Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verder heb ik ook nog een setje Hyper Sonics besteld met witte spaken. Volgende week heb ik hem.
Ik moest even opzoeken over welke je het hebt. Ik vind echter twee frames: een raceframe en een MTB-frame. Ik veronderstel dat je het over de eerste hebt?
Ook proficiat trouwens.
Neen de vol carbonnen Deze zijn wel steviger maar veel zwaarder. En ik neem toch een verzekering De volledig carbonversie wegennder als mijn fulcrum racing 1's
Oja, op de website staat dat die vol carbonnen tubeversies zijn maar die zijn ook al leverbaar met bandjes.
Ik moest even opzoeken over welke je het hebt. Ik vind echter twee frames: een raceframe en een MTB-frame. Ik veronderstel dat je het over de eerste hebt?
Ook proficiat trouwens.
De bandenversie, in de cataloog stond de mogelijkheid om te kiezen tussen de banden- of de tubenversie Raar dat het op de site niet terug te vinden is.
Rijden jullie in de winter met dezelfde tuben als in de zomer?
Je hebt het enkel tegen de renners hier?
Onder de bandjes bestaan er wel versies voor in de regen, maar uiteraard niet specifiek voor vriestemperaturen.
Rest nog de vraag hoeveel die regenbandjes maken. In het begin zal het wel iets zijn, maar eens het (minimale) profiel weggesleten is ...
Rijden jullie in de winter met dezelfde tuben als in de zomer?
Ja. Maar als het nat ligt rij ik wel met de MTB in de winter.
Rijden met complete slicks in regenweer is geen probleem, zolang je rechtdoor gaat, koersbandjes zijn zo dun dat ze 't water gemakkelijk kunnen afvoeren. De wegligging in bochten is iets anders, dan kunnen groefjes in de zijkanten wel helpen. Maar ook de samenstelling van het rubbermengsel en de druk heeft een invloed op de wegligging van een band.
In de bochten gewoon beter opletten in de winter is de voornaamste boodschap.
Nu is 'm helemaal klaar voor het nieuwe seizoen.
Heel misschien nog een compact crankstel (campa centaur carbon), kwestie van in de bergen de originele cassette te kunen laten zitten.
je moet wel zien dat je soupape geen dubbel contact geeft aan je zendertje. Ik heb dat ooit voorgehad op een mtb met lange soupappen.
Die is van messing, dat geeft geen contact.
Ik kan dat verlengventiel er trouwens gewoon af laten. Ik heb zo maar één ventiel en dat dient enkel om de band op te pompen, als 'ie hard staat kan je dat er gewoon afdraaien. Ventiel blijft wel openstaan maar zit eigenlijk in de velg en is dus beschermd tegen onopzettelijke bediening, en verliest zo bijgevolg geen lucht.
Met kritiek heb ik helemaal geen probleem mijnheer tuur, als je eens wat minder selectief zou lezen zou je dat weten. Het is meer de manier waarop sommigen hier soms kritiek geven waar ik soms wel eens een probleem mee heb.
Comment