Ja misschien wel maar ik heb toch meer vertrouwen in een fietsenmaker dan in mezelf. Ook kwa verantwoordelijkheid. Als hij het doet is hij verantwoordelijk, ander kan jij ervoor opdraaien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
M'n broer en ik gaan in de loop van deze week elk een koersfiets kopen.
We dachten aan de Scott Speedster S30 en S40.
S30 (achteraan Shimano 105, vooraan Tiagra)
S40 (achteraan Shimano Tiagra, vooraan Sora)
Lijken dit jullie goede fietsen? Weet wel dat onze ritten zeker niet te intensief zullen zijn. We zijn ook totaal niet gewoon om met koersfietsen te rijden, maar willen er zo'n beetje mee beginnen.nls2000
Comment
-
Inderdaad, gezien m'n studentenbudget moet ik het in deze regionen zoeken en ik denk dat je met deze Scott's wel goed zit?
Ik ben geen kenner dus zou graag jullie deskundige mening hierover weten.
Alvast bedankt! En hou er rekening mee, we zoeken een goede BASIS. Kom dus niet af met, mmmm, geen dura ace of ultegra, dan zou ik het toch niet kopen...
Dat valt buiten het budget dus we moeten het sowieso in deze klasse gaan zoeken.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa misschien wel maar ik heb toch meer vertrouwen in een fietsenmaker dan in mezelf. Ook kwa verantwoordelijkheid. Als hij het doet is hij verantwoordelijk, ander kan jij ervoor opdraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenM'n broer en ik gaan in de loop van deze week elk een koersfiets kopen.
We dachten aan de Scott Speedster S30 en S40.
S30 (achteraan Shimano 105, vooraan Tiagra)
S40 (achteraan Shimano Tiagra, vooraan Sora)
Lijken dit jullie goede fietsen? Weet wel dat onze ritten zeker niet te intensief zullen zijn. We zijn ook totaal niet gewoon om met koersfietsen te rijden, maar willen er zo'n beetje mee beginnen.
Comment
-
Je kan hier eens kijken: http://www.salden.nl/default.asp?pid=52&catid=2908
In principe geven ze minstens 20% op nieuwe fietsen. Op Trek weet ik zeker dat het 22,5% is.
Een Trek 2.1 bijvoorbeeld (full Shimano 105) zal daar ongeveer 850 euro kosten.
Voor Scott weet ik niet hoeveel ze geven.
"In samenspraak met Scott Benelux hebben we besloten geen telefonische of schriftelijke informatie omtrent ons Scott prijsbeleid te geven. Uiteraard bent U van harte welkom in onze winkel waar wij een passend voorstel kunnen doen en tevens de fiets kunnen aanmeten en op maat afstellen (indien voorradig uiteraard) terwijl U wacht."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenSalden is wel goedkoop, maar hou er rekening mee dat je op jezelf bent aangewezen voor alle onderhoud en herstellingen..Als dat geen probleem is, kan je dat doen. Zoniet, zou ik iets meer betalen bij de fietsenmaker...
Het gaat wss de scott worden. Slechts 725EUR voor een fiets met Tiagra, carbon voor- en achtervork, mooi design,... Ik denk dat dit wel een koopje kan zijn.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenDe maat vermelden helpt sowieso...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenIndien je nog niet gekocht hebt, ik heb een staan die nieuw is.
is wel alles full carbon
Just for the info; Wat heb je precies staan en wat zou je prijs zijn?nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenZe zijn vandaag allebei besteld
Just for the info; Wat heb je precies staan en wat zou je prijs zijn?
is nieuwe fiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDaar koop je wel 4 Scotts mee...
Nu, die vraagprijs gaat 'ie er nooit voor krijgen vrees 'k. Het is een Campagnolo Chorus 10 speed groep, heel goede groep, maar spijtig genoeg is Campagnolo vorig jaar met een compleet gerestylde 11 speed groep op de markt gekomen, en dat heeft zo zijn effect op de tweedehandsmarkt voor de 'oude' groepen van het merk. Ook zijn Ridley's niet echt waardevast, komt grotendeels omdat ze er mee naar je kop smijten. De wielen zijn wel erg gewild op de tweedehandsmarkt, dat rechtvaardigt nog enigszins die prijs. Ik denk dat een prijs tussen de 2.000 en 2.200 euro meer realiseerbaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDaar koop je wel 4 Scotts mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenVoor 1000 euro raak ik hem kwijt maar daarvoor laat ik hem niet gaan. Heb er liever nog naar te kijken dan hem voor zo'n prijsje weg te doen
Ik zoek een hobbyfietser die hem zou willen kopen, competitiemensen kopen dit nooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenMet wielen van 75 euro en nen tiagra?
Comment
Comment