ben je er door gezakt saiko ??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten??
door de tune zaalpen ?
die heb ik er direct afgehaaald omdat het op niks trok.
men 10 speed shimano shifters zijn ook aangekomen
Comment
-
Wie van jullie heeft een verzekering voor zijn fiets?
- ik ben namelijk op zoek achter eentje; maar ik wou me eerst even informeren vooraleer ik naar een verzekeraar ga.
Wat zit er allemaal in jullie verzekering, en tegen welke premie?
en uiteraard; de waarde van jullie fiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenWie van jullie heeft een verzekering voor zijn fiets?
- ik ben namelijk op zoek achter eentje; maar ik wou me eerst even informeren vooraleer ik naar een verzekeraar ga.
Wat zit er allemaal in jullie verzekering, en tegen welke premie?
en uiteraard; de waarde van jullie fiets
Ik geloof niet in dat soort verzekeringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBen daar vroeger voor gaan zien maar dan moet je altijd een slot meesleuren en dergelijks.
De waarde van m'n fietsen zeg ik liever niet
Maar idd, zelfs met zulke fietsen in de garage, zou ik ze nog niet verzekeren. Altijd een slot aan hangen ...
En zelfs dan nog kan het dat de verzekering moeilijk doet mochten de fietsen uit je garage gestolen worden.
Komt nog bij dat, mocht je je fiets op een MTB-evenement even tien seconden alleen laten en hij gestolen wordt, de kans groot is dat je nooit iets krijgt van de verzekering.
In feite is het simpel: koop geen fiets die zo duur is dat je hem niet kan vervangen.
Comment
-
Ah, Middleburn maakt nog crankstellen.
Ik ben echt niet meer mee met die exclusieve merken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMiddleburn is niet echt exclusief, wordt enkel weinig gebruikt.
Maar wel goed spul.
Er zijn natuurlijk nog minder bekend merken, maar Middleburn zie je toch helemaal niet vaak. Hun crankstellen, bedoel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenExclusief is voor mij duur EN zeldzaam . Morati cranks, die zijn exclusief.
Middleburn is in engeland gewoon overal. Hier wordt dat niet gevolgt. Maar duurder dan Shimano is het zeker niet.
Het is en blijft wel een blok aluminium natuurlijk.
Comment
Comment