Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Thanks
Ja dat gaat er nog volledig af maar omdat ik niet weet op welke hoogte mijn stuur gaat komen laat ik dat nu nog niet doen. Anders moet ik 2 keer gaan hé. Ik kan er voorlopig toch niet meerijden. Eind februari is hij klaar en dan zal hij in de 2'de week van maart in competitie komen.
Thanks
Ja dat gaat er nog volledig af maar omdat ik niet weet op welke hoogte mijn stuur gaat komen laat ik dat nu nog niet doen. Anders moet ik 2 keer gaan hé. Ik kan er voorlopig toch niet meerijden. Eind februari is hij klaar en dan zal hij in de 2'de week van maart in competitie komen.
Dat kan je gemakkelijk zelf hoor. Met een snijschijf door carbon, da's hetzelfde als een mes door boter.
Mooi ding!
Alleen dat zadel oogt wat lomp (waarschijnlijk door het opschrift).
Thanks!
Ja het is niet het mooiste zadel qua vorm maar zo'n Concor voelt echt zeer goed aan. Ik had op mijn Koga een Fizik steken en sorry dat ik het zeg maar dat was een rotzadel. Ge schoof van hier naar daar, nu zit ik tenminste goed "in het zadel"
Persoonlijk vind ik wel Fiziks heel mooie zadels hebben maarja je moet een keuze maken tussen looks en prestaties hé. En dan heb je ook nog de verschillende soorten smaak hé
Congratz!
Die Concors zijn idd goeie zadels.
Heb zelf een Concor Light op de Pina zitten. Is dat bij jou nog dezelfde versie, GTX?
Een relatief goedkoop zadel (destijds gekocht voor nog geen 50 €, met titanium rails), doch het zit wel zeer comfortabel. En het gewicht valt goed mee. Gewoon een goed zadel zonder veel blabla.
Mooie fiets, maar 't is niet mijn ding. Ben er niet op slag verliefd op.
Misschien als hij verder afgewerkt is, dat hij meer in het 'juiste' oog valt..
In ieder geval veel plezier ermee.
Als je door carbon wil zagen, plak je best de 'snede' af met doorzichtig plakband tegen splinteren. Dan met een afkortzaag met aluzaag snel erdoor. Zadelpennen, sturen, vorkbenen, allemaal vlekkeloos afgekort. En vooral, mooi recht
Ben sinds 21 november in het bezit van dit fietsje. Een Specialized Tarmac afgemonteerd met shimano ultegra. Heb vandaag nog is de tijd genomen om hem nog eens duchtig onder handen te nemen want in de winter kan je je fiets niet goed genoeg verzorgen. Heb ineens maar van het zonnetje gebruik gemaakt om wat foto's te trekken. Zal het er al maar bijzetten want zal toch gevraagd worden, de kader is wel maar een XS (49) want ben maar 1.64m groot. Tegen april / mei komen er nog wel carbon wielen onder.
Comment