Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ben je er door gezakt saiko ??

Comment

• ??
      door de tune zaalpen ?
      die heb ik er direct afgehaaald omdat het op niks trok.
      men 10 speed shimano shifters zijn ook aangekomen

Comment

• Die Tune dingen zijn best wel stevig maar de kleur is in dit geval niet echt goed gekozen.
        Maar het had gekund, het zou de eerste niet zijn die door bijna-superlicht spul zakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
          ??
          door de tune zaalpen ?
          die heb ik er direct afgehaaald omdat het op niks trok.
          men 10 speed shimano shifters zijn ook aangekomen
          Die had ik je kunnen cado doen, die liggen hier nog van de speeder. De ultegra versie, voor flatbar..Werkt prima trouwens, allicht ook voor mtb..

Comment

• Knappe bike, speciaal kleur maar vind het echt wel cool...enkel die rode accenten passen écht niet voor mij...

Enjoy !

Comment

• thx, de laatste rode accenten zijn vanavond eraf
              deze middag eens goed testen, toch net gedaan met de examens

Comment

• Wie van jullie heeft een verzekering voor zijn fiets?
                - ik ben namelijk op zoek achter eentje; maar ik wou me eerst even informeren vooraleer ik naar een verzekeraar ga.

Wat zit er allemaal in jullie verzekering, en tegen welke premie?
                en uiteraard; de waarde van jullie fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                  Wie van jullie heeft een verzekering voor zijn fiets?
                  - ik ben namelijk op zoek achter eentje; maar ik wou me eerst even informeren vooraleer ik naar een verzekeraar ga.

Wat zit er allemaal in jullie verzekering, en tegen welke premie?
                  en uiteraard; de waarde van jullie fiets
                  Geen van mijn fietsen is verzekerd. De duurste heeft een winkelwaarde van rond de 4500 € (al heb ik hem wel bijlange zoveel niet betaald). De goedkoopste iets meer dan 2000 €.
                  Ik geloof niet in dat soort verzekeringen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ben daar vroeger voor gaan zien maar dan moet je altijd een slot meesleuren en dergelijks.
                    De waarde van m'n fietsen zeg ik liever niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Ben daar vroeger voor gaan zien maar dan moet je altijd een slot meesleuren en dergelijks.
                      De waarde van m'n fietsen zeg ik liever niet
                      Bij u is het dan ook serieus de moeite.
                      Maar idd, zelfs met zulke fietsen in de garage, zou ik ze nog niet verzekeren. Altijd een slot aan hangen ...
                      En zelfs dan nog kan het dat de verzekering moeilijk doet mochten de fietsen uit je garage gestolen worden.
                      Komt nog bij dat, mocht je je fiets op een MTB-evenement even tien seconden alleen laten en hij gestolen wordt, de kans groot is dat je nooit iets krijgt van de verzekering.
                      In feite is het simpel: koop geen fiets die zo duur is dat je hem niet kan vervangen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vergelijk premies bij verschillende verzekeraars en kies de voordeligste verzekeringspolis. Geniet van 360° gemoedsrust. Gratis offerte & advies.

Deze doen dat dacht ik

Comment

• lelijk crank eraf.

En nu de bos in ermee!

Comment

• zwart was nog beter geweest

Comment

• is een geleend crank van een kameraad.
                              Er komt een duo crank op maar ben er nog niet helemaal uit.
                              Denk een middleburn.

Comment

• Ah, Middleburn maakt nog crankstellen.
                                Ik ben echt niet meer mee met die exclusieve merken ...
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Middleburn is niet echt exclusief, wordt enkel weinig gebruikt.
                                  Maar wel goed spul.

Comment

Middleburn is niet echt exclusief, wordt enkel weinig gebruikt.
                                    Maar wel goed spul.
                                    Wat is het verschil tss "exclusief" en "weinig gebruikt" dan?
                                    Er zijn natuurlijk nog minder bekend merken, maar Middleburn zie je toch helemaal niet vaak. Hun crankstellen, bedoel ik.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Exclusief is voor mij duur EN zeldzaam . Morati cranks, die zijn exclusief.
                                      Middleburn is in engeland gewoon overal. Hier wordt dat niet gevolgt. Maar duurder dan Shimano is het zeker niet.

Comment

Exclusief is voor mij duur EN zeldzaam . Morati cranks, die zijn exclusief.
                                        Middleburn is in engeland gewoon overal. Hier wordt dat niet gevolgt. Maar duurder dan Shimano is het zeker niet.
                                        Ahzo. Geen idee wat die dingen tegenwoordig kosten. Ik weet zelfs niet meer wat ze vroeger kostten.
                                        Het is en blijft wel een blok aluminium natuurlijk.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Net ook TA specialites duo crank gezien. Heeft ook wel iets en is goedkoper.
                                          Alleen jammer van het woordje "vega" erop. Dat vind ik iets minder mooi staan.
                                          Altijd een TA tandwielen fan geweest dus deze is zeker ook een mogelijkheid.

Comment

Working...
                                          X