Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Mijn vader heeft net een Cube Reaction gekocht. Wel niet met schijfremmen maar met Magura HS33 Hydraulische remmen. Ik wilde absoluut dat mijn vader geen schijfremmen zou nemen maar vind nog maar eens op een degelijke fiets. Er zijn er nog met V-brakes maar dan zit je in een prijsklasse dat imho op niets trekt.
Gelukkig was er nog de Cube, buiten de remblokjes vervangen moet je niets aan die remmen doen kwa afstelwerk of zo en ze zijn oerdegelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenlol, ik bedenk net dat die wel niet lang wit zullen blijven.
schwalbe maakt ook banden met een witte of rode rand, da's ook wel mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenik dacht eigenlijk meer aan invloeden van 'buitenaf' zoals vegen en schuren tegen rotsen en stenen allerhande nasties .
Comment
-
nee ik heb uitleg gevraagd op eurobike of bikemotion, weet niet meer juist waar.
In de witte rubben zitten geen "roetdeeltjes" waardoor de banden wit blijven tijdens de productie. Witte rubber dus. Maar het ontbreken van die "roetdeeltjes" zorgt voor een snellere slijtage. Of het echt roetdeeltjes zijn wat erin zitten weet ik niet maar het engelse woord dat hij gebruikte en wat ik me niet meer kan herrinneren werd vertaald naar "roetdeeldjes"
edit: mss dat die silicium ook wel roetdeeltjes zijn en dan klopt je verhaal toch.
Comment
-
onder andere silicium, er worden nog vele andere stoffen gebruikt om het rubber andere eigenschappen te geven, maar de exacte formules zijn hush-hush
How to make tires: In this example, we will walk through making an automotive tire rubber. Making tire rubber is a lot like baking bread. You start with right kind of ingredients, measure twice, mix well, heat properly, and exercise patience. At the end you have a masterpiece worthy of trusting yours and your family’s life on […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenen ze slijten enorm snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtennee ik heb uitleg gevraagd op eurobike of bikemotion, weet niet meer juist waar.
In de witte rubben zitten geen "roetdeeltjes" waardoor de banden wit blijven tijdens de productie. Witte rubber dus. Maar het ontbreken van die "roetdeeltjes" zorgt voor een snellere slijtage. Of het echt roetdeeltjes zijn wat erin zitten weet ik niet maar het engelse woord dat hij gebruikte en wat ik me niet meer kan herrinneren werd vertaald naar "roetdeeldjes"
edit: mss dat die silicium ook wel roetdeeltjes zijn en dan klopt je verhaal toch.
Comment
-
-
was te lui om onder een andere te halen
ma het geval wat er origineel opstond was te lelijk voor op de foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenwas te lui om onder een andere te halen
ma het geval wat er origineel opstond was te lelijk voor op de foto.
http://i45.tinypic.com/2elxo3b.jpg
Comment
Comment