Oorspronkelijk geplaatst door Papillon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M'n fietsen - part II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOok Scott heeft goedkope dingen natuurlijk.
Nu, die vraagprijs gaat 'ie er nooit voor krijgen vrees 'k. Het is een Campagnolo Chorus 10 speed groep, heel goede groep, maar spijtig genoeg is Campagnolo vorig jaar met een compleet gerestylde 11 speed groep op de markt gekomen, en dat heeft zo zijn effect op de tweedehandsmarkt voor de 'oude' groepen van het merk. Ook zijn Ridley's niet echt waardevast, komt grotendeels omdat ze er mee naar je kop smijten. De wielen zijn wel erg gewild op de tweedehandsmarkt, dat rechtvaardigt nog enigszins die prijs. Ik denk dat een prijs tussen de 2.000 en 2.200 euro meer realiseerbaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls dat ding echt 5750€ gekost heeft verliest die wel zeer snel zijn waarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
Ik denk eerder aan 1.500 - 1.700 euro dat lijkt me realist....
Comment
-
Vandaag mij nieuwe fiets gaan afhalen. Het is een Trek 4900 geworden.
Frameset
Alpha Black Aluminum w/semi-integrated head tube, formed down tube w/integrated gusset, formed top tube, monostay seatstay, forged dropouts w/rack and fender mounts, replaceable derailleur hanger
Voorvering
Suntour SF9-XCR RL w/coil spring, preload, remote lockout, 100mm
Wielen
Wielen
Shimano M495-L centerlock hubs; Bontrager Ranger rims
Banden
Bontrager Jones XR, 26x2.25" front, 26x2.20" rear
Schakelsysteem
Versnellingshendel
Shimano Deore
Voorderailleur
Shimano Deore
Achterderailleur
Shimano Deore Shadow
Crank
Shimano M442 44/32/22
Cassette
SRAM PG950 11-34, 9 speed
Pedalen
Wellgo alloy platform
Onderdelen
Zadel
Bontrager Race Lux
Zadelpen
Bontrager SSR, 31.6mm, 20mm offset
Stuur
Bontrager Approved Riser, 25mm rise
Stuurpen
Bontrager SSR, 31.8mm, 10 degree
Balhoofdset
VP-A42E, 1-1/8" semi-integrated, sealed
Remmen
Shimano M486, hydraulic disc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNu ontgoochel je me Yannick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenCongrats, veel veilige kilometers toegewenst
Ga je er ook nog klikpedalen opzetten of is het meer voor gewonere ritjes?
Ik ga momenteel nog geen klikpedalen monteren, zodat ik hem voor gewone ritten ook nog kan gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenEn anders dit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenHaha, ja ik dacht eraan om bij u een fiets te komen kopen maar dan toch maar een Trek gekozen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichtennoted
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenHaha, ja ik dacht eraan om bij u een fiets te komen kopen maar dan toch maar een Trek gekozen
Comment
Comment