Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Met welk setje ?
    240S + dt comp + mavic 819//370S + DT comp +mavic 819 ---> winterset heet nog maar 300km schat ik
    240S + dt revo + ZTR//lefty+ dt revo + ZTR -->marathon/wedstrijd setje dikke 1000 km schat ik maar mee gevallen dus moest herspaakt worden. ZTR wordt vervangen door FRM
    240S+ dt revo + D4.2D//lefty+ dt revo + 4.2D --> setje van deze zomer hebben ongeveer 12.000km gemaakt dit jaar waarvan er ook een deel op de weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
      240S + dt revo + ZTR//lefty+ dt revo + ZTR -->marathon/wedstrijd setje dikke 1000 km schat ik maar mee gevallen dus moest herspaakt worden. ZTR wordt vervangen door FRM
      Deze set. 1000km is inderdaad niet veel. Moesten ze herspaakt worden ? Rechten niet meer mogelijk ?
      Zo hard mee gevallen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
        Met welk setje ?
        240S + dt comp + mavic 819//370S + DT comp +mavic 819 ---> winterset heet nog maar 300km schat ik
        240S+ dt revo + D4.2D//lefty+ dt revo + 4.2D --> setje van deze zomer hebben ongeveer 12.000km gemaakt dit jaar waarvan er ook een deel op de weg.
        12000 km op een zomer? Goed bezig

Comment

Enkele spaken over en die moesten dus echt herspaakt worden. Voorwiel was intact.
          Weet nog niet wat ik daarmee doe. Ik heb een set FRM besteld omdat het als set goedkoper was. mss één houden als reserve en vanvoor gewoon de ZTR laten zitten.
          Voorwiel zou hetzelfde probleem hebben maar zolang ik het niet laat herspaken is er geen probleem.

Dit jaar al een klein 15-16K km gemaakt mountainbike/koersfiets.
          Als je enkele ritten maakt met de koersfiets van 250-300 km dan telt dat snel op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            12000 km op een zomer? Goed bezig
            Da's al bijna nen halve prof ja!!

Als ik die km's volgend jaar bijeen rij als voorbereiding op de Marmotte, dan rij ik bij de eerste 200 peins 'k.

Comment

En Jupke, tevreden van de Radon? Ondertussen al goed getest neem ik aan?

Comment

Vandaag een nieuwe Campagnolo Centaur cassette op de Colnago gezet. Meteen drie spacers een rood kleurtje gegeven, kwestie van de boel wat te personaliseren.

Comment

pimp your ride
                  wat is dat blauw ? Zitten die eerste 4 tandjes aan elkaar vastgekit?

Comment

pimp your ride
                    wat is dat blauw ? Zitten die eerste 4 tandjes aan elkaar vastgekit?
                    Nee, zijn allemaal aparte kransen. Tot en met 2008 waren de eerste twee grootste (vb. 23-25) Centaur kransen aan mekaar geklonken door middel van een alu tandkransenhouder (gewichtsbesparing). Met de komst van de 11 speed Centaur in 2009 is de Centaur 2008 10 speed gedegradeerd en zijn het nu allemaal aparte kransen, net zoals de goedkopere Veloce. De blauwe spacer is de spacer die tussen de 6de en 7de krans moet komen, is 2,55 mm dik tegenover de anderen die 4 breed zijn.

Comment

Hier ook een MTB gekocht, vrij impulsief .
                      Het is een Trek Elite XC9.7 2009 geworden. Mooie korting op gehad....

Zo ziet 'ie er ongeveer uit, deze foto is niet de mijne...
                      Geen XTR-groep maar XLS , geen carbon zadelpen, carbonnen corners (op hoe noem je die vastgrijpers vooraan?), geen Fox maar een Rockshock.

Ik ben wel blij!
                      Last edited by ; 12/10/2009, 12:37.

Comment

Nice!
                        Als ik even zo indiscreet mag zijn, hoeveel korting heb je gekregen?
                        Ben nl. op zoek naar een 8000 van 2009, maar 't is net iets boven budget...

Comment

XLS groep?? nooit van gehoord

edit: zal wel slx zijn.. instapgroep. Bij Math Salden gaan die voor 1400€ de deur uit.
                          Last edited by ; 12/10/2009, 13:08.

Comment

edit: zal wel slx zijn.. instapgroep. Bij Math Salden gaan die voor 1400€ de deur uit.
                            Ik had direct door dat hij SLX bedoelde. Wou het ook net zeggen, maar je was me voor.
                            Toch een mooi fietsje. Goed voor jaren fietsplezier alleszins.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                              Geen XTR-groep maar XLS , geen carbon zadelpen, carbonnen corners (op hoe noem je die vastgrijpers vooraan?), geen Fox maar een Rockshock.
                              Die 'grijpers' noemen ze bar-ends.

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                              Ik ben wel blij!
                              Kan ik geloven... sjieke fiets man!

Comment

Knap fietsje, veel plezier ermee.

Comment

Men fietske specialized s-works tarmac
                                  -campangolo chorus
                                  -mavic cxp 33
                                  -michelin pro 3
                                  -time carbon pedalen
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

Wreed knap fietske, vooral die blauwe bandjes maken het af.

Comment

Die heeft hier al gestaan denk ik. Die blauwe Mavic CXP velgen heb ik hier precies nog eens zien passeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Nice!
                                        Als ik even zo indiscreet mag zijn, hoeveel korting heb je gekregen?
                                        Ben nl. op zoek naar een 8000 van 2009, maar 't is net iets boven budget...

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Ik had direct door dat hij SLX bedoelde. Wou het ook net zeggen, maar je was me voor.
                                        Toch een mooi fietsje. Goed voor jaren fietsplezier alleszins.
                                        Uiteraard bedoelde ik SLX.
                                        Fiets komt idd van bij Matt Salden.
                                        Oorspronkelijk is het een fiets van 2000€ die ze nu weg doen voor 1399€.
                                        Bijkomend zijn ze mijn carbon bar-ends, een shirt van craft en de geweldige Shimano SH-M300 schoenen vergeten aan te rekenen. Schoenen die van 324.95€ kwamen, verkochten ze nu voor 109.99. En zelfs dat laatste zijn ze vergeten!

:happy:

Thanks voor de complimenten!

Comment

• Mooie deal!
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X