor geen al te zware mensen en/of als je niet al te hardcore tekeer gaat. Anders niet echt aan te raden.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Gaat het hier over de ZTR in het algemeen of enkel over de superlicht Olympic versie?

                                        Ik heb ook ZTR's op m'n Merlin, en zoals kami al zei, geen problemen mee en worden enkel in de Ardennen gebruikt met Notubes. Naven zijn DT 240s, nog zo'n no-worries product.
                                        De mijne worden niet enkel in de Ardennen gebruikt hoor, heb ze vorig jaar meegehad naar Italië.
                                        Herspaken heb ik nog niet moeten laten doen, en die wielen hebben er toch al 2 jaar opzitten..
                                        Ook DT240s naven, Sapim CX-Ray spaken...
                                        Perfecte set tot dusver.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                          Ik HAD een setje
                                          Ik was er heel content van. Kaarsrecht,... veel beter als mijn DT swiss d4.2 set die helemaal naar de kl*ten is. Maar toen ze herspaakt moesten worden was dat niet meer mogelijk. Op verschillende plaatsen gescheurd bij de nippels. Nu dus terug laten opspaken met FRM, die hebben wel eyelits. Maar voor de rest nog geen ervaring mee.
                                          We zien wel.

                                          en idd die 240S naven zijn heerlijk. Al moeten mijn nu toch eens nagekeken worden. Lopen nog perfect maar de vrijloop maakt een harder lawaai als in het begin. Maar ze hebben er dan ook bena 10k km opzitten
                                          Saiko, hoeveel km had je er toen ongeveer mee gedaan ? Gezien de kilometer aantallen die ik hier al soms heb gelezen..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X