Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M'n fietsen - part II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kunnen natuurlijk wel maar 28t achteraan en 26t vooraan is toch redelijk zwaar op sommige hellingen. Maar voor die paar keren per jaar dat ik naar de ardennen ga neem ik mijn andere fiets dan wel.
    Hier in de buurt zijn de heuveltjes niet stijl en/of lang genoeg om echt in de problemen te komen met deze fiets. Zosnel een 10S mtb cassette betaalbaar wordt koop ik er wel eentje denk ik.

Comment

• Net nieuwe fiets gaan bestellen, het is uiteindelijk een Trek Madone 5 Project One geworden.

De kleur zal Pearl Carbon worden met zwarte effen team logos, Shimano Ultegra groep en voor de rest is alles zwart (stuurlint, kabels, zadel, etc ...). Levertijd is tot 2,5 maanden omdat de fiets volledig custom is en alles nog gespoten moet worden.

Ik kan niet wachten om er een ritje mee te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
        Net nieuwe fiets gaan bestellen, het is uiteindelijk een Trek Madone 5 Project One geworden.

De kleur zal Pearl Carbon worden met zwarte effen team logos, Shimano Ultegra groep en voor de rest is alles zwart (stuurlint, kabels, zadel, etc ...). Levertijd is tot 2,5 maanden omdat de fiets volledig custom is en alles nog gespoten moet worden.

Ik kan niet wachten om er een ritje mee te doen.
        Proficiat, sounds good !

Vanwaar juist deze keuze ?

Comment

• Knap!
          Ik ben benieuwd naar het resultaat.
          Ik had wel denk ik witte of anders kleurige accenten gebruikt denk ik maar smaken verschillen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Proficiat, sounds good !

Vanwaar juist deze keuze ?
            Heb naar verschillende fietsen in die prijsklasse gekeken (Merckx EMX-3, Scott Addict, ...) maar er was altijd iets dat met niet aanstond. Uiteindelijk heeft mijn lbs me in de richting van Project One gewezen. Na vele nachtjes configureren eindelijk mijn "droomfiets" samengesteld.

Het feit dat de service achteraf bij Trek uitstekend is en je levenslang garantie krijgt op je frame heeft er ook veel mee te maken. Frame is ook stijf maar toch comfortabel, kortom heel het plaatje klopte volledig voor mij.

Dit zal hem worden, en volgend jaar misschien met 50mm carbon wielen.

Last edited by ; 06/05/2010, 21:34.

Comment

• Very nice, Japy!
              Het enige wat ik ronduit lelijk vind, is die zadelpen die over het frame zit ipv erin. Ze ligt ook niet mooi in het verlengde van de zitbuis.
              Zal sowieso wel een goeie fiets zijn, die ook nog zijn geld waard is.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mijn fietske hier ook maar eens tussenzetten

[IMG][/IMG]

Comment

• Knap spul! Alleen het zadel vind ik een beetje lomp ogen, maar het voornaamste is dat het goed zit.

Comment

• Koersfiets

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hmm nice bike, heeft precies een tintje retro in een modern geheel.

is dit btw net naast de ring van Waregem...?

Comment

• Edit: ik zal 't pm'en

Comment

• Alle samen

Comment

• Wow vet
                            Specialized-fan zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              Wow vet
                              Specialized-fan zeker?
                              nogal

Comment

• Furious Fred .. ouch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                  nogal

Wow, deze is retegeil!

... En met een vaste vork, lekker hard en snel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                    nogal

Beachracer?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het zou niet meteen mijn keuze zijn maar toch fantastische bikes. Zeker die met vaste vork, zalig

Comment

• Ik vind die zilveren wielen in uw Epic zeer vet, 't is eens wat anders dan zwarte of witte.
                                        De rest is natuurlijk ook de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Beachracer?
                                          ...was ook mijn eerste gedacht, maar dan wel met dikkere banden.
                                          Ofwel dat, ofwel macho man
                                          Ziet er wel lekker strak uit.

Comment

Working...
                                          X