Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
    Bij mij nieuw, een Massi Pro Sl

Verder heb ik ook nog een setje Hyper Sonics besteld met witte spaken. Volgende week heb ik hem.
    Ik moest even opzoeken over welke je het hebt. Ik vind echter twee frames: een raceframe en een MTB-frame. Ik veronderstel dat je het over de eerste hebt?
    Ook proficiat trouwens.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Zulke?

Mooi gerief!

Neen de vol carbonnen Deze zijn wel steviger maar veel zwaarder. En ik neem toch een verzekering De volledig carbonversie wegennder als mijn fulcrum racing 1's

Oja, op de website staat dat die vol carbonnen tubeversies zijn maar die zijn ook al leverbaar met bandjes.

De deze dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Ik moest even opzoeken over welke je het hebt. Ik vind echter twee frames: een raceframe en een MTB-frame. Ik veronderstel dat je het over de eerste hebt?
        Ook proficiat trouwens.

Het raceframe inderdaad
        Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten

Oja, op de website staat dat die vol carbonnen tubeversies zijn maar die zijn ook al leverbaar met bandjes.

De deze dus
          En, heb jij de banden- of tubesversie?

Comment

• De bandenversie, in de cataloog stond de mogelijkheid om te kiezen tussen de banden- of de tubenversie Raar dat het op de site niet terug te vinden is.

Comment

• Rijden jullie in de winter met dezelfde tuben als in de zomer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Rijden jullie in de winter met dezelfde tuben als in de zomer?
                Je hebt het enkel tegen de renners hier?
                Onder de bandjes bestaan er wel versies voor in de regen, maar uiteraard niet specifiek voor vriestemperaturen.
                Rest nog de vraag hoeveel die regenbandjes maken. In het begin zal het wel iets zijn, maar eens het (minimale) profiel weggesleten is ...
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Rijden jullie in de winter met dezelfde tuben als in de zomer?
                  Ja. Maar als het nat ligt rij ik wel met de MTB in de winter.

Rijden met complete slicks in regenweer is geen probleem, zolang je rechtdoor gaat, koersbandjes zijn zo dun dat ze 't water gemakkelijk kunnen afvoeren. De wegligging in bochten is iets anders, dan kunnen groefjes in de zijkanten wel helpen. Maar ook de samenstelling van het rubbermengsel en de druk heeft een invloed op de wegligging van een band.

In de bochten gewoon beter opletten in de winter is de voornaamste boodschap.

Comment

• Nu is 'm helemaal klaar voor het nieuwe seizoen.
                    Heel misschien nog een compact crankstel (campa centaur carbon), kwestie van in de bergen de originele cassette te kunen laten zitten.

Even alle wijzigingen tegenover vorig jaar:

- Ritchey WCS balhoofdstel
                    - Mavic Cosmic Carbone wielen
                    - Continental GP 4000 'white ltd. edition' bandjes
                    - Wit sturlint
                    - BBB BSD-08 zadel

Comment

• Ziet er vooral duur uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                        Ziet er vooral duur uit
                        Het totaalplaatje is inderdaad ook niet meteen goedkoop te noemen.

Comment

• witte bandjes zijn wel de mode medunkt.. gaan goed bij deze fiets.
                          ik ga eens rondkijken voor witte mtb banden, lekker apart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            witte bandjes zijn wel de mode medunkt.. gaan goed bij deze fiets.
                            ik ga eens rondkijken voor witte mtb banden, lekker apart
                            En het 'voordeel' is dat bandjes verslijten, en je dus simpelweg mee kan gaan met de tijd. Net als die stuurtape, vorig jaar rode, nu witte.

Comment

• je moet wel zien dat je soupape geen dubbel contact geeft aan je zendertje. Ik heb dat ooit voorgehad op een mtb met lange soupappen.

Comment

je moet wel zien dat je soupape geen dubbel contact geeft aan je zendertje. Ik heb dat ooit voorgehad op een mtb met lange soupappen.
                                Die is van messing, dat geeft geen contact.

Ik kan dat verlengventiel er trouwens gewoon af laten. Ik heb zo maar één ventiel en dat dient enkel om de band op te pompen, als 'ie hard staat kan je dat er gewoon afdraaien. Ventiel blijft wel openstaan maar zit eigenlijk in de velg en is dus beschermd tegen onopzettelijke bediening, en verliest zo bijgevolg geen lucht.

Comment

• Ah ok, dat verklaard waarom ik geen ventiel aan je voorband zag. Ik dacht dat het achter de vork verborgen was of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                    Ziet er vooral duur uit
                                    Denk dat dat wel meevalt.
                                    Persoonlijk zou ik de Sonic wielen verkiezen, zelfs al hebben we het alleen maar over het zicht..

Ziet er wat schreeuwerig uit met deze wielen.

Comment

• Oei oei, gene kritiek hé !

Comment

Ah ok, dat verklaart waarom ik geen ventiel aan je voorband zag. Ik dacht dat het achter de vork verborgen was of zo.
                                        Inderdaad...

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Oei oei, gene kritiek hé !
                                        Met kritiek heb ik helemaal geen probleem mijnheer tuur, als je eens wat minder selectief zou lezen zou je dat weten. Het is meer de manier waarop sommigen hier soms kritiek geven waar ik soms wel eens een probleem mee heb.

Btw, bedankt voor uw weer zéér nuttige bijdrage.

Comment

• Knappe combo! Voor mij is het nog eventjes af tellen

Comment

Working...
                                          X