Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie heeft hier al gestaan denk ik. Die blauwe Mavic CXP velgen heb ik hier precies nog eens zien passeren.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIs dat echt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJa, maar je moet wel hard genoeg trappen...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk zie het GTX al tevergeefs proberen en telkens vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk vraag mij toch nog altijd af hoe ndie marokaan dat doet ligt dr heel veel zand ofzo?
Gewoon veel oefenen zeker... en rondrijden met versleten banden zal ook wel helpen.
Comment
-
En vooral goed kunnen balanceren op die manier. Het ziet er niet bepaald simpel uit.
Comment
-
Geachte wielerdudes,
vraagje voor jullie
Ik weet dat voor de amateurwielrenners, liefhebbers en wielertoeristen het beklimmen van de Mont Ventoux bijvoorbeeld een uitdaging is die velen eens in hun leven willen voltooid hebben.
Nu is mijn vraag, zijn er naast de voor zich sprekend Mont Ventoux nog zo'n typische routes of beklimmingen die in het wereldje leven ?
Thx 4 the info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenGeachte wielerdudes,
vraagje voor jullie
Ik weet dat voor de amateurwielrenners, liefhebbers en wielertoeristen het beklimmen van de Mont Ventoux bijvoorbeeld een uitdaging is die velen eens in hun leven willen voltooid hebben.
Nu is mijn vraag, zijn er naast de voor zich sprekend Mont Ventoux nog zo'n typische routes of beklimmingen die in het wereldje leven ?
Thx 4 the info
Zelf heb ik Alpe D'Huez en Les Deux Alpes al beklommen. Best wel eens leuk eigenlijk, maar om nu te spreken over een superzware uitdaging ... Ik voel ook niet de nood om ooit de Ventoux te doen. Komt het ervan: goed, komt het er niet van: ook goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTuurlijk wel. Er zijn er zoveel, al is de Ventoux toch wel een extreme.
Zelf heb ik Alpe D'Huez en Les Deux Alpes al beklommen. Best wel eens leuk eigenlijk, maar om nu te spreken over een superzware uitdaging ... Ik voel ook niet de nood om ooit de Ventoux te doen. Komt het ervan: goed, komt het er niet van: ook goed.
Zijn er dichter in de streek van die legendarische routes ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIn de Ardennen heb je er toch een paar? Rij eens de LBL als ge u niet kunt inhouden..
Er is zelfs een Route des Legendes. Velomediane in en rond La Roche is ook al de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIn de Ardennen heb je er toch een paar? Rij eens de LBL als ge u niet kunt inhouden..
Er is zelfs een Route des Legendes. Velomediane in en rond La Roche is ook al de moeite.
De klimpartijen zijn korter, maar de opeenvolging van klimmen is lastiger dan 3 keer een col oprijden..
Althans, da's mijn ervaring...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenGeachte wielerdudes,
vraagje voor jullie
Thx 4 the info
Comment
Comment