Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
    dat is ook waar. En ik ga mij zo voorlopig geen setje aanschaffen anders wordt het te duur, de DT Swiss zal zeker wel volstaan
    Nog effe doorsparen voor een setje Lightweight wieltjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Nog effe doorsparen voor een setje Lightweight wieltjes
      jaman

2500 euro: http://moozes.com/?pg=prod&prodID=1931&type=R

maar bijna even duur als de fiets die ik wil.

Comment

• Daar koop ik mijn droomfiets mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Daar koop ik mijn droomfiets mee.
          en iemand anders zijn droomwielen...
          Je ziet ze dan ook bijna niet...

Comment

en iemand anders zijn droomwielen...
            Je ziet ze dan ook bijna niet...
            ik vind dat ik ze meer zie dan ik zou verwachten aan die prijs

Comment

• 2.500 euro is veel... en niet veel.

Sommige domme en/of nutteloze opties op een nieuwe auto kosten alleen al 2.500 euro, maar veel mensen vinden dat dan doodnormaal. Uiteindelijk is een fiets, ook al is het er eentje van 6.000 euro, of een set wielen van 2.500 euro, niet zo een enorme uitgave. Het is maar hoe je 't bekijkt eigenlijk.

Moest het mij echt interesseren en zou m'n fiets een echte hobby op zich zijn, dan zou ik gerust zo'n set Lightweights van 2.500 euro willen kopen, of een fiets van 6.000 euro.
              Enfin, iedereen heeft daar zo zijn eigen mening over hé.

Comment

• Die Colnago waar jij mee fietst is toch ook niet van de goedkoopste?

Maar 2.500 euro voor een setje velgen van 1.050 gram is veel. Ongeveer 2,50 euro per gram...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                  Die Colnago waar jij mee fietst is toch ook niet van de goedkoopste?
                  Nee, maar ook niet van de duurste.

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                  Maar 2.500 euro voor een setje velgen van 1.050 gram is veel. Ongeveer 2,50 euro per gram...
                  Het is dan ook geen ordinair setje wielen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Het is dan ook geen ordinair setje wielen hé.
                    Het is zelf een schitterd setje wielen.

Lightweight baut die wohl exklusivsten Rennrad-Laufräder der Welt. Wir überzeugen! Mit Leidenschaft zum Detail und hochpräzisen Carbon-Produkten.

Comment

• Nonde Nonde, blijkbaar is codagex ook de verdeler voor Garmin in het geval van fietsenmakers. Gezien ze hun Mavic producten al niet meer verkocht krijgen, zijn ze blijkbaar niet geneigd om de distributie van Garmin door te geven aan een distributeur die er wel moeite voor doet.
                      En ondertussen wacht ik al 2 dagen op de nieuwe prijzen voor 2010 voor de Edge 500 en 705..Ja, er zijn massa's webshops, maar ik krijg bijzonder goeie service en trial produkten via de fietsenmaker, die ik af en toe dan ook een grotere aankoop toevertrouw.

Comment

Nonde Nonde, blijkbaar is codagex ook de verdeler voor Garmin in het geval van fietsenmakers. Gezien ze hun Mavic producten al niet meer verkocht krijgen, zijn ze blijkbaar niet geneigd om de distributie van Garmin door te geven aan een distributeur die er wel moeite voor doet.
                        En ondertussen wacht ik al 2 dagen op de nieuwe prijzen voor 2010 voor de Edge 500 en 705..Ja, er zijn massa's webshops, maar ik krijg bijzonder goeie service en trial produkten via de fietsenmaker, die ik af en toe dan ook een grotere aankoop toevertrouw.
                        Ja codagex, die zijn niet van de leukste moest je ooit problemen hebben. Ik heb al leuke verhaaltjes gehoord over mavic wielsets waar iets aan scheelde en maar niet inorde kwam.

Comment

Ja codagex, die zijn niet van de leukste moest je ooit problemen hebben. Ik heb al leuke verhaaltjes gehoord over mavic wielsets waar iets aan scheelde en maar niet inorde kwam.
                          Inderdaad, ik heb ook al veel klachten over Codagex gehoord. Ook met de garantiegevallen van Mavic in het algemeen. Spijtige zaak.

Comment

Allez nu
                            Ik heb mijn 705 bij gpsshop gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                              Die Colnago waar jij mee fietst is toch ook niet van de goedkoopste?

2500 € voor een set wielen is idd zeer veel. Ik ga nu niet zeggen dat ze hun geld niet waard zijn, maar een rationele aankoop kan je ze alleen noemen als je prof bent. En dan nog.
                              Het is met alles zo dat top is in zijn categorie: een Veyron is ook zeer goed, maar ook héél erg duur geprijsd, al is dat een nog extremer voorbeeld natuurlijk.
                              Of nog eentje: voor de gewone wielertoerist vind ik Dura Ace ook te duur (al heb ik het wel zelf zitten). Ultegra doet quasi net zo goed zijn werk, weegt ietsje meer, maar kost wel een pàk minder. Dura Ace is meer voor de perfectionisten.
                              Ik zou zelf toch al een erg dure fiets moeten hebben eer ik er Lightweigts zou in monteren. 5000 € voor de fiets excl. wielen zou ik dan toch het minimum noemen. En dan in feite nog ... Mijn Pina heeft incl. wielen ook een nieuwwaarde van goed 4500 €. En echt duur is die in feite niet afgemonteerd ...
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Allez nu
                                Ik heb mijn 705 bij gpsshop gekocht.
                                Op ebay kan je ze ook al vinden voor 320 euro per bundle(edge, hrm en cadans)..

Comment

heb pas mijn nieuwe polar ( cs400 ) bij http://www.futurumshop.nl gekocht. (omdat ik mijn oude cs200 door mijn eigen lompe fout gemold had). 5jaar garantie en 15% goedkoper als goedkoopste plek in belgië. En het ding wordt afgeleverd door een koerierdienst aan je deur.

ik zag op die site ook garmin spul staan dus kijk daar ook eens zou ik zeggen. (347euro zie ik net)
                                  Last edited by ; 29/01/2010, 08:44.

Comment

heb pas mijn nieuwe polar ( cs400 ) bij http://www.futurumshop.nl gekocht. (omdat ik mijn oude cs200 door mijn eigen lompe fout gemold had). 5jaar garantie en 15% goedkoper als goedkoopste plek in belgië. En het ding wordt afgeleverd door een koerierdienst aan je deur.[/COLOR]
                                    Heb m'n Polar (CS300X) gekocht voor 80£ nieuw terwijl dat hier +-125€ kost. Van een batje gesproken

Comment

waarop wacht je dan nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        waarop wacht je dan nog
                                        Ben er al mee aan het prutsen
                                        Grootte valt nog goed mee, gewicht ook.

Comment

• Hier zijn dan eindelijk de foto's van mijn nieuw machientje.
                                          Hij moet nog afgesteld worden dus het zadel zal lager komen maar het stuur ook. Er moet nog stuurlint rond(wit) en dat is het voorlopig
                                          - Massi Pro Sl
                                          - Shimano Ultegra 2010
                                          - Fulcrum Carbon Crankstel
                                          - San Marco Concor
                                          - BBB aerocage (dacht ik)
                                          - Fulcrum Racing 7 (komen nog Hyper Sonics onder)

Wedstrijdgewicht: onder de 7kg.

Last edited by GTX; 30/01/2010, 11:11.

Comment

Working...
                                          X